Datos Identificativos
2020/21
Asignatura (*)
Programación Orientada a Obxectos
Código
616G02032
Titulación
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Grao
1º cuadrimestre
Segundo
Obrigatoria
6
Idioma
Modalidade docente
Híbrida
Prerrequisitos
Departamento
Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Coordinación
Romero Cardalda, Juan Jesus
Correo electrónico
Profesorado
Romero Cardalda, Juan Jesus
Correo electrónico
Web
Descrición xeral
O alumnado aprenderá os fundamentos básicos de programación orientada a obxectos e será capaz de comparalos con outros paradigmas de programación.
Plan de continxencia
Non hai modificacións nos contidos, bibliografía nin metodoloxías.
As clases realizaranse online e gravaranse. As titorías faranse online.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías