Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Asignaturas
  Marco Legal da Animación e os Videoxogos
   Contidos
Temas Subtemas
1. A PROTECCIÓN DA CREACIÓN DIXITAL E OS VIDEOXOGOS MEDIANTE O COPYRIGHT a) Concepto de dereitos de autor
b) Importancia económica da industria da creación dixital, da animación e dos videoxogos
2. OBRAS PROTEXIDAS POLO DEREITO DE AUTOR a) Obras científicas, artísticas e literarias
b) As creacións dixitais e os videoxogos son obras?

3. OUTROS DEREITOS SOBRE CREACIÓNS DIXITAIS E VIDEOXOGOS a) Música, personaxes, etc.
b) Marcas
4. O AUTOR DA OBRA a) O autor
b) Creacións con varios autores
c) Obras creadas por encargo

5. REQUISITOS a) Orixinalidade
b) Plasma nun soporte
c) Non é imprescindible rexistrar a creación dixital ou o videoxogo
6. DEREITOS MORAIS DO AUTOR a) Recoñecemento
b) Integridade
c) Outros
7. LÍMITES DO COPYRIGHT a) Límites
b) Copia privada e a excepción dos videoxogos
8. AS LICENZAS a) Cesión a terceiros dos dereitos sobre creacións dixitais
b) Licenzas de explotación máis habituais
c) Licenzas abertas
9. PROTECCIÓN DO COPYRIGHT a) Piratería e plaxio
b) Protección civil
c) Protección penal
d) A Comisión da Propiedade Intelectual
10. REXISTRO DE CREACIÓNS DIXITAIS E VIDEOXOGOS a) O Rexistro da Propiedade Intelectual
b) Outras alternativas para rexistrar obras
11. DEREITO PÚBLICO DOS VIDEOXOGOS a) A súa relación coas liberdades públicas
b) A protección dos menores
c) Producción de videoxogos como insutria cultural. Réxime de axudas
d) A publicidade e os videoxogos
e) Réxime de protección de datos personais
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes