Guía DocenteCurso
Facultade de Economía e Empresa
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Asignaturas
  Investigación de Mercados
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Investigación de Mercados Código 611G02024
Titulación
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Empresa
Coordinación
Orosa Gonzalez, Jose Javier
Correo electrónico
javier.orosa@udc.es
Profesorado
Orosa Gonzalez, Jose Javier
Ramos Pedreira, Antonio
Correo electrónico
javier.orosa@udc.es
antonio.ramos@udc.es
Web
Descrición xeral Os continuos cambios no comportamiento dos mercados e dos consumidores, así como as transformacions da contorna, forzan as empresas a manter á información actualizada. A crise económica introduce dificultades adicionais nos procesos de toma de decisions das empresas. A investigación de mercados é unha das tarefas máis importantes da función de marketing. As empresas necesitan coñecer os métodos de obtención da información, as técnicas para tratalas e obter información actualizada. O proceso de investigación de mercados é útil para apoiar a toma de decisions comerciais e, en xeral, diminuir o risco na toma de decisións empresariais. Durante o curso se traballarán os procesos de investigación baseados nas técnicas cuantitativas e cualitativas e se dará un breve repaso as diferentes ferramentas de análese estadístico. As sesións teñen unha parte teórica - completada cunha parte práctica con lecturas, casos prácticos e orientada ao desenrolo dun traballo de Investigación de Mercados en grupo e presentado ao final do curso.
Plan de continxencia Si el desarrollo da docencia presencial conllevara situacións de riesgo sa saúde pasaríase ao escenario de docencia semipresencial ou virtualidad total 1. Modificacións nos contidos Se simplificará na medida do posible a impartición dos contidos da materia, facendo unha selección dos que se consideran fundamentais cara a garantizar a adquisición de competencias e resultados da aprendizaxe. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Actividades iniciais que se llevan a cabo ao inicio do curso co fin de coñecer as competencias, intereses e motivacións que posúe o alumnado para o logro dos obxectivos que se queren alcanzar no programa. Análisis de fontes documentais. Revisión fontes documentales aplicadas a cada un dos módulos da asignatura, análise de documentos, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a materia materia. Se emplearán como introducción xeral a cada tema o como instrumento de aplicación do estudo de casos Resolución, tareas, casos e exercicios prácticos individualis o en grupo. Estas prácticas deben ser expostas oralmente. Proxecto de investigación en grupos de trabajo (estudo de mercado). Los alumnos establecerán un proceso de investigación sobre un acontecimiento que considere relevante a nivel empresarial. Identificarán y describirá as fontes e técnicas necesarias para obter a información... realizará unha análise estadístico... e, por último, expondrá súas conclusiones. O tema del trabajo versará sobre calquera materia relacionada co ámbito social, económico, político, medioambiental… Probas resposta múltiple y/o de ensaio-desarrollo *Metodoloxías docentes que se modifican Se sustituirán las clases magistrales presenciales por sesiones no presenciales en grupos reducidos a través de vídeo llamadas en plataforma Microsoft TEAMS. Estas reuniones se destinan principalmente a la resolución de dudas de documentos teóricos, análisis de casos previamente puestos a disposición del alumnado a través de la plataforma virtual Moodle, así como a la evaluación de contenidos 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado MOODLE TEAMS CORREO ELÉCTRÓNICO Se realiza un seguimiento de los diferentes trabajos. Existe la posibilidad de llevar a cabo reuniones de trabajo con grupos reducidos para resolver las dudas sobre la materia. Las sesiones de atención personalizada se podrán realizar por medios telemáticos concertando fecha y hora de la reunión previamente con alumnos 4. Modificacións na avaliación Las prácticas, proyectos y otras pruebas de evaluación práctica podrán ser realizadas a través de TEAMS u otras plataformas tecnológicas que la UDC ponga a disposición de la comunidad universitaria La prueba/s de evaluación teórica (5 puntos) podrán ser sustituídas por una prueba global que incluya preguntas de respuesta múltiple /test) y/o preguntas de breve desarrollo. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios. Los alumnos disponen de todos los materiais de trabajo de manera digitalizada en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes