Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Fundamentos de Programación |
Fontes de información |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Fundamentos de Programación | Código | 616G02030 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Joyanes Aguilar, Luis (2012). Fundamentos generales de programación. MCGRAW-HILL Shaw, Zed A (2017). Aprenda a programar con Python 3. Anaya Multimedia |
|
|
Bibliografía complementaria |
Fernández Huerta, Iván (2018). Fundamentos básicos de programación: aplicación práctica con SCRATCH y PHYTON. Delta Publicaciones (). https://es.wikiversity.org/wiki/Fundamentos_de_programaci%C3%B3n. Wikiversidad |
|
|