Guía DocenteCurso
Facultade de Economía e Empresa
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias Empresariais
 Asignaturas
  Comercio Exterior
   Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1. CONCEPTOS FUNDAMENTAIS 1.1. Importancia e desenvolvemento do comercio exterior
1.2. Definición de mercadotecnia internacional
1.3. Fundamentos de mercadotecnia (internacional)
1.4. Organismos Internacionais: OMC, GATT, BM e FMI
1.5. Funcionamento, características e estrutura do Comercio Mundial.
TEMA 2. ANÁLISE DO ÁMBITO CULTURAL E ECONÓMICO
2.1. Importancia da cultura ou factores culturais
2.2. Elementos socioculturais: grupos referencia e elementos culturais
2.3. Características do mercado
2.4. A Integración económica e as súas formas de desenvolvemento.
2.5. Fontes de financiamento e risco financeiro
2.6. Administración do risco financeiro
TEMA 3. ANÁLISE DO ÁMBITO POLÍTICO-LEGAL 3.1. Factores que afectan ao risco político
3.2. Diferentes tipos de risco político e a súa influencia nos investimentos
3.3. Estratexias para reducir o risco-país
TEMA 4. O PROCESO DE INTERNACIONALIZACION E AS FORMAS DE ACCESO 4.1. As Razóns da internacionalización ou saída ao mercado exterior.
4.2. O proceso de planificación estratéxica
4.3. Proceso de internacionalización: as súas etapas.
4.4. Estratexias de internacionalización: Concepto
4.5. Tipoloxía e formas de acceso
TEMA 5. AS DECISIÓNS DE PRODUTO NOS MERCADOS INTERNACIONAIS 5.1. Concepto de produto no comercio exterior.
5.2. O posicionamento do produto nos mercados exteriores. A competitividade e valor engadido como factores clave de éxito.
5.3 Estratexia de Concentración vs. Diversificación
5.4. Estratexia de Standarización vs. Adaptación
TEMA 6. A DISTRIBUCIÓN E COMUNICACIÓN NOS MERCADOS INTERNACIONAIS. 6.1. Concepto de canle de distribución nos mercados exteriores.
6.2. Funcións dos intermediarios no comercio exterior.
6.3. Configuración da canle distribución nas empresas exportadoras.
6.4. Almacenistas e detallistas
6.5. As tendencias na distribución nos mercados exteriores
TEMA 7. INCOTERMS: A FIXACIÓN DE PREZOS PARA OS MERCADOS INTERNACIONAIS
7.1. Concepto e utilidade dos INCOTERMS.
7.2. Tipoloxía e emprego na documentación de importación-exportación.
7.3. Casos prácticos
TEMA 8. TRAMITES DO COMERCIO EXTERIOR
8.1. As Aduanas e a lexislación aduaneira.
8.2. Aranceis e cotas como trabas ao comercio internacional.
8.3. O convenio CITES de especies protexidas.
8.4. Outro tipo de barreiras ao comercio mundial: requisitos técnicos, legais, etc.
8.5. Documentos da xestión de exportación e importación
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes