Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Asignaturas
  Expresión corporal e danza
   Contidos
Temas Subtemas
PRESENTACIÓN DA MATERIA
0.1. Datos descritivos
0.2. Programa xeral da asignatura: Guía docente
0.3. Recúrsos
0.4. Evaluación
0.5. Creación de grupos de traballo
BLOQUE TEMÁTICO I: CONSIDERACIÓNS BÁSICAS DO CORPO E DA COMUNICACIÓN Tema 1: O CORPO
1.1. Primeras reflexións. Significado do corpo
1.2. Conceitos. O corpo visto dende diferentes enfoques
1.3. O corpo no Deporte e na Educación Físiica
1.4. O corpo na Expresión Corporal e a Danza

Tema 2: A LINGUAXE CORPORAL
1.1 Consideracións xerais sobre a comunicación. Comunicación verbal e non verbal ¿excluintes ou complementarias?
2.2. Funcións da Comunicación Non Verbal
2.3. Canais de comunicación non verbal: Espazo, Posturas e Mirada
2.4. Posibilidades de interpretación das mensaxes corporais
BLOQUE TEMÁTICO II: EXPRESIÓN CORPORAL DANZA: APROXIMACIÓN TEORICA E PLANTEXAMENTO DIDÁCTICO Tema 1: BASES TEORICAS DA EXPRESIÓN CORPORAL DANZA
1.1. Orientacións na práctica da expresión corporal e da danza. Os contextos
1.2. Aproximación a unha definición de expresión corporal e de danza
1.3. As compoñentes do movemento expresivo
1.4. A técnica e a creatividade na expresión corporal e na danza

Tema 2: EXPRESIÓN CORPORAL DANZA E EDUCACIÓN FÍSICA
2.1 Marco legal. Ubicación da expresión corporal danza na LOMCE
2.2. Finalidade da expresión corporal danza no ámbito da Educación Física
2.3. Obxetivos das actividades corporais de expresión neste ámbito
2.4. Características xerais da expresión corporal danza na Educación Física: contidos, avaliación, estándares de aprendizaxe, competencias clave.

BLOQUE TEMÁTICO III: AS DIMENSIÓNS E AS COMPOÑENTES DO MOVEMENTO EXPRESIVO
Tema 1: OS PRELIMINARES
1.1. Conceito e finalidades
1.2. Obxectivos
1.3. Proposta de actividades

Tema 2: A DIMENSIÓN COPRPORAL. A TOMA DE CONCIENCIA DO CORPO EXPRESIVO: HABILIDADES MOTRICES EXPRESIVAS
2.1. Recoñecemento corporal interno e externo
2.2. A relaxación
2.3. A respiración
2.4. A concentración
2.5. A sensopercepción

Tema 3: A DIMENSIÓN ESPACIAL. EXPLORACIÓN EXPRESIVA DO ESPAZO.
3.1. Percepción e organización do espazo
3.2. Uso expresivo do espazo. Composicións nas que amósase o dominio das compoñentes e as posibles combinacións para dotar de expresividade ao movemento.

Tema 4: A DIMENSIÓN TEMPORAL. EXPLORACIÓN EXPRESIVA DO TEMPO
4.1. Estructuración métrica e non métrica
4.2. Uso expresivo do tempo. Composicións nas que amósase o dominio das compoñentes e as posibles combinacións para dotar de expresividade ao movemento.

Tema 5: A DIMENSION DINÁMICA. CALIDADE DO MOVEMENTO
5.1. Sub-compoñentes da enerxía. As acciones básicas do esforzo
5.2. Utilización expresiva da enerxía. Composicións nas que amósase o dominio das compoñentes e as posibles combinacións para dotar de expresividade ao movemento.

BLOQUE TEMÁTICO IV: A PRÁCTICA, A ANÁLISE E A INVESTIGACIÓN NA DANZA EDUCATIVA Tema 1:A DANZA EDUCATIVA E AS HABILIDADES TÉCNICAS E CREATIVAS
1.1. Control corporal-postural básico
1.2. Accións Motrices na Danza
1.3. Frases de Movemento
1.4. Fundamentos da composición coreográfica

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes