Guía DocenteCurso
Facultade de Economía e Empresa
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Economía
 Asignaturas
  Pensamento Económico e Institucións
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Pensamento Económico e Institucións Código 611532005
Titulación
Máster Universitario en Economía
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Economía
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web http://www.usc.gal/gl/centros/ecoade/materia.html?materia=144255
Descrición xeral Facilitar a familiarización dos alumnos coas liñas centrais das principais correntes e escolas de pensamento económico e o contexto socioeconómico, científico e filosófico no que estas se desenvolven. Así mesmo, discutiranse os fundamentos da análise económica actual desde unha perspectiva histórica e á luz de diversos desenvolvementos científicos recentes.
Plan de continxencia Ver web curso Metodoloxía da ensinanza Escenario 1: Presencial Aulas expositivas e interactivas na aula física. Prácticas a través de TIC Os alumnos deben realizar, co apoio e dirección dos profesores, as aplicacións empíricas que lles sexan propostas. Proba obxectiva Proba para avaliar a capacidade que o alumno ten para asimilar os conceptos e interrerlacionalos. Sesión maxistral Exposición oral, apoiada en medios audiovisuais, que inclúe conceptos teóricos e exemplos prácticos. Traballos tutelados Cada alumno debe realizar, baixo tutela, un traballo con datos reais aplicando as técnicas que se lles ensinan no curso. A guía docente detallada do curso (na que se describe de forma pormenorizada o sistema de avaliación, as guías docentes para cada tema, os boletíns de exercicios, material de apoio, actividades complementarias...) proporcionarase a través da aula virtual do curso. Escenario 2: Semipresencial Aulas expositivas e interactivas tanto na aula física como na virtual e usando as plataformas MS Teams e MS Stream. Prácticas a través de TIC Os alumnos deben realizar, co apoio e dirección dos profesores, as aplicacións empíricas que lles sexan propostas. Proba obxectiva Proba para avaliar a capacidade que o alumno ten para asimilar os conceptos e interrerlacionalos. Sesión maxistral Exposición oral, apoiada en medios audiovisuais, que inclúe conceptos teóricos e exemplos prácticos. Traballos tutelados Cada alumno debe realizar, baixo tutela, un traballo con datos reais aplicando as técnicas que se lles ensinan no curso. A guía docente detallada do curso (na que se describe de forma pormenorizada o sistema de avaliación, as guías docentes para cada tema, os boletíns de exercicios, material de apoio, actividades complementarias...) proporcionarase a través da aula virtual do curso. Escenario 3: Non presencial Aulas expositivas e interactivas na aula virtual e usando as plataformas MS Teams e MS Stream. Prácticas a través de TIC Os alumnos deben realizar, co apoio e dirección dos profesores, as aplicacións empíricas que lles sexan propostas. Proba obxectiva Proba para avaliar a capacidade que o alumno ten para asimilar os conceptos e interrerlacionalos. Sesión maxistral Exposición oral, apoiada en medios audiovisuais, que inclúe conceptos teóricos e exemplos prácticos. Traballos tutelados Cada alumno debe realizar, baixo tutela, un traballo con datos reais aplicando as técnicas que se lles ensinan no curso. A guía docente detallada do curso (na que se describe de forma pormenorizada o sistema de avaliación, as guías docentes para cada tema, os boletíns de exercicios, material de apoio, actividades complementarias...) proporcionarase a través da aula virtual do curso. Sistema de avaliación Ao alumnado ao que lle sexa concedida dispensa de asistencia, seguindo a Instrución Nº 1/2017 da Secretaría Xeral sobre a dispensa de asistencia a clase en determinadas circunstancias, avaliarase cun exame final específico que suporá o 100% da cualificación. O sistema de avaliación nos Escenario 1 (presencial), 2 (semipresencial) e 3 (non presencial) será o mesmo. Avaliación continua (10 puntos). Elaboración dun traballo ao longo do curso proposto polo profesor e que deberá entregarse antes das vacacións de Nadal. Para a segunda convocatoria de xuño/xullo esixirase a entrega deste mesmo traballo. En todos os casos o traballo remitirase por correo electrónico no formato demandado.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes