O obxectivo desta materia é aplicar os fundamentos do márketing a casos reais de empresas
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non.
2. Metodoloxías
Metodoloxías docentes que se manteñen:
Mantense a docencia expositiva e interactiva.
Metodoloxías docentes que se modifican:
En caso de escenario de semipresencialidad: a docencia expositiva pasará a ser telemática. A interactiva mantense presencial.
No caso de virtualidade (non presencialidad debido á conxuntura): paso a docencia expositiva e interactiva telemática. As clases impartiranse a través da plataforma Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Atención personalizada a través da plataforma Teams e correo electrónico.
4. Modificacións na avaliación
Mantéñense os criterios porcentuais.
Observacións de avaliación: O exame test de resposta múltiple individual levará a cabo telemáticamente a través da plataforma Moodle. A exposición e todo o referido ao traballo desenvolvido en grupo desenvolveranse así mesmo de modo telemático.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías