Teaching GuideTerm
Faculty of Economics and Business
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Dirección e Administración de Empresas (2013)
 Subjects
  Marketing Management
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Realizar un diagnóstico estratéxico do sector no que se atopa a empresa. AJ5
AJ6
AJ7
BJ6
BJ9
BJ10
BJ12
BJ14
CJ5
CJ7
CJ8
CJ10
Xestionar o marketing-mix da empresa AJ11
BJ1
BJ2
BJ3
BJ8
BJ12
CJ5
CJ7
CJ10
Tomar decisións no contorno comercial no que opera a empresa e avaliar as suas implicacións en relación ao resto de áreas funcionais. AJ5
AJ6
AJ7
AJ8
AJ9
AJ11
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ6
BJ7
BJ8
BJ9
BJ10
BJ11
BJ12
BJ13
BJ14
CJ1
CJ2
CJ3
CJ4
CJ5
CJ6
CJ7
CJ8
CJ9
CJ10
CJ11
Realizar informes comerciais de asesoramento sobre situacións concretas de empresa e mercados. AJ5
AJ6
AJ8
AJ9
BJ2
BJ3
BJ4
BJ7
BJ8
BJ12
CJ4
CJ11
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes