Guía DocenteCurso 2023/24
Facultade de Turismo
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo
 Asignaturas
  Márketing Turístico
   Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1: INTRODUCCIÓN O MARKETING TURÍSTICO 1.1 CONCEPTO DE MARKETING TURÍSTICO
1.2 ORIXES E EVOLUCIÓN DO MARKETING EN TURISMO
1.3 MARKETING ESTRATÉXICO VS MARKETING OPERATIVO
1.4 APLICACIÓNS DO MARKETING EN TURISMO
TEMA 2: O ENTORNO DO MARKETING EN TURISMO 2.1 A DIRECCIÓN DO ENTORNO
2.2 ANÁLISE DO MICROENTORNO
2.3 ANÁLISIS DO MACROENTORNO
2.4 PRINCIPAIS ASPECTOS E TENDENCIAS NO ENTORNO TURÍSTICO
2.5 PRINCIPAIS DETERMINANTES E TENDENCIAS DA DEMANDA TURÍSTICA
TEMA 3: SEGMENTACIÓN DOS MERCADOS E ESTRATEXIAS DE POSICIONAMIENTO 3.1 CONCEPTO DE SEGMENTACIÓN DO MERCADO
3.2 PROCESO XERAL DE SEGMENTACIÓN
3.3 CRITERIOS PARA SEGMENTAR MERCADOS
3.4 ESTRATEXIAS DE SELECCIÓN DO MERCADO OBXETIVO
3.5 O POSICIONAMIENTO
TEMA 4: O PRODUCTO TURÍSTICO 4.1 CONCEPTO DE PRODUCTO TURÍSTICO E NIVEIS
4.2 DESENVOLVEMENTO DE NOVOS PRODUCTOS
4.3 O CICLO DE VIDA DO PRODUCTO
4.4 DECISIÓNS SOBRE A MARCA
TEMA 5: O PREZO 5.1 CONCEPTO E IMPORTANCIA DO PREZO
5.2 CONDICIONANTES NA FIXACIÓN DE PREZOS
5.3 MÉTODOS DE FIXACIÓN DE PREZOS
5.4 ESTRATEXIAS DE PREZOS
TEMA 6: A DISTRIBUCIÓN 6.1 A IMPORTANCIA DA DISTRIBUCIÓN COMO CANAL DE COMERCIALIZACIÓN
6.2 CONCEPTO, OBXETIVOS E FUNCIÓNS DOS CANÁIS DE DISTRIBUCIÓN
6.3 TIPOS DE CANAIS DE DISTRIBUCIÓN NO SECTOR TURÍSTICO
6.4 OS INTERMEDIARIOS TURÍSTICOS
6.5 LAS NUEVAS TECNOLOGÍAS Y SU INFLUENCIA EN LA DISTRIBUCIÓN TURÍSTICA

TEMA 7: A COMUNICACIÓN E PROMOCIÓN 7.1 O PROCESO DE DESENVOLVEMENTO DA COMUNICACIÓN
7.2 O MIX DE COMUNICACIÓN
7.3 NOVAS FORMAS DE COMUNICACIÓN

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes