Guía DocenteCurso
Facultade de Economía e Empresa
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Asignaturas
  Investigación de Mercados
   Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1. CONCEPTO E PLANIFICACIÓN DA INVESTIGACIÓN DE MERCADOS CONCEPTO E CARACTERÍSTICAS
SISTEMA DE APOIO AS DECISIONS DE MARKETING
PLANIFICACIÓN DA INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
Caso / Proba avaliación
TEMA 2. FONTES E TÉCNICAS DE INFORMACIÓN FONTES DE INFORMACIÓN: CONCEPTO E CARÁCTERISTICAS
CRITERIOS PARA CLASIFICAR FONTES DE INFORMACIÓN
Caso / Proba avaliación
TEMA 3. TÉCNICAS CUALITATIVAS DE INVESTIGACIÓN COMERCIAL DINÁMICA DE GRUPOS
ENTREVISTA EN PROFUNDIDADE
DELPHI
PSEUDOCOMPRA
OBSERVACIÓN
TÉCNICAS PROXECTIVAS Y DE CREATIVIDADE
Caso / Proba avaliación
TEMA 4. ANÁLISIS VARIABLES DEL MERCADO NA CONTORNA EMPRESARIAL CONCEPTOS BÁSICOS.
NOVAS OPORTUNIDADES COMERCIAIS E IDEAS DE NEGOCIO
TENDENCIAS - VARIABLES E NOVAS FONTES INFORMACIÓN
MERCADOS Y COMPETENCIA
ASPECTOS LEGAIS
Casos/ Proba avaliación
TEMA 5. TÉCNICAS CUANTITATIVAS DE INVESTIGACIÓN COMERCIAL CONCEPTO. CARACTERÍSTICAS E CLASES
PANEIS: CONSUMIDORES-DETALLISTAS-AUDIENCIAS
A ENQUISA
- VENTAXAS DERIVADAS DO USO DA ENQUISA
- CLASES
- DISEÑO DE CUESTIONARIOS
- MEDICION E ESCALAS
- MUESTREO: CONCEPTOS BÁSICOS-DISEÑO MUESTRAL-PROCEDIMIENTOS DE MUESTREO-TAMAÑO MUESTRAL
- ANÁLISE DA INFORMACIÓN:TÉCNICAS DE ANALISE UNIVARIANTE-BIVARIANTE-MULTIVARIANTE
- PROTECCIÓN DE DATOS: CONCEPTOS BÁSICOS
Casos / Proba avaliación
TEMA 7. O INFORME FINAL ESTRUTURA DO INFORME E PRESENTACIÓN ORAL
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes