Guía DocenteCurso
Facultade de Economía e Empresa
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Economía
 Asignaturas
  Matemáticas II
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Entender os conceptos básicos do espazo euclídeo IRn A3
A4
A5
A7
A9
A10
A11
A12
A13
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
Identificar os conxuntos notábeis dun subconxunto de IRn A3
A4
A5
A7
A9
A10
A11
A12
A13
C1
C4
C5
C6
C7
C8
Determinar se un conxunto é aberto, pechado, acoutado, compacto e convexo A3
A4
A5
A7
B1
B2
B3
B4
C1
C4
C5
C6
Entender o concepto de función de varias variábeis A3
A7
A9
A12
B1
B3
B5
B7
C4
C5
C6
Representar gráficamente o mapa de curvas de nivel de funcións reais de dúas variábeis A1
A7
A9
A10
A11
B2
B3
B4
C2
C3
C7
Coñecer o concepto de límite dunha función nun punto e saber calcular límites A3
A4
A5
A7
B1
B2
B3
B4
Entender o concepto de función continua e saber determinar se unha función é ou non continua A3
A4
A5
A8
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C4
Identificar unha función linear A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
C4
C5
C6
C7
Identificar unha forma cuadrática A3
A4
A5
A7
A9
A10
A11
B1
B2
B3
C1
C4
C5
C6
Clasificar unha forma cuadrática mediante o criterio dos menores principais A1
A3
A4
A5
B7
B8
B9
C1
C2
C3
Clasificar unha forma cuadrática restrinxida A3
A4
A5
B7
B8
B9
C1
C4
C5
Calcular derivadas e elasticidades parciais e as interpretar A3
A4
A5
B1
B2
B3
C1
C2
C3
Estudar a diferenciabilidade dunha función de varias variábeis A3
A4
A5
B3
B4
B5
C1
C2
C3
Coñocer as relacións entre diferenciabilidade, derivabilidade e continuidade A3
A7
A8
B2
B5
C1
C2
C3
Obter o polinomio de Taylor dunha función A3
A4
A5
A7
B1
B2
C4
C5
C6
Obter as derivadas parciais dunha función composta A3
A4
A5
B1
B2
B3
C1
C4
Aplicar o teorema de existencia para estudar cando unha ecuación define de xeito implícito unha función real A3
A7
A9
B1
B3
B5
C3
C5
Obter as derivadas e elasticidades parciais da función implícita e as interpretar A3
A4
A5
B1
B2
B3
C4
C5
C6
Coñecer o concepto de función homoxénea e saber determinar cando unha función é homoxénea A9
A10
A11
B2
B3
B4
C4
C5
C6
Estudar a convexidade dun conxunto A5
A7
B2
B4
B5
C4
C5
C6
Estudar a concavidade/convexidade dunha función A5
A7
A9
B6
B7
B8
C4
C5
C6
Formular problemas de programación matemática A5
A6
A7
B2
B3
B4
C4
C5
Diferenciar entre óptimo local e global A5
A7
A9
B2
B3
B4
C1
C2
C3
Estudar a existencia de extremos globais utilizando o teorema de Weierstrass A7
A10
A12
B1
B2
B3
C1
C4
Resolver de xeito gráfico programas matemáticos con dúas variábeis A6
A7
A8
B3
B4
B5
C1
C2
C3
Obter os puntos críticos de funcións de variábel vectorial e clasificar aplicando as condicións de segundo orde A3
A4
A5
B1
B2
B3
C4
C5
C6
Determinar o carácter local ou global dos óptimos dun programa sen restricións A9
A10
A11
B3
B4
B5
C1
C4
C5
Formular problemas económicos como programas con restricións de igualdade A3
A4
A5
B1
B2
B3
C1
C4
C5
Calcular os puntos críticos dun programa con restricións de igualdade, clasificar e interpretar os multiplicadores de Lagrange A11
A12
A13
B1
B2
B3
C4
C5
C6
Determinar o carácter local ou global dos óptimos dun programa con restricións de igualdade A3
A4
A5
B1
B2
B3
C1
C2
C3
Entender o concepto de ecuación diferencial ordinaria. A3
A4
A9
A12
B1
B5
B6
B8
C1
C4
C5
Resolver ecuaciones diferenciais de primero orde. A9
A12
B5
B6
B8
C6
C7
C8
Representar e analizar o diagrama de fases dunha ecuación diferencial ordinaria. A3
A4
A9
A12
B1
B3
B5
B6
B7
B8
C4
C6
C7
C8
Calcular o estado estacionario dunha ecuación diferencial ordinaria. A3
A4
A9
A12
B1
B5
B6
B7
C1
C4
C5
Estudiar a estabilidade do estado estacionario dunha ecuación diferencial ordinaria. A3
A4
A9
A10
A11
A12
A13
B1
B3
B6
B8
B9
C1
C4
C5
C6
C7
C8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes