Guía DocenteCurso
Facultade de Economía e Empresa
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Asignaturas
  Coportamento do Consumidor. Productos e Marcas
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Coportamento do Consumidor. Productos e Marcas Código 611G02037
Titulación
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Empresa
Coordinación
Calvo Dopico, Domingo Javier
Correo electrónico
domingo.calvo.dopico@udc.es
Profesorado
Calvo Dopico, Domingo Javier
Rodríguez Rodríguez, Marceliano
Correo electrónico
domingo.calvo.dopico@udc.es
marceliano.rodriguez@udc.es
Web
Descrición xeral O obxectivo fundamental do curso é que o alumno comprenda a importancia do comportamento dos consumidores e as implicacións empresariais tanto na dimensión organizativa como na comercial. Ademais, explicarase o alcance e a importancia das variables do produto e a marca na xestión comercial da empresa. En concreto, os obxectivos do curso son os seguintes. 1- Comprender os factores internos e externos que inflúen no comportamento dos consumidores. 2- Saber aplicar os fundamentos que explican o comportamento do consumidor a casos de mercado específicos e reais. 3- Saber aplicar ferramentas de xestión de produtos e marcas (carteira de produtos, estratexia de marca e ciclo de vida do produto). 4- Saber segmentar e situar correctamente os produtos que conforman unha carteira determinada e avaliar o potencial de crecemento dos chamados segmentos.
Plan de continxencia 1. Cambios de contido Non se farán cambios 2. Metodoloxías Mantéñense todas as metodoloxías, adaptándose ao formato en liña a través de MS Teams ou Moodle as que o requiran. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Correo electrónico: pode enviar a solicitude por correo electrónico para establecer un día de atención que será preferentemente o luns despois da redución da titoría grupal ou despois da clase maxistral. 4. Cambios na avaliación Non hai cambios nas ponderacións na avaliación. * Observacións de avaliación: A) Estudantes a tempo completo: asistencia / participación en actividades de traballo supervisado polo menos nun 80%. B) Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención académica da exención de asistencia, segundo o establecido "REGULACIÓN DA TAXA DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DE ALUMNOS DE GRAO DA UDC (Art. 2.3; 3.be 4.5) (29/5 / 212): asistencia / participación en actividades da clase mínima do 80%. REQUISITOS DE MATERIAIS: 1. Asistir e participar regularmente en clases ou actividades de titoría. 2. Envíe o traballo supervisado na data e hora especificadas. A nota de traballo manterase para o exame de segunda oportunidade. 4. A oportunidade de xullo estará suxeita aos mesmos criterios que o primeiro semestre. Máis tarde: 5. Modificacións da bibliografía ou webografía Non hai ningunha modificación bibliográfica. As fontes de información estarán dispoñibles para os estudantes ao comezo do curso para que poidan localizar os materiais.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes