Tipo A
|
Código |
Competencias / Resultados del título - Específicas |
|
A1 |
Comprender los beneficios del deporte como experiencia de ocio para ser capaz de incluir los indicadores fundamentales en la planificación y atender a los mismos en el desarrollo de la práctica de ocio, considerando el género, la edad y la discapacidad, y analizando con enfoque crítico las estrategias de discriminación positiva. |
|
A2 |
Comprender los procesos históricos de las actividades físico-deportivas y su influencia en la sociedad contemporánea, estudiando el caso de España y Galicia, y la presencia diferenciada de los hombres y de las mujeres. |
|
A3 |
Conocer y analizar la cultura deportiva y proponer los cambios necesarios, en la propia y en la de las personas con las que trabaja, desde la ética y el juego limpio, las diferencias de género y la visibilidad de los discapacitados. |
|
A4 |
Conocer y comprender las bases que aporta la educación física a la formación de las personas. |
|
A5 |
Fomentar la convivencia, estimulando y poniendo en valor la capacidad de constancia, esfuerzo y disciplina de los participantes en las actividades de educación física y deportiva. |
|
A6 |
Diseñar y ordenar estrategias y espacios de aprendizaje que respondan a la diversidad social (sexo, género, edad, discapacidad, culturas…) y al respeto de los derechos que conforman los valores que aporta la educación física y deportiva a la formación integral de los ciudadanos. |
|
A7 |
Promover y evaluar la formación de hábitos de actividad física y deporte a lo largo del ciclo vital, considerando que la edad, el género o la discapacidad son variables que necesitan de la intervención consciente para favorecer la igualdad de oportunidades. |
|
A8 |
Diseñar, desarrollar, y evaluar los procesos de enseñanza – aprendizaje, relativos a la actividad física y el deporte, con atención y tutorización según las características individuales y contextuales de las personas (género, edad, discapacidad, culturas, etc.). |
|
A9 |
Elaborar propuestas curriculares para las distintas etapas en el marco institucional de un centro educativo, desarrollando los elementos de la programación didáctica del área de E. Física, con arreglo a la legislación vigente y al proyecto educativo de centro. |
|
A10 |
Conocer los distintos niveles de la legislación educativa y aplicar los fundamentos básicos que promueve en cuanto a la Planificación y Programación Didáctica de la Educación Física en las etapas educativas. |
|
A11 |
Poseer el conjunto de habilidades o competencias docentes que faciliten el proceso de enseñanza-aprendizaje en el aula de educación física. |
|
A12 |
Evaluar y elaborar instrumentos de recogida de datos que atiendan a los aprendizajes del alumno, al proceso de enseñanza en sí y a la función del docente. |
|
A13 |
Identificar las principales tareas del profesor de educación física dentro y fuera del aula, resaltando las que hacen referencia a su labor tutorial, orientadora y departamental. |
|
A14 |
Diseñar, planificar, evaluar técnico-científicamente y desarrollar programas de ejercicios orientados a la prevención, la reeducación, la recuperación y readaptación funcional en los diferentes ámbitos de intervención: educativo, deportivo y de calidad de vida, considerando, cuando fuese necesario las diferencias por edad, género, o discapacidad. |
|
A15 |
Conocer, saber seleccionar y saber aplicar las técnicas de modificación de conducta que puede utilizar el profesional de Educación Física y Deportes en los diferentes ámbitos de su competencia laboral. |
|
A16 |
Diseñar, programar y desarrollar actividades esenciales de la motricidad humana: el juego, la danza y la expresión corporal, el ejercicio y las actividades en el medio natural, en el ámbito educativo, recreativo y de la actividad física y salud, promoviendo la igualdad de derechos y oportunidades y evitando la exclusión en función del género y la discapacidad. |
|
A17 |
Programar y desarrollar actividades físico-deportivas en el medio natural, en el contexto educativo y recreativo, favoreciendo la participación a la que todos tienen derecho y evitando la invisibilidad por razones de género o discapacidad. |
|
A18 |
Diseñar y aplicar métodos adecuados para el desarrollo y la evaluación técnico-científica de las habilidades motrices básicas en las diferentes etapas evolutivas del ser humano, considerando el género. |
|
A19 |
Planificar, desarrollar, controlar y evaluar técnica y científicamente el proceso de entrenamiento deportivo en sus distintos niveles y en las diferentes etapas de la vida deportiva, de equipos con miras a la competición, teniendo en cuenta las diferencias biológicas entre hombres y mujeres y la influencia de la cultura de género en la actuación del entrenador y en los deportistas. |
|
A20 |
Diseñar, planificar y realizar funciones de animación para la utilización saludable del ocio. |
|
A21 |
Diseñar planificar y realizar actividades físicas y deportivas en lugares o espacios que implican un riesgo intrínseco: en el medio acuático, en la nieve u otros del medio natural o con animales. |
|
A22 |
Comprender los fundamentos neurofisiológicos y neuropsicológicos subyacentes al control del movimiento y, en su caso, las diferencias por género. Ser capaz de realizar la aplicación avanzada del control motor en la actividad física y el deporte. |
|
A23 |
Evaluar técnica y científicamente la condición física y prescribir ejercicios físicos en los ámbitos de la salud, el deporte escolar, la recreación y el rendimiento deportivo, considerando las diferencias biológicas por edad y género. |
|
A24 |
Diseñar, planificar, evaluar técnica y científicamente y administrar programas de actividad física adaptada a personas y diferentes grupos de población con discapacidad, o que requieran atención especial. |
|
A25 |
Identificar y comprender los requisitos psicomotores y sociomotores de las habilidades deportivas, ejecutando básicamente las habilidades motrices específicas de un conjunto de deportes, considerando las diferencias por género. |
|
A26 |
Identificar y aplicar las peculiaridades didácticas de cada especialidad deportiva en la intención pedagógica de los diferentes ámbitos de intervención. |
|
A27 |
Aplicar los principios cinesiológicos, fisiológicos, biomecánicos, comportamentales y sociales en los contextos educativo, recreativo, de la actividad física y salud y del entrenamiento deportivo, reconociendo las diferencias biológicas entre hombres y mujeres y la influencia de la cultura de género en los hábitos de vida de los participantes. |
|
A28 |
Realizar e interpretar pruebas de valoración funcional en los ámbitos de la actividad física saludables y del rendimiento deportivo. |
|
A29 |
Identificar los riesgos para la salud que se derivan de la práctica de actividad física insuficiente e inadecuada en cualquier colectivo o grupo social. |
|
A30 |
Aplicar técnicas y protocolos que le permitan asistir como primer interviniente en caso de accidente o situación de emergencia, aplicando, si fuese necesario, los primeros auxilios. |
|
A31 |
Realizar el análisis funcional de la conducta en los contextos deportivos, educativos o de ejercicio físico para la salud, como paso previo a la intervención psicológica. |
|
A32 |
Dirigir y gestionar servicios, actividades, organizaciones, centros, instalaciones, programas y proyectos de actividad física y deportiva desde los principios de igualdad de oportunidades, supervisando y evaluando la calidad, las garantías de seguridad y salud de los usuarios, así como su satisfacción y los resultados sociales y económicos. |
|
A33 |
Seleccionar y saber utilizar el material y equipamiento deportivo adecuado para cada tipo de actividad físico-deportiva en el contexto educativo, deportivo, recreativo y de la actividad física y salud. |
|
A34 |
Realizar actos facultativos de elaboración de informes técnicos y peritajes, asesorar e inspeccionar sobre actividad deportiva, instalaciones y programas deportivos. |
|
A35 |
Conocer y saber aplicar el método científico en los diferentes ámbitos de la actividad física y el deporte, así como saber diseñar y ejecutar las técnicas de investigación precisas, y la elección y aplicación de los estadísticos adecuados. |
|
A36 |
Conocer y saber aplicar las nuevas tecnologías de la información y la imagen, tanto en las ciencias de la actividad física y del deporte, como en el ejercicio profesional. |
|
A37 |
RAC4.2. - Planificar e coordinar tarefas en equipos interdisciplinarios ou transdisciplinarios ofrecendo propostas que contribúan á eficacia do traballo colaborativo. TIPO: Competencias |
|
A38 |
RAC4.3. - Desenvolver escóitaa activa nos grupos de traballo mantendo unha actitude empática e asertiva. TIPO: Competencias |
|
A39 |
RAC5.3. - Elaborar textos de diversa índole especialmente relacionados co perfil profesional, facilitando a comprensión das persoas ás que van dirixidos. TIPO: Coñecementos ou contidos |
|
A40 |
RAC6.2. - Tomar decisións informadas, valorando as consecuencias éticas das mesmas, así como o impacto e a responsabilidade profesional vinculada. TIPO: Competencias |
|
A41 |
AC1.1. - Comprender, elaborar e saber aplicar os procedementos, estratexias, actividades, recursos, técnicas e métodos que interveñen no proceso de ensino-aprendizaxe con eficiencia, desenvolvendo todo o curso da acción en todos os sectores de intervención profesional de actividade física e deporte (ensino formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte). TIPO: Coñecementos ou contidos |
|
A42 |
AC1.2. - Deseñar e aplicar o proceso metodolóxico integrado pola observación, reflexión, análise, diagnóstico, execución, avaliación técnico-científica e/o difusión en diferentes contextos e en todos os sectores de intervención profesional da actividade física e do deporte. TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
A43 |
AC1.3. - Comunicar e interactuar de forma adecuada e eficiente, en actividade física e deportiva, en contextos de intervención diversos, demostrando habilidades docentes de forma consciente, natural e continuada. TIPO: Competencias |
|
A44 |
AC1.4. - Adaptar a intervención educativa ás características e necesidades individuais para toda a poboación e con énfase nas poboacións de carácter especial como son: escolares, persoas maiores (terceira idade), persoas con mobilidade reducida e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/o prescritas por un médico), atendendo ao xénero e á diversidade TIPO: Competencias |
|
A45 |
AC2.1. - Saber orientar, deseñar, aplicar e avaliar técnico-cientificamente exercicio físico e condición física nun nivel avanzado, baseado na evidencia científica, en diferentes ámbitos, contextos e tipos de actividades para toda a poboación e con énfase nas poboacións de carácter especial como son: persoas maiores (terceira idade), escolares, persoas con discapacidade e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/o prescritas por un médico), atendendo ao xénero e á diversidade. TIPO: Coñecementos ou contidos |
|
A46 |
AC2.2. - Identificar, comunicar e aplicar criterios científicos anatómico-fisiolóxicos e biomecánicos a un nivel avanzado de destrezas no deseño, desenvolvemento e avaliación técnico-científica de procedementos, estratexias, accións, actividades e orientacións adecuadas; para previr, minimizar e/o evitar un risco para a saúde na práctica de actividade física e deporte en todo tipo de poboación. TIPO: Coñecementos ou contidos |
|
A47 |
AC2.3. - Deseñar e aplicar con fluidez, naturalidade, de forma consciente e continuada exercicio físico e condición física adecuada, eficiente, sistemática, variada, baseada en evidencias científicas, para o desenvolvemento dos procesos de adaptación e mellora ou readaptación de determinadas capacidades de cada persoa en relación co movemento humano e a súa optimización; co fin de poder resolver problemas pouco estruturados, de crecente complexidade e imprevisibles e con énfases nas poboacións de carácter especial. TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
A48 |
RAC4.1. - Xestionar tempo e recursos en grupos de traballo (elaboración de plans, priorización de actividades, identificación e xestión de críticas, identificación de roles, xestión de reunións, cumprimento de compromisos persoais ). TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
A49 |
AC2.4. - Articular e despregar un nivel avanzado de destreza na análise, deseño e avaliación das probas de valoración e control da condición física e do rendemento físico-deportivo. TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
A50 |
AC2.5. - Saber readaptar, reentrenar e/o reeducar a persoas, grupos ou equipos con lesións e patoloxías (diagnosticadas e/o prescritas por un médico), compitan ou non, mediante actividades físico-deportivas e exercicios físicos adecuados ás súas características v necesidades. TIPO: Competencias |
|
A51 |
AC2.6. - Despregar un nivel avanzado na planificación, aplicación, control e avaliación dos procesos De adestramento físico e deportivo. TIPO: Competencias |
|
A52 |
AC3.1. - Analizar, identificar, diagnosticar, promover, orientar e avaliar estratexias, actuacións e actividades que fomenten a adhesión a un estilo de vida activo e a participación e práctica regular e saudable de actividade física e deporte e exercicio físico de forma adecuada, eficiente e segura por parte dos cidadáns coa finalidade de mellorar a súa saúde integral, benestar e calidade de vida, e con énfase nas poboacións de carácter especial como son: persoas maiores (terceira idade), escolares, persoas con discapacidade e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/o prescritas por un médico) atendendo ao xénero e á diversidade. TIPO: Coñecementos ou contidos |
|
A53 |
AC3.2. - Saber promover, asesorar, deseñar, aplicar e avaliar técnico-cientificamente programas de actividade física, exercicio físico e deporte apropiados e variados, adaptados ás necesidades, demandas e características individuais e grupais de toda a poboación, e con énfase en persoas maiores (terceira idade), o xénero feminino e a diversidade, escolares, persoas con discapacidade e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/o prescritas por un médico). TIPO: Coñecementos ou contidos |
|
A54 |
AC3.3. - Articular e despregar programas de promoción, orientación, coordinación, supervisión e avaliación técnico-científica de actividade física, exercicio físico e deporte para toda a poboación, con énfase nas poboacións de carácter especial, con presenza dun profesional ou realizada de forma autónoma polo cidadán, nos diferentes tipos de espazos e en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte (ensino formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte) segundo as posibilidades e necesidades dos cidadáns, coa finalidade de conseguir a súa autonomía, a comprensión, e a maior e adecuada práctica de actividade física e deporte. TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
A55 |
AC3.4. - Promover a educación, difusión, información e orientación constante ás persoas e aos dirixentes sobre os beneficios, significación, características e efectos positivos da práctica regular de actividade física e deportiva e exercicio físico, dos riscos e prexuízos dunha inadecuada práctica e dos elementos e criterios que identifican a súa execución adecuada, así como a información, orientación e asesoramento das posibilidades de actividade física e deporte apropiada na súa contorna en calquera sector de intervención profesional. TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
A56 |
AC3.5. - Organizar a promoción de políticas, estratexias e programas educativos sobre aspectos da saúde pública, en relación coa actividade física e deporte (para a prevención de factores de risco e enfermidades); así como cooperar con outros axentes implicados na mesma: en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte. TIPO: Competencias |
|
A57 |
AC4.1. - Elaborar con fluidez procedementos e protocolos para resolver problemas pouco estruturados, imprevisibles e de crecente complexidade, articulando e despregando un dominio dos elementos, métodos, procesos, actividades, recursos e técnicas que compoñen as habilidades motrices básicas, actividades físicas, habilidades deportivas, xogo, actividades expresivas corporais e de danza, e actividades na natureza de forma adecuada, eficiente, sistemática, variada e integrada metodológicamente para toda a poboación e con énfase nas poboacións de carácter especial como son: persoas maiores (terceira idade), escolares, persoas con discapacidade e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/o prescritas por un médico), atendendo ao xénero e á diversidade e en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte (ensino formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte). TIPO: Coñecementos ou contidos |
|
A58 |
AC4.2. - Elaborar con fluidez procedementos e protocolos para resolver problemas pouco estruturados, imprevisibles e de crecente complexidade, articulando e despregando un dominio dos elementos, métodos, procedementos, actividades, recursos, técnicas e procesos da condición física e do exercicio físico de forma adecuada, eficiente, sistemática, variada e integrada metodológicamente para toda a poboación e con énfase nas poboacións de carácter especial como son: persoas maiores (terceira idade), escolares, persoas con discapacidade e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/ ou prescritas por un médico), atendendo ao xénero e á diversidade e en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte. TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
A59 |
AC4.3. - Desenvolver e implementar a avaliación técnico-científica dos elementos, métodos, procedementos, actividades, recursos e técnicas que compoñen as manifestacións do movemento e os procesos da condición física e do exercicio físico; @teniendo en cuenta o desenvolvemento, características, necesidades e contexto dos individuos, os diferentes tipos de poboación e os espazos onde se realiza a actividade física e deporte; nos diversos sectores de intervención profesional e con énfase nas poboacións de carácter especial. TIPO: Competencias |
|
A60 |
AC5.1. - Analizar, diagnosticar e avaliar os elementos, estrutura, situación e características de todos os tipos de organizacións de actividade física e deporte, así como os elementos lexislativos e xurídicos vinculados á actividade física e deportiva. TIPO: Coñecementos ou contidos |
|
A61 |
AC5.2. - Identificar, organizar, dirixir, planificar, coordinar, implementar, e realizar avaliación técnico- científica dos diversos tipos de actividades físicas e deportivas adaptados ao desenvolvemento, características e necesidades dos individuos e a tipoloxía da actividade, espazo e entidade, en todos os tipos de servizos de actividade física e deporte, incluídos eventos deportivos, e en calquera tipo de organización, poboación, contexto, contorna e poboación e con énfase nas poboacións de carácter especial como son: persoas maiores (terceira idade), escolares, persoas con discapacidade e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/o prescritas por un médico) e en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte (ensino formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte) garantindo a seguridade, eficiencia e profesionalidade na actividade desempeñada no cumprimento da normativa vixente. TIPO: Competencias |
