Teaching GuideTerm
Faculty of Sport Sciences and Physical Education
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Subjects
  Sport Performance Methodology
   Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Practical test: A19 A31 B1 B2 B4 C1 C3 C4 Realización de varios mapas conceptuales re-ordenando funcional y jerárquicamente conocimientos sobre el sistema de actividad de competición de un deporte y su contexto, y de los principios fundamentales para entrenar ese deporte, en el contexto elegido. 50
Objective test A19 A27 A31 Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe dos contidos e competencias da materia (saber, saber hacer, saber decir) cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. 50
 
Assessment comments

A avaliación continua
(traballos tutelados, mapas conceptuais, atención personalizada), contempla:

- A función diagnóstica, formativa e sumativa.

- Se realizan en diferentes momentos: no inicio, durante e
finalizar o proceso de adestramento.

- Utilízanse diversos procedementos e instrumentos para a
recollida de información.

A proba obxectiva é un
instrumento de medición, debidamente desenvolvido, que permite avaliar
coñecementos, habilidades, habilidades, rendemento, aptitudes, actitudes, etc.
e de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa e sumativa, e
pode combinar diferentes tipos de preguntas: preguntas de elección múltiple,
orde, resposta curta, discriminación, conclusión e / ou asociación. Tamén pode
construír con só un tipo de unha destas preguntas. Nos Mapas Conceptuais, o
traballo individual será avaliado e no grupo, tanto para a avaliación
diagnóstica, formativa e sumativa. A atención personalizada (AP) será avaliada
a partir da participación, tanto para a avaliación diagnóstica, formativa e
sumativa.

Anotacións:

1- Na primeira e segunda oportunidades, os traballos tutelados e
na proba práctica deben acadar polo menos o 60% da súa cualificación para obter
unha cualificación igual ou superior á aprobada.

2- As obras supervisadas e / ou as probas obxectivas aprobadas só
teñen validez en cada unha das chamadas.

3- Na primeira e segunda oportunidade, o alumno que alcanzou o
mínimo de asistencia ás clases establecidas na Memoria do Titulado sempre terá
dereito a unha avaliación final.

4- Os alumnos matriculados en segunda convocatoria ou máis,
optarán polo sistema de avaliación continua ou por unha única proba final
obxectiva que terá un valor do 100% da nota.

5- Os alumnos con expectativa de Rexistro de Honor deberán
entregar no ficheiro de texto (rafael.martin@udc.es), antes da data do exame do
seu semestre. O traballo será unha extensión, profundización ou aplicación de calquera
dos temas da axenda da Guía. Este traballo pode ser consultado e seguido en
titorías co profesor.

6- O alumno responderá a proba escrita na lingua que elixan:
galego ou español. O profesor dará as preguntas de proba escritas en español.
Se calquera estudante desexa obtela en galego, deberá solicitalo do profesor
sete días naturais antes da data oficial establecida para a proba escrita.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes