Guía DocenteCurso
Facultade de Economía e Empresa
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Dirección e Administración de Empresas (2013)
 Asignaturas
  Sistemas de información. Xestión das TIC
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Estudo de casos A1 A2 A7 A9 A10 A11 A21 A22 B14 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B3 B2 C11 C10 C9 C8 C7 C6 C5 C4 C3 C2 C1 Os casos consistirán na preparación e discusión de actividades relacionadas cos contidos específicos da materia 20
Solución de problemas A7 A11 A21 A22 B1 B2 B3 B6 B7 C2 C3 C11 Os problemas consistirán en exercicios individuais e/ou en grupo utilizando follas de cálculo que conteñan datos relacionados coa xestión empresarial e a toma de decisións.
Valorarase i) o grao de participación; ii) creatividade e nivel de asertividade; iii) a capacidade para diagnosticar as situacións suscitadas e facer valiosas achegas; iv) a calidade das solucións propostas; v) o contido da memoria ou memoria presentada; e vi) a capacidade de apoiar as conclusións con argumentos baseados na lóxica financeira, organizativa e competitiva da empresa.
No caso de tarefas grupais, a cualificación poderá individualizarse segundo estes criterios.
40
Traballos tutelados A2 A9 B10 B11 B12 C2 C4 C6 C9 C10 C11 Traballo en grupo autónomo no que cada grupo escollerá unha base de datos que deberá conter variables cualitativas e/ou cuantitativas e elaborará un informe en Word que incluirá os seguintes apartados:
- Características do sistema de información elixido
- Estrutura do sistema de información
- Fontes de información e tipo de datos empregados
- Análise e Visualización de datos mediante follas de cálculo, calquera ferramenta estatística ou “Business Intelligence” O informe explicará os pasos seguidos para realizar a análise correspondente e irá acompañado dos ficheiros de traballo empregados.
- Toma de decisións e conclusións
Adicionalmente, cada grupo fará unha exposición e presentará a análise e os resultados obtidos no Proxecto de Equipo, incluíndo unha reflexión sobre as dificultades atopadas (por exemplo: datos inexactos, información dispoñible, finalidade da análise, habilidades analíticas) e as leccións aprendidas.
A presentación do traballo realizarase e terá unha duración máxima de 10 minutos. Despois da exposición, cada equipo terá que responder ás preguntas ou aclaracións que lle formulen os seus compañeiros ou a profesora.
Todos os membros do equipo deberán participar na exposición oral
40
 
Observacións avaliación

A) NORMATIVA DE AVALIACIÓN:

1.     Condicións de avaliación: Queda prohibido o
acceso á aula de exames con calquera dispositivo que permita a comunicación co
exterior e/ou o almacenamento de información. A realización fraudulenta das
probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará
directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa:
corresponderá unha cualificación de "suspenso" (nota numérica 0) na
convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se
produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a
modificar a cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.

2.     Identificación do alumnado: O alumnado deberá
acreditar a súa personalidade segundo a normativa vixente.

B) TIPOS DE CUALIFICACIÓN:

1.     Cualificación de non presentado: Corresponde ao
alumnado, cando só participe en actividades de avaliación que teñan unha
ponderación inferior ao 20% da nota final, independentemente da cualificación
acadada.

2.     Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo
parcial e exención académica de exención de asistencia: agás para o exame
final, para o resto de actividades acordarase un calendario específico de datas
compatible coa súa dedicación ao comezo do cuadrimestre. Por este motivo, este
alumnado deberán poñerse en contacto co profesorado da materia nos dez
primeiros días do cuadrimestre no que se imparte. As actividades terán o mesmo
formato que para o alumnado a tempo completo

C) OPORTUNIDADES DE
AVALIACIÓN:

1.     Primeira oportunidade: Aplicaranse os criterios
de avaliación anteriormente sinalados neste apartado.

2.     Segunda oportunidade: Os criterios de avaliación
son os mesmos que na primeira oportunidade.

3.     Oportunidade adiantada: Avaliarase mediante unha
proba mixta que suporá o 100% da nota final.

D) OUTRAS OBSERVACIÓNS DA AVALIACIÓN:

1.     Con carácter xeral, sen perxuízo do sinalado
para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa
académica da exención de asistencia, é necesaria a asistencia a clase para
optar á parte da nota correspondente á avaliación continua, tanto de primeira
como de segunda oportunidade. Rematado o período de avaliación correspondente á
primeira oportunidade, ao alumnado que aínda teña que superar a materia
poderáselle propoñer actividades que lle permitan recuperar a parte da
cualificación correspondente á avaliación continua para a segunda oportunidade,
o que deberá solicitar ao profesorado da materia cunha antelación mínima de dez
días á data do exame de segunda oportunidade.

2.     Os criterios de cualificación de cada unha das
probas anunciaranse no momento da realización da proba e achegaranse co
enunciado da mesma.

 

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes