Teaching GuideTerm
Faculty of Sport Sciences and Physical Education
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Asignaturas
  Iniciación en deportes II (Natación) (optativa)
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Iniciación en deportes II (Natación) (optativa) Código 620G01313
Titulación
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao Anual
Terceiro Optativa 6
Idioma
Castelán
Inglés
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Educación Física e Deportiva
Coordinación
Sanchez Molina, Jose Andres
Correo electrónico
jose.andres.sanchez.molina@udc.es
Profesorado
Sanchez Molina, Jose Andres
Correo electrónico
jose.andres.sanchez.molina@udc.es
Web http://http://www.motorcontrolgroup.com/
Descrición xeral Unha vez que a persoa se adapta ao medio acuático e ten a posibilidade de evolucionar na aprendizaxe das habilidades básicas acuáticas, un dos posibles obxectivos é conseguir desprazarse da forma máis rápida e económica posible; para iso, exponse as habilidades específicas propias do medio acuático como son os estilos da natación deportiva, así como as saídas e as viraxes. Aínda que o estilo individual de cada nadador depende en gran medida das súas características corporais, non por iso han de escusarse os erros técnicos nas execucións individuais, debéndose distinguir as desviacións persoais do estilo eficiente. Non se ha de esquecer que o adestramento técnico sempre ha de acompañar ao nadador, ocupando o primeiro plano nunha primeira fase de aprendizaxe e perfeccionamento, que é a que neste curso tratarase xunto aos procedementos de adestramento e a súa aplicación permitindo iniciar o camiño cara á natación deportiva.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos - Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen - Actividades iniciais - Sesión maxistral - Estudo casos - Taller - Prácticas a través de TIC - Lecturas - Atención personalizada *Metodoloxías docentes que se modifican - Práctica de actividade física. Este apartado que permite o rexistro de datos para a realización do estudo de casos, será substituído por rexistros de prácticas previas obtidas en cursos precedentes ou de rexistros de outras actividades. - Aprendizaxe colaborativa - Saída de campo - Proba práctica - Proba mixta - Incorporación de exposición oral 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: - Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais, resolver dúbidas facer ou seguimento dúas traballos tutelados. - Moodle: semanalmente, con actividades programadas e avisos mediante “novas noticias”. - MSTeams: 2 sesións semanais para avanzar no contido teórico e dos traballos tutelados (estudo de casos e portafolios). Unha sesión adicional cada dúas semanas como titoría obrigatoria establecida polo centro no horario de actividade académica para avanzar en procedementos de aplicación práctica no desenvolvemento do estudo de caso; tamén, solicitarase ao alumnado establecer a demanda do contido da titoría. 4. Modificacións na avaliación: - No caso da modalidade de avaliación continua: - Estudo de casos: 35% (situación normal: 30%) - Prácticas a través de TICS: 35% (situación normal: 20%) - Eliminación da proba mixta, cuxo porcentaxe de avaliación pasa a corresponder á presentación oral. - Presentación mediante exposición oral, con apoio visual, do portafolios e do estudo de caso: 10%. - No caso da modalidade de avaliación final: - Non leva a efecto, pasando a ser modalidade continua; axustándose aos requirimentos impostos neste plan de continxencia. *Observacións de avaliación: - Correspóndese coas expostas nas observacións de avaliación normal da guía. 5. Modificacións da bibliografía o webgrafía - Non se realizarán cambios. Xa se incorporan, por defecto en Moodle, os documentos precisos (artigos, fundamentalmente) e vídeos para o desenvolvemento da materia. Para compartir vídeos tamén se empregará Drive.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes