Achegamento ás bases teóricas da fiscalidade nunha contorna internacional. Despois dunha parte introductoria tende a situar o alcance da materia no ámbito económico internacional, afrontarase o programa desde dúas perspectivas. En primeiro termo, o coñecemento das regras que determinan a tributación en España por parte de persoas ou entidades non residentes. A continuación, abordaranse os temas vinculados á planificación fiscal internacional, tanto da perspectiva de antielusión como de eliminación da dobre imposición internacional. O programa tamén inclúe un tema dedicado ao desenvolvemento on line de actividades económicas.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
sen cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Sesión maxistral, a trravés de Teams, onde, se avanzará nos contidos da materia teóricos e prácticos e que se fará na franxa horaria asignada a materia no calendario de aula habitual.
- Solución de problemas, sen cambios e feita a través de medios telemáticos Teams, espacio virtual preferentemente ou de forma individual mediante correo electrónico.
- Actividades iniciais, a través de Teams.
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Proba a efectos da evaluación será a exposición dun traballo da materia elexido polo alumno e orientado polo profesor. Onde se farán distintas preguntas sobre os contidos do mesmo.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- correo electrónico: diariamente durante o período de traballo da materia (catrimestre).
- Espacio virtual: semanalmente, para formular consultas, depositar ficheiros e demás contidos da materia tanto teóricos como prácticos.
- Teams. Semanalmente para avanzar nos contidos teóricos e prácticos da materia, e traballar nos traballos elexidos ou propostos da materia.
4. Modificacións na avaliación
A evaluación consistirá na exposición e valoración dun traballo da materia a traves de Teams, seleccionado con antelación según acordo entre o alumno e profesor. Na defensa e exposición do traballo alternativamente se valorará por una parte a presentación ou exposición (incluido power, utilizado) e por outra parte o remate da exposición al alumnos se le farán distints preguntas do tema defendido que se evaluarán igualmente. A distribución da valoración será a seguinte: 50% exposición e presentacion; e 50% resolución das preguntas feitas polo profesor.
*Observacións de avaliación:
Na 2º oportunidade a evaluación manterase a mesma.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
sen cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías