Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Competencias / Resultados do título


Tipo A Código Competencias / Resultados do título - Específicas
  A1 Comprender os beneficios do deporte como experiencia de lecer para ser capaz de incluír os indicadores fundamentais na planificación e atender os mesmos no desenvolvemento da práctica de lecer, considerando o xénero, a idade e a discapacidade, e analizando con enfoque crítico as estratexias de discriminación positiva.
  A2 Comprender os procesos históricos das actividades físico-deportivas e a súa influencia na sociedade contemporánea, estudando o caso de España e Galicia, e a presenza diferenciada dos homes e das mulleres.
  A3 Coñecer e analizar a cultura deportiva e propoñer os cambios necesarios, na propia e na das persoas coas que traballa, desde a ética e o xogo limpo, as diferenzas de xénero e a visibilidade dos discapacitados.
  A4 Coñecer e comprender as bases que aporta a educación física á formación das persoas.
  A5 Fomentar a convivencia, estimulando e poñendo en valor a capacidade de constancia, esforzo e disciplina dos participantes nas actividades de educación física e deportiva.
  A6 Deseñar e ordenar estratexias e espazos de aprendizaxe que respondan á diversidade social (sexo, xénero, idade, discapacidade, culturas…) e ao respecto dos dereitos que conforman os valores que aporta a educación física e deportiva á formación integral dos cidadáns.
  A7 Promover e avaliar a formación de hábitos de actividade física e deporte ao longo do ciclo vital, considerando que a idade, o xénero ou a discapacidade son variables que necesitan da intervención consciente para favorecer a igualdade de oportunidades.
  A8 Deseñar, desenvolver, e avaliar os procesos de ensino – aprendizaxe, relativos á actividade física e o deporte, con atención e titorización segundo as características individuais e contextuais das persoas (xénero, idade, discapacidade, culturas, etc.).
  A9 Elaborar propostas curriculares para as distintas etapas no marco institucional dun centro educativo, desenvolvendo os elementos da programación didáctica da área de E. Física, con arranxo á lexislación vixente e ao proxecto educativo de centro.
  A10 Coñecer os distintos niveis da lexislación educativa e aplicar os fundamentos básicos que promove en canto á Planificación e Programación Didáctica da Educación Física nas etapas educativas.
  A11 Posuír o conxunto de habilidades ou competencias docentes que faciliten o proceso de ensino-aprendizaxe na aula de educación física.
  A12 Avaliar e elaborar instrumentos de recollida de datos que atendan aos aprendizaxes do alumno, ao proceso de ensino en sí e á función del docente.
  A13 Identificar as principais tarefas do profesor de educación física dentro e fóra da aula, resaltando as que fan referencia á súa labor titorial, orientadora e departamental.
  A14 Deseñar, planificar, avaliar técnico-cientificamente e desenvolver programas de exercicios orientados á prevención, a reeducación, a recuperación e readaptación funcional nos diferentes ámbitos de intervención: educativo, deportivo e de calidade de vida, considerando, cando fose necesario as diferenzas por idade, xénero, ou discapacidade.
  A15 Coñecer, saber seleccionar e saber aplicar as técnicas de modificación de conduta que pode utilizar o profesional de Educación Física e Deportes nos diferentes ámbitos da súa competencia laboral.
  A16 Deseñar, programar e desenvolver actividades esenciais da motricidade humana: o xogo, a danza e a expresión corporal, o exercicio e as actividades no medio natural, no ámbito educativo, recreativo e da actividade física e saúde, promovendo a igualdade de dereitos e oportunidades e evitando a exclusión en función do xénero e a discapacidade.
  A17 Programar e desenvolver actividades físico-deportivas no medio natural, no contexto educativo e recreativo, favorecendo a participación á que todos teñen dereito e evitando a invisibilidade por razóns de xénero ou discapacidade.
  A18 Deseñar e aplicar métodos adecuados para o desenvolvemento e a avaliación técnico-científica das habilidades motrices básicas nas diferentes etapas evolutivas do ser humano, considerando o xénero.
  A19 Planificar, desenvolver, controlar e avaliar técnica e cientificamente o proceso de adestramento deportivo nos seus distintos niveis e nas diferentes etapas da vida deportiva, de equipos con miras á competición, tendo en conta as diferenzas biolóxicas entre homes e mulleres e a influencia da cultura de xénero na actuación do adestrador e nos deportistas.
  A20 Deseñar, planificar e realizar funcións de animación para a utilización saudable do lecer.
  A21 Deseñar, planificar e realizar actividades físicas e deportivas en lugares ou espazos que implican un risco intrínseco: no medio acuático, na neve ou outros do medio natural ou con animais.
  A22 Comprender os fundamentos neurofisiolóxicos e neuropsicolóxicos subxacentes ao control do movemento e, de ser o caso, ás diferenzas por xénero. Ser capaz de realizar a aplicación avanzada do control motor na actividade física e o deporte.
  A23 Avaliar técnica e cientificamente a condición física e prescribir exercicios físicos nos ámbitos da saúde, o deporte escolar, a recreación e o rendemento deportivo, considerando as diferenzas biolóxicas por idade e xénero.
  A24 Deseñar, planificar, avaliar técnica e cientificamente e administrar programas de actividade física adaptada a persoas e diferentes grupos de poboación con discapacidade, ou que requiran atención especial.
  A25 Identificar e comprender os requisitos psicomotores e sociomotores das habilidades deportivas, executando basicamente as habilidades motrices específicas dun conxunto de deportes, considerando as diferenzas por xénero.
  A26 Identificar e aplicar as peculiaridades didácticas de cada especialidade deportiva na intención pedagóxica dos diferentes ámbitos de intervención.
  A27 Aplicar os principios cinesiolóxicos, fisiolóxicos, biomecánicos, comportamentais e sociais nos contextos educativo, recreativo, da actividade física e saúde e do adestramento deportivo, recoñecendo as diferenzas biolóxicas entre homes e mulleres e a influencia da cultura de xénero nos hábitos de vida dos participantes.
  A28 Realizar e interpretar probas de valoración funcional nos ámbitos da actividade física saudables e do rendemento deportivo.
  A29 Identificar os riscos para a saúde que se derivan da práctica de actividade física insuficiente e inadecuada en calquera colectivo ou grupo social.
  A30 Aplicar técnicas e protocolos que lle permitan asistir como primeiro interviniente en caso de accidente ou situación de emerxencia, aplicando, de ser necesario, os primeiros auxilios.
  A31 Realizar a análise funcional da conduta nos contextos deportivos, educativos ou de exercicio físico para a saúde, como paso previo á intervención psicolóxica.
  A32 Dirixir e xestionar servizos, actividades, organizacións, centros, instalacións, programas e proxectos de actividade física e deportiva desde os principios de igualdade de oportunidades, supervisando e avaliando a calidade, as garantías de seguridade e saúde dos usuarios, así como a súa satisfacción e os resultados sociais e económicos.
  A33 Seleccionar e saber utilizar o material e equipamento deportivo adecuado para cada tipo de actividade físico-deportiva no contexto educativo, deportivo, recreativo e da actividade física e saúde.
  A34 Realizar actos facultativos de elaboración de informes técnicos e peritaxes, asesorar e inspeccionar sobre actividade deportiva, instalacións e programas deportivos.
  A35 Coñecer e saber aplicar o método científico nos diferentes ámbitos da actividade física e o deporte, así como saber deseñar e executar as técnicas de investigación precisas, e a elección e aplicación dos estatísticos adecuados.
  A36 Coñecer e saber aplicar as novas tecnoloxías da información e a imaxe, tanto nas ciencias da actividade física e do deporte, como no exercicio profesional.
  A37 RAC4.2. - Planificar e coordinar tarefas en equipos interdisciplinarios ou transdisciplinarios ofrecendo propostas que contribúan á eficacia do traballo colaborativo. TIPO: Competencias
  A38 RAC4.3. - Desenvolver escóitaa activa nos grupos de traballo mantendo unha actitude empática e asertiva. TIPO: Competencias
  A39 RAC5.3. - Elaborar textos de diversa índole especialmente relacionados co perfil profesional, facilitando a comprensión das persoas ás que van dirixidos. TIPO: Coñecementos ou contidos
  A40 RAC6.2. - Tomar decisións informadas, valorando as consecuencias éticas das mesmas, así como o impacto e a responsabilidade profesional vinculada. TIPO: Competencias
  A41 AC1.1. - Comprender, elaborar e saber aplicar os procedementos, estratexias, actividades, recursos, técnicas e métodos que interveñen no proceso de ensino-aprendizaxe con eficiencia, desenvolvendo todo o curso da acción en todos os sectores de intervención profesional de actividade física e deporte (ensino formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte). TIPO: Coñecementos ou contidos
  A42 AC1.2. - Deseñar e aplicar o proceso metodolóxico integrado pola observación, reflexión, análise, diagnóstico, execución, avaliación técnico-científica e/o difusión en diferentes contextos e en todos os sectores de intervención profesional da actividade física e do deporte. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A43 AC1.3. - Comunicar e interactuar de forma adecuada e eficiente, en actividade física e deportiva, en contextos de intervención diversos, demostrando habilidades docentes de forma consciente, natural e continuada. TIPO: Competencias
  A44 AC1.4. - Adaptar a intervención educativa ás características e necesidades individuais para toda a poboación e con énfase nas poboacións de carácter especial como son: escolares, persoas maiores (terceira idade), persoas con mobilidade reducida e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/o prescritas por un médico), atendendo ao xénero e á diversidade TIPO: Competencias
  A45 AC2.1. - Saber orientar, deseñar, aplicar e avaliar técnico-cientificamente exercicio físico e condición física nun nivel avanzado, baseado na evidencia científica, en diferentes ámbitos, contextos e tipos de actividades para toda a poboación e con énfase nas poboacións de carácter especial como son: persoas maiores (terceira idade), escolares, persoas con discapacidade e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/o prescritas por un médico), atendendo ao xénero e á diversidade. TIPO: Coñecementos ou contidos
  A46 AC2.2. - Identificar, comunicar e aplicar criterios científicos anatómico-fisiolóxicos e biomecánicos a un nivel avanzado de destrezas no deseño, desenvolvemento e avaliación técnico-científica de procedementos, estratexias, accións, actividades e orientacións adecuadas; para previr, minimizar e/o evitar un risco para a saúde na práctica de actividade física e deporte en todo tipo de poboación. TIPO: Coñecementos ou contidos
  A47 AC2.3. - Deseñar e aplicar con fluidez, naturalidade, de forma consciente e continuada exercicio físico e condición física adecuada, eficiente, sistemática, variada, baseada en evidencias científicas, para o desenvolvemento dos procesos de adaptación e mellora ou readaptación de determinadas capacidades de cada persoa en relación co movemento humano e a súa optimización; co fin de poder resolver problemas pouco estruturados, de crecente complexidade e imprevisibles e con énfases nas poboacións de carácter especial. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A48 RAC4.1. - Xestionar tempo e recursos en grupos de traballo (elaboración de plans, priorización de actividades, identificación e xestión de críticas, identificación de roles, xestión de reunións, cumprimento de compromisos persoais ). TIPO: Habilidades ou destrezas
  A49 AC2.4. - Articular e despregar un nivel avanzado de destreza na análise, deseño e avaliación das probas de valoración e control da condición física e do rendemento físico-deportivo. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A50 AC2.5. - Saber readaptar, reentrenar e/o reeducar a persoas, grupos ou equipos con lesións e patoloxías (diagnosticadas e/o prescritas por un médico), compitan ou non, mediante actividades físico-deportivas e exercicios físicos adecuados ás súas características v necesidades. TIPO: Competencias
  A51 AC2.6. - Despregar un nivel avanzado na planificación, aplicación, control e avaliación dos procesos De adestramento físico e deportivo. TIPO: Competencias
  A52 AC3.1. - Analizar, identificar, diagnosticar, promover, orientar e avaliar estratexias, actuacións e actividades que fomenten a adhesión a un estilo de vida activo e a participación e práctica regular e saudable de actividade física e deporte e exercicio físico de forma adecuada, eficiente e segura por parte dos cidadáns coa finalidade de mellorar a súa saúde integral, benestar e calidade de vida, e con énfase nas poboacións de carácter especial como son: persoas maiores (terceira idade), escolares, persoas con discapacidade e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/o prescritas por un médico) atendendo ao xénero e á diversidade. TIPO: Coñecementos ou contidos
  A53 AC3.2. - Saber promover, asesorar, deseñar, aplicar e avaliar técnico-cientificamente programas de actividade física, exercicio físico e deporte apropiados e variados, adaptados ás necesidades, demandas e características individuais e grupais de toda a poboación, e con énfase en persoas maiores (terceira idade), o xénero feminino e a diversidade, escolares, persoas con discapacidade e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/o prescritas por un médico). TIPO: Coñecementos ou contidos
  A54 AC3.3. - Articular e despregar programas de promoción, orientación, coordinación, supervisión e avaliación técnico-científica de actividade física, exercicio físico e deporte para toda a poboación, con énfase nas poboacións de carácter especial, con presenza dun profesional ou realizada de forma autónoma polo cidadán, nos diferentes tipos de espazos e en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte (ensino formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte) segundo as posibilidades e necesidades dos cidadáns, coa finalidade de conseguir a súa autonomía, a comprensión, e a maior e adecuada práctica de actividade física e deporte. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A55 AC3.4. - Promover a educación, difusión, información e orientación constante ás persoas e aos dirixentes sobre os beneficios, significación, características e efectos positivos da práctica regular de actividade física e deportiva e exercicio físico, dos riscos e prexuízos dunha inadecuada práctica e dos elementos e criterios que identifican a súa execución adecuada, así como a información, orientación e asesoramento das posibilidades de actividade física e deporte apropiada na súa contorna en calquera sector de intervención profesional. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A56 AC3.5. - Organizar a promoción de políticas, estratexias e programas educativos sobre aspectos da saúde pública, en relación coa actividade física e deporte (para a prevención de factores de risco e enfermidades); así como cooperar con outros axentes implicados na mesma: en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte. TIPO: Competencias
  A57 AC4.1. - Elaborar con fluidez procedementos e protocolos para resolver problemas pouco estruturados, imprevisibles e de crecente complexidade, articulando e despregando un dominio dos elementos, métodos, procesos, actividades, recursos e técnicas que compoñen as habilidades motrices básicas, actividades físicas, habilidades deportivas, xogo, actividades expresivas corporais e de danza, e actividades na natureza de forma adecuada, eficiente, sistemática, variada e integrada metodológicamente para toda a poboación e con énfase nas poboacións de carácter especial como son: persoas maiores (terceira idade), escolares, persoas con discapacidade e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/o prescritas por un médico), atendendo ao xénero e á diversidade e en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte (ensino formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte). TIPO: Coñecementos ou contidos
  A58 AC4.2. - Elaborar con fluidez procedementos e protocolos para resolver problemas pouco estruturados, imprevisibles e de crecente complexidade, articulando e despregando un dominio dos elementos, métodos, procedementos, actividades, recursos, técnicas e procesos da condición física e do exercicio físico de forma adecuada, eficiente, sistemática, variada e integrada metodológicamente para toda a poboación e con énfase nas poboacións de carácter especial como son: persoas maiores (terceira idade), escolares, persoas con discapacidade e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/ ou prescritas por un médico), atendendo ao xénero e á diversidade e en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A59 AC4.3. - Desenvolver e implementar a avaliación técnico-científica dos elementos, métodos, procedementos, actividades, recursos e técnicas que compoñen as manifestacións do movemento e os procesos da condición física e do exercicio físico; @teniendo en cuenta o desenvolvemento, características, necesidades e contexto dos individuos, os diferentes tipos de poboación e os espazos onde se realiza a actividade física e deporte; nos diversos sectores de intervención profesional e con énfase nas poboacións de carácter especial. TIPO: Competencias
  A60 AC5.1. - Analizar, diagnosticar e avaliar os elementos, estrutura, situación e características de todos os tipos de organizacións de actividade física e deporte, así como os elementos lexislativos e xurídicos vinculados á actividade física e deportiva. TIPO: Coñecementos ou contidos
  A61 AC5.2. - Identificar, organizar, dirixir, planificar, coordinar, implementar, e realizar avaliación técnico- científica dos diversos tipos de actividades físicas e deportivas adaptados ao desenvolvemento, características e necesidades dos individuos e a tipoloxía da actividade, espazo e entidade, en todos os tipos de servizos de actividade física e deporte, incluídos eventos deportivos, e en calquera tipo de organización, poboación, contexto, contorna e poboación e con énfase nas poboacións de carácter especial como son: persoas maiores (terceira idade), escolares, persoas con discapacidade e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/o prescritas por un médico) e en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte (ensino formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte) garantindo a seguridade, eficiencia e profesionalidade na actividade desempeñada no cumprimento da normativa vixente. TIPO: Competencias
  A62 AC5.3. - Identificar, organizar, dirixir, planificar, coordinar, implementar e avaliar o desempeño profesional dos recursos humanos, con énfases na dirección, coordinación, planificación, supervisión e avaliación técnico-científica da actividade, desempeño realizado e da prestación de servizos polos profesionais de actividade física e deporte, en todos os tipos de servizos e en calquera tipo de organización, contexto, contorna e con énfase nas poboacións de carácter especial e en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte garantindo a seguridade, eficiencia e profesionalidade na actividade desempeñada no cumprimento da normativa vixente. TIPO: Competencias
  A63 AC5.4. - Identificar, organizar, dirixir, planificar, coordinar, implementar e realizar avaliación técnico- científica dos recursos organizativos e recursos materiais e instalacións deportivas, incluído o seu deseño básico e funcional así como adecuada selección e utilización, para cada tipo de actividade, coa finalidade de conseguir actividades físicas e deportivas seguras, eficientes e saudables, adaptadas ao desenvolvemento, características e necesidades dos individuos e a tipoloxía da actividade, espazo e entidade en calquera tipo de organización, poboación, contexto e en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte e con énfase para as poboacións de carácter especial e garantindo a seguridade, eficiencia e profesionalidade na actividade desempeñada no cumprimento da normativa vixente. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A64 AC5.5. - Articular e despregar o asesoramento, certificación, e avaliación técnico-científica das actividades físicas e deportivas e os recursos en todos servizos de actividade física e deporte, contextos, contornas e sectores de intervención profesional de actividade física e deporte, así como no deseño e elaboración de informes técnicos en todos servizos de actividade física e deporte. TIPO: Competencias
  A65 AC6.1. - Coñecer e comprender as bases da metodoloxía do traballo científico. TIPO: Coñecementos ou contidos
  A66 AC6.2. - Analizar, revisar e seleccionar o efecto e a eficacia da práctica de métodos, técnicas e recursos de investigación e metodoloxía de traballo científica, na resolución de problemas que requiren o uso de ideas creativas e innovadoras. TIPO: Coñecementos ou contidos
  A67 AC6.3. - Articular e despregar con rigor e actitude científica as xustificacións sobre as que elaborar, sustentar, fundamentar e xustificar de forma constante e profesional todos os actos, decisións, procesos, procedementos, actuacións, actividades, tarefas, conclusións, informes e desempeño profesional. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A68 AC6.4. - Articular e despregar procedementos, procesos, protocolos, análises propias, con rigor e actitude científica sobre asuntos de índole social, xurídica, económica, científica ou ética, cando sexa preciso e pertinente en calquera sector profesional de actividade física e deporte (ensino formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte). TIPO: Habilidades ou destrezas
  A69 AC7.1. - Coñecer e saber aplicar os principios éticos e deontolóxicos e de xustiza social no desempeño e implicación profesional, así como ter hábitos de rigor científico e profesional e unha actitude constante de servizo aos cidadáns no exercicio da súa práctica profesional co que se pretenda a mellora, excelencia, calidade e eficiencia. TIPO: Coñecementos ou contidos
  A70 AC7.2. - Coñecer, elaborar e saber aplicar os condicionantes ético-deontolóxicos, estruturais- organizativos, desempeño profesional e as normativas do exercicio profesional dos Graduados en Ciencias da Actividade Física e do Deporte, en calquera sector profesional de actividade física e deporte (ensino formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte); así como ser capaz de desenvolver un traballo multidisciplinar. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A71 AC7.3. - Comprender, saber explicar e difundir as funcións, responsabilidades e importancia dun bo profesional Graduado en Ciencias da Actividade Física e do Deporte así como analizar, comprender, identificar e reflexionar de forma crítica e autónoma sobre a súa identidade, formación e desempeño profesional para conseguir os fins e beneficios propios da actividade física e deporte de forma adecuada, segura, saudable e eficiente en todos os servizos físico-deportivos ofrecidos e prestados e en calquera sector profesional de actividade física e deporte. TIPO: Competencias
  A72 RAC1.1. - Aplicar habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A73 RAC1.2. - Integrar á súa profesión o respecto pola diversidade e a equidade entre todas as persoas, implementando unha mirada inclusiva con perspectiva de xénero TIPO: Competencias
  A74 RAC2.2. - Deseñar proxectos e solucións, identificando retos emerxentes, e aplicalos ás necesidades reais da contorna social e económica TIPO: Coñecementos ou contidos
  A75 RAC2.4. - Analizar as evidencias recollidas na resolución dun problema aplicando o método científico. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A76 RAC3.1. - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e a comunicación (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión. TIPO: Coñecementos ou contidos
Tipo B Código Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais
  B1 Coñecer e posuír a metodoloxía e estratexia necesaria para a aprendizaxe nas ciencias da actividade física e do deporte.
  B2 Resolver problemas de forma eficaz e eficiente no ámbito das ciencias da actividade física e do deporte.
  B3 Traballar nos diferentes contextos da actividade física e o deporte, de forma autónoma e con iniciativa, aplicando o pensamento crítico, lóxico e creativo.
  B4 Trabajar de forma colaboradora, desenvolvendo habilidades, de liderado, relación interpersoal e traballo en equipo.
  B5 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán.
  B6 Dinamizar grupos nos diferentes ámbitos do exercicio profesional.
  B7 Xestionar a información.
  B8 Desenvolver hábitos de excelencia e calidade nos diferentes ámbitos do exercicio profesional.
  B9 Comprender a literatura científica do ámbito da actividade física e o deporte en lingua inglesa e en outras linguas de presenza significativa no ámbito científico.
  B10 Saber aplicar as tecnoloxías da información e comunicación (TIC) ao ámbito das Ciencias da Actividade Física e do Deporte.
  B11 Desenvolver competencias para a adaptación a novas situacións e resolución de problemas, e para a aprendizaxe autónoma.
  B12 Coñecer os principios éticos necesarios para o correcto exercicio profesional e actuar de acordo con eles.
  B13 Coñecer e aplicar metodoloxías de investigación que faciliten a análise, a reflexión e cambio da súa práctica profesional, posibilitando a súa formación permanente.
  B14 Comprender e aplicar a lexislación vixente relativa ao marco das actividades físicas e deportivas nos distintos ámbitos: educación, deporte, xestión, lecer e saúde.
  B15 Comprender e saber utilizar as importantes posibilidades que a educación física e o deporte teñen para xerar hábitos sociais e valores democráticos (coeducación de xéneros, respecto á diversidade social e cultural, cooperación, competición respectuosa, compromiso co contorno…).
  B16 Dominar habilidades de comunicación verbal e non verbal necesarias no contexto da actividade física e o deporte.
  B17 Promover e avaliar actividades de ampliación curricular, referentes á creación de hábitos autónomos de actividade física e deporte.
  B18 Comprometerse e involucrarse socialmente coa súa profesión e en concreto, coa situación actual da actividade física e o deporte na educación formal; coa xestión do centro educativo; cos seus compañeiros (traballo cooperativo) e con aqueles aos que educa.
  B19 Exercer a profesión con responsabilidade, respecto e compromiso.
  B20 Coñecer, reflexionar e adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e o traballo en equipo a partir das prácticas externas en algún dos principais ámbitos de integración laboral, en relación ás competencias adquiridas no grao que se verán reflectidas no traballo fin de grao.
Tipo C Código Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares
  C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
  C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
  C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
  C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
  C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
  C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
  C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
  C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes