Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física |
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte |
Asignaturas |
Iniciación en deportes V (Baloncesto. ou Atletismo II. ou outra) (optativa) |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Iniciación en deportes V (Baloncesto. ou Atletismo II. ou outra) (optativa) | Código | 620G01044 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
A importancia da actividade física con perspectiva de xénero. |
A necesidade dunha ciencia con perspectiva de xénero. A influencia da cultura de xénero na vida e na práctica física de mulleres e homes. A actividade física en diferentes momentos da vida das mulleres. Os abusos, violencia e sexismo como elementos dunha mala praxe. |
Estereotipos de xénero e actividade física. | A problemática das desigualdades. A construcción social de xénero no deporte. |
Programas específicos de actividade física para mulleres e programas coeducativos | Proxectos de intervención desde a perspectiva de xénero. Xogos e actividades de concienciación para desenvolver a cultura de xénero. Xogos e deportes alternativos e coeducativos. |
Coeducación emocional | Explorar as competencias emocionais necesarias para facilitar o desenvolvemento integral e igualitario de nenas e nenos. Coñecer a importancia da aprendizaxe das emocións e sentimentos para a igualdade de xénero. Favorecer o desenvolvemento das competencias emocionais aplicadas na coeducación. Visibilizar programas de coeducación e educación emocional |
|