|
A62 |
AC5.3. - Identificar, organizar, dirixir, planificar, coordinar, implementar e avaliar o desempeño profesional dos recursos humanos, con énfases na dirección, coordinación, planificación, supervisión e avaliación técnico-científica da actividade, desempeño realizado e da prestación de servizos polos profesionais de actividade física e deporte, en todos os tipos de servizos e en calquera tipo de organización, contexto, contorna e con énfase nas poboacións de carácter especial e en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte garantindo a seguridade, eficiencia e profesionalidade na actividade desempeñada no cumprimento da normativa vixente. TIPO: Competencias |
|
A63 |
AC5.4. - Identificar, organizar, dirixir, planificar, coordinar, implementar e realizar avaliación técnico- científica dos recursos organizativos e recursos materiais e instalacións deportivas, incluído o seu deseño básico e funcional así como adecuada selección e utilización, para cada tipo de actividade, coa finalidade de conseguir actividades físicas e deportivas seguras, eficientes e saudables, adaptadas ao desenvolvemento, características e necesidades dos individuos e a tipoloxía da actividade, espazo e entidade en calquera tipo de organización, poboación, contexto e en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte e con énfase para as poboacións de carácter especial e garantindo a seguridade, eficiencia e profesionalidade na actividade desempeñada no cumprimento da normativa vixente. TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
A64 |
AC5.5. - Articular e despregar o asesoramento, certificación, e avaliación técnico-científica das actividades físicas e deportivas e os recursos en todos servizos de actividade física e deporte, contextos, contornas e sectores de intervención profesional de actividade física e deporte, así como no deseño e elaboración de informes técnicos en todos servizos de actividade física e deporte. TIPO: Competencias |
|
A65 |
AC6.1. - Coñecer e comprender as bases da metodoloxía do traballo científico. TIPO: Coñecementos ou contidos |
|
A66 |
AC6.2. - Analizar, revisar e seleccionar o efecto e a eficacia da práctica de métodos, técnicas e recursos de investigación e metodoloxía de traballo científica, na resolución de problemas que requiren o uso de ideas creativas e innovadoras. TIPO: Coñecementos ou contidos |
|
A67 |
AC6.3. - Articular e despregar con rigor e actitude científica as xustificacións sobre as que elaborar, sustentar, fundamentar e xustificar de forma constante e profesional todos os actos, decisións, procesos, procedementos, actuacións, actividades, tarefas, conclusións, informes e desempeño profesional. TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
A68 |
AC6.4. - Articular e despregar procedementos, procesos, protocolos, análises propias, con rigor e actitude científica sobre asuntos de índole social, xurídica, económica, científica ou ética, cando sexa preciso e pertinente en calquera sector profesional de actividade física e deporte (ensino formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte). TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
A69 |
AC7.1. - Coñecer e saber aplicar os principios éticos e deontolóxicos e de xustiza social no desempeño e implicación profesional, así como ter hábitos de rigor científico e profesional e unha actitude constante de servizo aos cidadáns no exercicio da súa práctica profesional co que se pretenda a mellora, excelencia, calidade e eficiencia. TIPO: Coñecementos ou contidos |
|
A70 |
AC7.2. - Coñecer, elaborar e saber aplicar os condicionantes ético-deontolóxicos, estruturais- organizativos, desempeño profesional e as normativas do exercicio profesional dos Graduados en Ciencias da Actividade Física e do Deporte, en calquera sector profesional de actividade física e deporte (ensino formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte); así como ser capaz de desenvolver un traballo multidisciplinar. TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
A71 |
AC7.3. - Comprender, saber explicar e difundir as funcións, responsabilidades e importancia dun bo profesional Graduado en Ciencias da Actividade Física e do Deporte así como analizar, comprender, identificar e reflexionar de forma crítica e autónoma sobre a súa identidade, formación e desempeño profesional para conseguir os fins e beneficios propios da actividade física e deporte de forma adecuada, segura, saudable e eficiente en todos os servizos físico-deportivos ofrecidos e prestados e en calquera sector profesional de actividade física e deporte. TIPO: Competencias |
|
A72 |
RAC1.1. - Aplicar habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
A73 |
RAC1.2. - Integrar á súa profesión o respecto pola diversidade e a equidade entre todas as persoas, implementando unha mirada inclusiva con perspectiva de xénero TIPO: Competencias |
|
A74 |
RAC2.2. - Deseñar proxectos e solucións, identificando retos emerxentes, e aplicalos ás necesidades reais da contorna social e económica TIPO: Coñecementos ou contidos |
|
A75 |
RAC2.4. - Analizar as evidencias recollidas na resolución dun problema aplicando o método científico. TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
A76 |
RAC3.1. - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e a comunicación (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión. TIPO: Coñecementos ou contidos |
Tipo B
|
Código |
Competencias / Resultados del título - Básicas / Generales |
|
B1 |
Conocer y poseer la metodología y estrategia necesaria para el aprendizaje en las ciencias de la actividad física y del deporte. |
|
B2 |
Resolver problemas de forma eficaz y eficiente en el ámbito de las ciencias de la actividad física y del deporte. |
|
B3 |
Trabajar en los diferentes contextos de la actividad física y el deporte, de forma autónoma y con iniciativa, aplicando el pensamiento crítico, lógico y creativo. |
|
B4 |
Trabajar de forma colaboradora, desarrollando habilidades, de liderazgo, relación interpersonal y trabajo en equipo. |
|
B5 |
Comportarse con ética y responsabilidad social como ciudadano. |
|
B6 |
Dinamizar grupos en los diferentes ámbitos del ejercicio profesional. |
|
B7 |
Gestionar la información. |
|
B8 |
Desarrollar hábitos de excelencia y calidad en los diferentes ámbitos del ejercicio profesional. |
|
B9 |
Comprender la literatura científica del ámbito de la actividad física y el deporte en lengua inglesa y en otras lenguas de presencia significativa en el ámbito científico. |
|
B10 |
Saber aplicar las tecnologías de la información y comunicación (TIC) al ámbito de las Ciencias de la Actividad Física y del Deporte. |
|
B11 |
Desarrollar competencias para la adaptación a nuevas situaciones y resolución de problemas, y para el aprendizaje autónomo. |
|
B12 |
Conocer los principios éticos necesarios para el correcto ejercicio profesional y actuar de acuerdo con ellos. |
|
B13 |
Conocer y aplicar metodologías de investigación que faciliten el análisis, la reflexión y cambio de su práctica profesional, posibilitando su formación permanente. |
|
B14 |
Comprender y aplicar la legislación vigente relativa al marco de las actividades físicas y deportivas en los distintos ámbitos: educación, deporte, gestión, ocio y salud. |
|
B15 |
Comprender y saber utilizar las importantes posibilidades que la educación física y el deporte tienen para generar hábitos sociales y valores democráticos (coeducación de géneros, respeto a la diversidad social y cultural, cooperación, competición respetuosa, compromiso con el entorno…). |
|
B16 |
Dominar habilidades de comunicación verbal y no verbal necesarias en el contexto de la actividad física y el deporte. |
|
B17 |
Promover y evaluar actividades de ampliación curricular, referentes a la creación de hábitos autónomos de actividad física y deporte. |
|
B18 |
Comprometerse e involucrarse socialmente con su profesión y en concreto, con la situación actual de la actividad física y el deporte en la educación formal; con la gestión del centro educativo; con sus compañeros (trabajo cooperativo) y con aquellos a los que educa. |
|
B19 |
Ejercer la profesión con responsabilidad, respeto y compromiso. |
|
B20 |
Conocer, reflexionar y adquirir hábitos y destrezas para el aprendizaje autónomo y el trabajo en equipo a partir de las prácticas externas en alguno de los principales ámbitos de integración laboral, en relación a las competencias adquiridas en el grado que se verán reflejadas en el trabajo fin de grado. |
Tipo C
|
Código |
Competencias / Resultados del título - Transversales / Nucleares |
|
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma. |
|
C2 |
Dominar la expresión y la comprensión de forma oral y escrita de un idioma extranjero. |
|
C3 |
Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida. |
|
C4 |
Desarrollarse para el ejercicio de una ciudadanía abierta, culta, crítica, comprometida, democrática y solidaria, capaz de analizar la realidad, diagnosticar problemas, formular e implantar soluciones basadas en el conocimiento y orientadas al bien común. |
|
C5 |
Entender la importancia de la cultura emprendedora y conocer los medios al alcance de las personas emprendedoras. |
|
C6 |
Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para resolver los problemas con los que deben enfrentarse. |
|
C7 |
Asumir como profesional y ciudadano la importancia del aprendizaje a lo largo de la vida. |
|
C8 |
Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad. |