Guía DocenteCurso
Facultade de Economía e Empresa
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Asignaturas
  Coportamento do Consumidor. Productos e Marcas
   Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Explicación en clase dos diferentes temas con apoio de transparencias e medios audiovisuais.

Valórase a participación activa do alumno e dos diferentes membros do subgrupo formado
Seminario Realizaranse tutorias de grupo cunha duracion de 4 horas por subgrupo de 15 alumnos. O lugar de realización das tutorias e a planificacion destas serán establecidas na aula e comunicarase con antelación. Estas titorías servirán para orientar os alumnos tanto na preparacion das probas obxectivas como para a realización do exame individual que se realizará ao final do curso.
Estudo de casos Como complemento a clase maxistral expoñeranse casos prácticos de empresas e exemplos actuais e novidosos que serven para exemplificar os conceptos que se explican en clase. Ademais, faranse preguntas e cuestións en clase para que os alumnos saiban aplicar os conceptos que se explican na clase maxistral.

Ademais, os alumnos desenvolverán casos e/ou traballos por grupos reducidos de alumnos.

Desta forma conséguese unha docencia interactiva, práctica e unha participacion activa por parte do alumno ao longo do cuadrimestre
Proba de resposta múltiple Test de resposta multiple individual: 20 preguntas tipo test. Cada pregunta mal contestada penaliza un terzo do valor da pregunta
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes