Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Asignaturas
  Bases da educación física e deportiva
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Bases da educación física e deportiva Código 620G01004
Titulación
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Primeiro Formación básica 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Educación Física e Deportiva
Coordinación
Vazquez Lazo, Juan Carlos
Correo electrónico
juan.lazo@udc.es
Profesorado
Fernandez Romero, Juan Jose
Vazquez Lazo, Juan Carlos
Correo electrónico
juan.jose.fernandez@udc.es
juan.lazo@udc.es
Web
Descrición xeral O deporte e unha manifestación da motricidade humana que ven a ocupar un importante lugar dentro da Educacion Física. Para a Pobracion en xeral unha das manifestacions mais fáciles de recoñecer e identificar, e que reflexa un desenrrolo especifico da capacidade de movemento do ser human. Pero, para que calquiera especialidade deportiva chegue realmente a uns niveles altos de dominio exige un proceso previo de construcción sólidamente asentado sobre as bases da motricidade. A asignatura “Bases de la Educación Física y Deportiva” introduce a o alumno no coñecimento e análisis dos elementos sobre os que se organiza a motricidade das persoas, tanto o longo de sua etapa da educación obrigatoria a través da Educación Física, como en calquiera proceso de iniciación deportiva feito nalgún momento do seu ciclo vital. Pretende dotar a o alumno da competencia para identificar os elementos fundamentais (capacidades e habilidades) sobre os que se construia motricidade de calquera deporte, caracterizado por unhas estructuras formais e funcionáis particulares. A intención final e que o alumno sepa adaptar as exigencias que plantexa calquera deporte para diseñar un bon proceso de iniciación según sexan as características dos posibles alumnos co os que vaia a traballar no futuro, contribuyendo con elo a facilitar un desenrrolo motor acorde ca etapa evolutiva na que éstos se atopen. Os contidos abordados nesta asignatura van ter continuidade directa en todas as materias de deportes que impartense o longo do grado sindo, po lo tanto, unha materia obrigatoria que terá aplicacions en múltiples agros.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos No se ha realizado ninguna modificación en los contenidos 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen • Se mantienen las recensiones bibliográficas • Se mantienen la resolución de casos prácticos *Metodoloxías docentes que se modifican • Se modifican las clases magistrales con presencialidad y pasan a darse vía videoconferencia 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Moodle-:Todas las semanas dos días se aporta documentación aclaratoria de las clases realizadas Teams :Cumpliendo el horario académico aprobado por departamento a principio de curso se realizan 2 clases teóricas y una de resolución de los casos prácticos Correo electrónico:Para resolver alguna pregunta puntual 4. Modificacións na avaliación Se realizará vía Moodle ou Teams, asemesmo co a presentación dos traballos vía correo electrónico. Recensiones bibliográficas 30% Se presentarán vía correo electrónico juan.lazo@udc.es antes de la fecha establecida para el examen teórico aprobada por Departamento El número de recensiones será de 10 Cada alumno dispone de una temática relacionada con los contenidos establecidos en el temario de la asignatura desde comienzo del cuatrimestre Resolución casos prácticos 60% A lo largo del curso se realizarán casos prácticos que serán resueltos por los alumnos (en un total de 14) Se presentarán al dia siguiente de discusión y debate, por correo electrónico a juan.lazo@udc.es. Presentación de respuestas a preguntas con materiales 10% Se darán en tres (3) ocasiones una relación de preguntas (5 preguntas relacionadas con la temática ya presentada) vía moodle y los alumnos dispondrán de 60’ para responderlas con todos los materiales aportados y aquellos que ellos quieran consultar. Transcurrido ese tiempo se mandarán vía correo electrónico juan.lazo@udc.es y se llevará a cabo la corrección de las mismas en videoconferencia con la correspondiente discusión y debate *Observacións de avaliación: Para la convocatoria de 2ª oportunidad la evaluación se realizará con un examen escrito en duración de una hora (60 minutos), en donde se contestará a una pregunta teórica y la resolución de un caso practico, dicho examen tendrá un valor del 70% de la nota ( distribuyéndose en 40% el caso práctico y 30% la pregunta), a la cual se sumará el 30% de las recensiones bibliográficas en el caso que las haya presentado en convocatoria de 1ª oportunidad. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía No se ha modificado nada salvo resúmenes aportados por el docente en forma de resúmenes, mapas conceptuales y esquemas, para compendiar los contenidos presentes en el temário de la asignatura.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes