Teaching GuideTerm
Faculty of Economics and Business
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias Empresariais
 Subjects
  Historia da Empresa
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Recoñecer as diferentes fases da evolución económica e comprender as variacións que se produciron na empresa co paso do tempo A11
A19
B1
B8
B14
Estudar e comprender a figura da empresa e do empresario e o seu papel no desenvolvemento económico A11
A19
Coñecer as principais formas de empresa, a súa evolución e a súa problemática nun contexto histórico A11
A19
Establecer comparacións entre os distintos modelos empresariais ao longo do tempo e dos países A11
A19
Coñecer e avaliar criticamente as distintas aproximacións teóricas sobre o desenvolvemento empresarial e como se relacionan co mundo real A3
Apreciar como as diferenzas nas contornas culturais, legais, políticas, sociais, etc. afectaron ás empresas e ao seu desenvolvemento en diferentes partes do mundo A11
A19
Identificar e explicar as principais vantaxes competitivas das empresas A3
A5
A7
A8
A11
A13
B2
B5
B6
Facilitar o proceso de toma de decisións nas empresas a partir da familiarización cunha perspectiva histórica e temporal das mesmas A11
A13
A19
Analizar como os empresarios e os directivos afrontaron no pasado os problemas derivados da xestión das súas empresas A3
A11
A13
A19
Comprender como as empresas reaccionaron ante os cambios nos mercados, as tecnoloxías e as institucións e como, á súa vez, influíron nos mesmos A3
A5
A6
A11
A16
A17
A18
A19
A23
B13
Explicar os principais cambios estructurais que permitan ás empresas aumentar de tamaño A5
A11
A19
C8
Mostrar a existencia dunha realidade empresarial plural, diversa e dinámica, que non pode aprehenderse cunha teoría ou un modelo universal C4
Capacidade de expresión, oral e escrita A4
B4
C1
C2
Capacidade analítica, lóxica e sintética A24
C6
Capacidade de percura, selección e elaboración de información C3
C6
Capacidade de traballo en equipo e de relación A1
C4
Capacidade de aplicación dos coñecementos adquiridos á interpretación do material estatístico, gráfico e documental A20
A21
A24
Destreza na aplicación de técnicas cuantitativas para o tratamento de repertorios estatísticos A13
A21
A22
B10
B11
Avaliar o comportamento, a cultura e a estratexia das empresas A12
C5
C8
Comprender a rápida dinámica de cambio dos negocios e os factores que inflúen nos ritmos e patróns dese cambio A9
A11
A19
Aprendizaxe de organización, planificación e administración do tempo de traballo A13
A22
Estimular o desenvolvemento do afán de superación e o liderado, favorecendo a capacidade de convicción e de aceptación dos puntos de vista dos demais C1
C4
C6
Potenciar a creatividade e a innovación A5
A19
C8
Fomentar a iniciativa persoal e emprendedora B9
C5
Xestionar o cambio con eficacia e responder a demandas cambiantes A19
Asumir responsabilidades á hora de lograr unha aprendizaxe e un desenvolvemento persoal e profesional (Planificación do Desenvolvemento Persoal) A1
B3
B7
B12
C3
C7
Contribuír ao recoñecemento da diversidade e a multiculturalidad C4
Facilitar o desenvolvemento dun compromiso ético A9
C4
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes