Guia docenteCurso
Facultad de Ciencias del Deporte y la Educación Física
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Competencias / Resultados del título


Tipo A Código Competencias / Resultados del título - Específicas
  A1 Comprender los beneficios del deporte como experiencia de ocio para ser capaz de incluir los indicadores fundamentales en la planificación y atender a los mismos en el desarrollo de la práctica de ocio, considerando el género, la edad y la discapacidad, y analizando con enfoque crítico las estrategias de discriminación positiva.
  A2 Comprender los procesos históricos de las actividades físico-deportivas y su influencia en la sociedad contemporánea, estudiando el caso de España y Galicia, y la presencia diferenciada de los hombres y de las mujeres.
  A3 Conocer y analizar la cultura deportiva y proponer los cambios necesarios, en la propia y en la de las personas con las que trabaja, desde la ética y el juego limpio, las diferencias de género y la visibilidad de los discapacitados.
  A4 Conocer y comprender las bases que aporta la educación física a la formación de las personas.
  A5 Fomentar la convivencia, estimulando y poniendo en valor la capacidad de constancia, esfuerzo y disciplina de los participantes en las actividades de educación física y deportiva.
  A6 Diseñar y ordenar estrategias y espacios de aprendizaje que respondan a la diversidad social (sexo, género, edad, discapacidad, culturas…) y al respeto de los derechos que conforman los valores que aporta la educación física y deportiva a la formación integral de los ciudadanos.
  A7 Promover y evaluar la formación de hábitos de actividad física y deporte a lo largo del ciclo vital, considerando que la edad, el género o la discapacidad son variables que necesitan de la intervención consciente para favorecer la igualdad de oportunidades.
  A8 Diseñar, desarrollar, y evaluar los procesos de enseñanza – aprendizaje, relativos a la actividad física y el deporte, con atención y tutorización según las características individuales y contextuales de las personas (género, edad, discapacidad, culturas, etc.).
  A9 Elaborar propuestas curriculares para las distintas etapas en el marco institucional de un centro educativo, desarrollando los elementos de la programación didáctica del área de E. Física, con arreglo a la legislación vigente y al proyecto educativo de centro.
  A10 Conocer los distintos niveles de la legislación educativa y aplicar los fundamentos básicos que promueve en cuanto a la Planificación y Programación Didáctica de la Educación Física en las etapas educativas.
  A11 Poseer el conjunto de habilidades o competencias docentes que faciliten el proceso de enseñanza-aprendizaje en el aula de educación física.
  A12 Evaluar y elaborar instrumentos de recogida de datos que atiendan a los aprendizajes del alumno, al proceso de enseñanza en sí y a la función del docente.
  A13 Identificar las principales tareas del profesor de educación física dentro y fuera del aula, resaltando las que hacen referencia a su labor tutorial, orientadora y departamental.
  A14 Diseñar, planificar, evaluar técnico-científicamente y desarrollar programas de ejercicios orientados a la prevención, la reeducación, la recuperación y readaptación funcional en los diferentes ámbitos de intervención: educativo, deportivo y de calidad de vida, considerando, cuando fuese necesario las diferencias por edad, género, o discapacidad.
  A15 Conocer, saber seleccionar y saber aplicar las técnicas de modificación de conducta que puede utilizar el profesional de Educación Física y Deportes en los diferentes ámbitos de su competencia laboral.
  A16 Diseñar, programar y desarrollar actividades esenciales de la motricidad humana: el juego, la danza y la expresión corporal, el ejercicio y las actividades en el medio natural, en el ámbito educativo, recreativo y de la actividad física y salud, promoviendo la igualdad de derechos y oportunidades y evitando la exclusión en función del género y la discapacidad.
  A17 Programar y desarrollar actividades físico-deportivas en el medio natural, en el contexto educativo y recreativo, favoreciendo la participación a la que todos tienen derecho y evitando la invisibilidad por razones de género o discapacidad.
  A18 Diseñar y aplicar métodos adecuados para el desarrollo y la evaluación técnico-científica de las habilidades motrices básicas en las diferentes etapas evolutivas del ser humano, considerando el género.
  A19 Planificar, desarrollar, controlar y evaluar técnica y científicamente el proceso de entrenamiento deportivo en sus distintos niveles y en las diferentes etapas de la vida deportiva, de equipos con miras a la competición, teniendo en cuenta las diferencias biológicas entre hombres y mujeres y la influencia de la cultura de género en la actuación del entrenador y en los deportistas.
  A20 Diseñar, planificar y realizar funciones de animación para la utilización saludable del ocio.
  A21 Diseñar planificar y realizar actividades físicas y deportivas en lugares o espacios que implican un riesgo intrínseco: en el medio acuático, en la nieve u otros del medio natural o con animales.
  A22 Comprender los fundamentos neurofisiológicos y neuropsicológicos subyacentes al control del movimiento y, en su caso, las diferencias por género. Ser capaz de realizar la aplicación avanzada del control motor en la actividad física y el deporte.
  A23 Evaluar técnica y científicamente la condición física y prescribir ejercicios físicos en los ámbitos de la salud, el deporte escolar, la recreación y el rendimiento deportivo, considerando las diferencias biológicas por edad y género.
  A24 Diseñar, planificar, evaluar técnica y científicamente y administrar programas de actividad física adaptada a personas y diferentes grupos de población con discapacidad, o que requieran atención especial.
  A25 Identificar y comprender los requisitos psicomotores y sociomotores de las habilidades deportivas, ejecutando básicamente las habilidades motrices específicas de un conjunto de deportes, considerando las diferencias por género.
  A26 Identificar y aplicar las peculiaridades didácticas de cada especialidad deportiva en la intención pedagógica de los diferentes ámbitos de intervención.
  A27 Aplicar los principios cinesiológicos, fisiológicos, biomecánicos, comportamentales y sociales en los contextos educativo, recreativo, de la actividad física y salud y del entrenamiento deportivo, reconociendo las diferencias biológicas entre hombres y mujeres y la influencia de la cultura de género en los hábitos de vida de los participantes.
  A28 Realizar e interpretar pruebas de valoración funcional en los ámbitos de la actividad física saludables y del rendimiento deportivo.
  A29 Identificar los riesgos para la salud que se derivan de la práctica de actividad física insuficiente e inadecuada en cualquier colectivo o grupo social.
  A30 Aplicar técnicas y protocolos que le permitan asistir como primer interviniente en caso de accidente o situación de emergencia, aplicando, si fuese necesario, los primeros auxilios.
  A31 Realizar el análisis funcional de la conducta en los contextos deportivos, educativos o de ejercicio físico para la salud, como paso previo a la intervención psicológica.
  A32 Dirigir y gestionar servicios, actividades, organizaciones, centros, instalaciones, programas y proyectos de actividad física y deportiva desde los principios de igualdad de oportunidades, supervisando y evaluando la calidad, las garantías de seguridad y salud de los usuarios, así como su satisfacción y los resultados sociales y económicos.
  A33 Seleccionar y saber utilizar el material y equipamiento deportivo adecuado para cada tipo de actividad físico-deportiva en el contexto educativo, deportivo, recreativo y de la actividad física y salud.
  A34 Realizar actos facultativos de elaboración de informes técnicos y peritajes, asesorar e inspeccionar sobre actividad deportiva, instalaciones y programas deportivos.
  A35 Conocer y saber aplicar el método científico en los diferentes ámbitos de la actividad física y el deporte, así como saber diseñar y ejecutar las técnicas de investigación precisas, y la elección y aplicación de los estadísticos adecuados.
  A36 Conocer y saber aplicar las nuevas tecnologías de la información y la imagen, tanto en las ciencias de la actividad física y del deporte, como en el ejercicio profesional.
  A37 RAC4.2. - Planificar e coordinar tarefas en equipos interdisciplinarios ou transdisciplinarios ofrecendo propostas que contribúan á eficacia do traballo colaborativo. TIPO: Competencias
  A38 RAC4.3. - Desenvolver escóitaa activa nos grupos de traballo mantendo unha actitude empática e asertiva. TIPO: Competencias
  A39 RAC5.3. - Elaborar textos de diversa índole especialmente relacionados co perfil profesional, facilitando a comprensión das persoas ás que van dirixidos. TIPO: Coñecementos ou contidos
  A40 RAC6.2. - Tomar decisións informadas, valorando as consecuencias éticas das mesmas, así como o impacto e a responsabilidade profesional vinculada. TIPO: Competencias
  A41 AC1.1. - Comprender, elaborar e saber aplicar os procedementos, estratexias, actividades, recursos, técnicas e métodos que interveñen no proceso de ensino-aprendizaxe con eficiencia, desenvolvendo todo o curso da acción en todos os sectores de intervención profesional de actividade física e deporte (ensino formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte). TIPO: Coñecementos ou contidos
  A42 AC1.2. - Deseñar e aplicar o proceso metodolóxico integrado pola observación, reflexión, análise, diagnóstico, execución, avaliación técnico-científica e/o difusión en diferentes contextos e en todos os sectores de intervención profesional da actividade física e do deporte. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A43 AC1.3. - Comunicar e interactuar de forma adecuada e eficiente, en actividade física e deportiva, en contextos de intervención diversos, demostrando habilidades docentes de forma consciente, natural e continuada. TIPO: Competencias
  A44 AC1.4. - Adaptar a intervención educativa ás características e necesidades individuais para toda a poboación e con énfase nas poboacións de carácter especial como son: escolares, persoas maiores (terceira idade), persoas con mobilidade reducida e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/o prescritas por un médico), atendendo ao xénero e á diversidade TIPO: Competencias
  A45 AC2.1. - Saber orientar, deseñar, aplicar e avaliar técnico-cientificamente exercicio físico e condición física nun nivel avanzado, baseado na evidencia científica, en diferentes ámbitos, contextos e tipos de actividades para toda a poboación e con énfase nas poboacións de carácter especial como son: persoas maiores (terceira idade), escolares, persoas con discapacidade e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/o prescritas por un médico), atendendo ao xénero e á diversidade. TIPO: Coñecementos ou contidos
  A46 AC2.2. - Identificar, comunicar e aplicar criterios científicos anatómico-fisiolóxicos e biomecánicos a un nivel avanzado de destrezas no deseño, desenvolvemento e avaliación técnico-científica de procedementos, estratexias, accións, actividades e orientacións adecuadas; para previr, minimizar e/o evitar un risco para a saúde na práctica de actividade física e deporte en todo tipo de poboación. TIPO: Coñecementos ou contidos
  A47 AC2.3. - Deseñar e aplicar con fluidez, naturalidade, de forma consciente e continuada exercicio físico e condición física adecuada, eficiente, sistemática, variada, baseada en evidencias científicas, para o desenvolvemento dos procesos de adaptación e mellora ou readaptación de determinadas capacidades de cada persoa en relación co movemento humano e a súa optimización; co fin de poder resolver problemas pouco estruturados, de crecente complexidade e imprevisibles e con énfases nas poboacións de carácter especial. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A48 RAC4.1. - Xestionar tempo e recursos en grupos de traballo (elaboración de plans, priorización de actividades, identificación e xestión de críticas, identificación de roles, xestión de reunións, cumprimento de compromisos persoais ). TIPO: Habilidades ou destrezas
  A49 AC2.4. - Articular e despregar un nivel avanzado de destreza na análise, deseño e avaliación das probas de valoración e control da condición física e do rendemento físico-deportivo. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A50 AC2.5. - Saber readaptar, reentrenar e/o reeducar a persoas, grupos ou equipos con lesións e patoloxías (diagnosticadas e/o prescritas por un médico), compitan ou non, mediante actividades físico-deportivas e exercicios físicos adecuados ás súas características v necesidades. TIPO: Competencias
  A51 AC2.6. - Despregar un nivel avanzado na planificación, aplicación, control e avaliación dos procesos De adestramento físico e deportivo. TIPO: Competencias
  A52 AC3.1. - Analizar, identificar, diagnosticar, promover, orientar e avaliar estratexias, actuacións e actividades que fomenten a adhesión a un estilo de vida activo e a participación e práctica regular e saudable de actividade física e deporte e exercicio físico de forma adecuada, eficiente e segura por parte dos cidadáns coa finalidade de mellorar a súa saúde integral, benestar e calidade de vida, e con énfase nas poboacións de carácter especial como son: persoas maiores (terceira idade), escolares, persoas con discapacidade e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/o prescritas por un médico) atendendo ao xénero e á diversidade. TIPO: Coñecementos ou contidos
  A53 AC3.2. - Saber promover, asesorar, deseñar, aplicar e avaliar técnico-cientificamente programas de actividade física, exercicio físico e deporte apropiados e variados, adaptados ás necesidades, demandas e características individuais e grupais de toda a poboación, e con énfase en persoas maiores (terceira idade), o xénero feminino e a diversidade, escolares, persoas con discapacidade e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/o prescritas por un médico). TIPO: Coñecementos ou contidos
  A54 AC3.3. - Articular e despregar programas de promoción, orientación, coordinación, supervisión e avaliación técnico-científica de actividade física, exercicio físico e deporte para toda a poboación, con énfase nas poboacións de carácter especial, con presenza dun profesional ou realizada de forma autónoma polo cidadán, nos diferentes tipos de espazos e en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte (ensino formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte) segundo as posibilidades e necesidades dos cidadáns, coa finalidade de conseguir a súa autonomía, a comprensión, e a maior e adecuada práctica de actividade física e deporte. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A55 AC3.4. - Promover a educación, difusión, información e orientación constante ás persoas e aos dirixentes sobre os beneficios, significación, características e efectos positivos da práctica regular de actividade física e deportiva e exercicio físico, dos riscos e prexuízos dunha inadecuada práctica e dos elementos e criterios que identifican a súa execución adecuada, así como a información, orientación e asesoramento das posibilidades de actividade física e deporte apropiada na súa contorna en calquera sector de intervención profesional. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A56 AC3.5. - Organizar a promoción de políticas, estratexias e programas educativos sobre aspectos da saúde pública, en relación coa actividade física e deporte (para a prevención de factores de risco e enfermidades); así como cooperar con outros axentes implicados na mesma: en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte. TIPO: Competencias
  A57 AC4.1. - Elaborar con fluidez procedementos e protocolos para resolver problemas pouco estruturados, imprevisibles e de crecente complexidade, articulando e despregando un dominio dos elementos, métodos, procesos, actividades, recursos e técnicas que compoñen as habilidades motrices básicas, actividades físicas, habilidades deportivas, xogo, actividades expresivas corporais e de danza, e actividades na natureza de forma adecuada, eficiente, sistemática, variada e integrada metodológicamente para toda a poboación e con énfase nas poboacións de carácter especial como son: persoas maiores (terceira idade), escolares, persoas con discapacidade e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/o prescritas por un médico), atendendo ao xénero e á diversidade e en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte (ensino formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte). TIPO: Coñecementos ou contidos
  A58 AC4.2. - Elaborar con fluidez procedementos e protocolos para resolver problemas pouco estruturados, imprevisibles e de crecente complexidade, articulando e despregando un dominio dos elementos, métodos, procedementos, actividades, recursos, técnicas e procesos da condición física e do exercicio físico de forma adecuada, eficiente, sistemática, variada e integrada metodológicamente para toda a poboación e con énfase nas poboacións de carácter especial como son: persoas maiores (terceira idade), escolares, persoas con discapacidade e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/ ou prescritas por un médico), atendendo ao xénero e á diversidade e en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A59 AC4.3. - Desenvolver e implementar a avaliación técnico-científica dos elementos, métodos, procedementos, actividades, recursos e técnicas que compoñen as manifestacións do movemento e os procesos da condición física e do exercicio físico; @teniendo en cuenta o desenvolvemento, características, necesidades e contexto dos individuos, os diferentes tipos de poboación e os espazos onde se realiza a actividade física e deporte; nos diversos sectores de intervención profesional e con énfase nas poboacións de carácter especial. TIPO: Competencias
  A60 AC5.1. - Analizar, diagnosticar e avaliar os elementos, estrutura, situación e características de todos os tipos de organizacións de actividade física e deporte, así como os elementos lexislativos e xurídicos vinculados á actividade física e deportiva. TIPO: Coñecementos ou contidos
  A61 AC5.2. - Identificar, organizar, dirixir, planificar, coordinar, implementar, e realizar avaliación técnico- científica dos diversos tipos de actividades físicas e deportivas adaptados ao desenvolvemento, características e necesidades dos individuos e a tipoloxía da actividade, espazo e entidade, en todos os tipos de servizos de actividade física e deporte, incluídos eventos deportivos, e en calquera tipo de organización, poboación, contexto, contorna e poboación e con énfase nas poboacións de carácter especial como son: persoas maiores (terceira idade), escolares, persoas con discapacidade e persoas con patoloxías, problemas de saúde ou asimilados (diagnosticadas e/o prescritas por un médico) e en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte (ensino formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte) garantindo a seguridade, eficiencia e profesionalidade na actividade desempeñada no cumprimento da normativa vixente. TIPO: Competencias
  A62 AC5.3. - Identificar, organizar, dirixir, planificar, coordinar, implementar e avaliar o desempeño profesional dos recursos humanos, con énfases na dirección, coordinación, planificación, supervisión e avaliación técnico-científica da actividade, desempeño realizado e da prestación de servizos polos profesionais de actividade física e deporte, en todos os tipos de servizos e en calquera tipo de organización, contexto, contorna e con énfase nas poboacións de carácter especial e en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte garantindo a seguridade, eficiencia e profesionalidade na actividade desempeñada no cumprimento da normativa vixente. TIPO: Competencias
  A63 AC5.4. - Identificar, organizar, dirixir, planificar, coordinar, implementar e realizar avaliación técnico- científica dos recursos organizativos e recursos materiais e instalacións deportivas, incluído o seu deseño básico e funcional así como adecuada selección e utilización, para cada tipo de actividade, coa finalidade de conseguir actividades físicas e deportivas seguras, eficientes e saudables, adaptadas ao desenvolvemento, características e necesidades dos individuos e a tipoloxía da actividade, espazo e entidade en calquera tipo de organización, poboación, contexto e en calquera sector de intervención profesional de actividade física e deporte e con énfase para as poboacións de carácter especial e garantindo a seguridade, eficiencia e profesionalidade na actividade desempeñada no cumprimento da normativa vixente. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A64 AC5.5. - Articular e despregar o asesoramento, certificación, e avaliación técnico-científica das actividades físicas e deportivas e os recursos en todos servizos de actividade física e deporte, contextos, contornas e sectores de intervención profesional de actividade física e deporte, así como no deseño e elaboración de informes técnicos en todos servizos de actividade física e deporte. TIPO: Competencias
  A65 AC6.1. - Coñecer e comprender as bases da metodoloxía do traballo científico. TIPO: Coñecementos ou contidos
  A66 AC6.2. - Analizar, revisar e seleccionar o efecto e a eficacia da práctica de métodos, técnicas e recursos de investigación e metodoloxía de traballo científica, na resolución de problemas que requiren o uso de ideas creativas e innovadoras. TIPO: Coñecementos ou contidos
  A67 AC6.3. - Articular e despregar con rigor e actitude científica as xustificacións sobre as que elaborar, sustentar, fundamentar e xustificar de forma constante e profesional todos os actos, decisións, procesos, procedementos, actuacións, actividades, tarefas, conclusións, informes e desempeño profesional. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A68 AC6.4. - Articular e despregar procedementos, procesos, protocolos, análises propias, con rigor e actitude científica sobre asuntos de índole social, xurídica, económica, científica ou ética, cando sexa preciso e pertinente en calquera sector profesional de actividade física e deporte (ensino formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte). TIPO: Habilidades ou destrezas
  A69 AC7.1. - Coñecer e saber aplicar os principios éticos e deontolóxicos e de xustiza social no desempeño e implicación profesional, así como ter hábitos de rigor científico e profesional e unha actitude constante de servizo aos cidadáns no exercicio da súa práctica profesional co que se pretenda a mellora, excelencia, calidade e eficiencia. TIPO: Coñecementos ou contidos
  A70 AC7.2. - Coñecer, elaborar e saber aplicar os condicionantes ético-deontolóxicos, estruturais- organizativos, desempeño profesional e as normativas do exercicio profesional dos Graduados en Ciencias da Actividade Física e do Deporte, en calquera sector profesional de actividade física e deporte (ensino formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte); así como ser capaz de desenvolver un traballo multidisciplinar. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A71 AC7.3. - Comprender, saber explicar e difundir as funcións, responsabilidades e importancia dun bo profesional Graduado en Ciencias da Actividade Física e do Deporte así como analizar, comprender, identificar e reflexionar de forma crítica e autónoma sobre a súa identidade, formación e desempeño profesional para conseguir os fins e beneficios propios da actividade física e deporte de forma adecuada, segura, saudable e eficiente en todos os servizos físico-deportivos ofrecidos e prestados e en calquera sector profesional de actividade física e deporte. TIPO: Competencias
  A72 RAC1.1. - Aplicar habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A73 RAC1.2. - Integrar á súa profesión o respecto pola diversidade e a equidade entre todas as persoas, implementando unha mirada inclusiva con perspectiva de xénero TIPO: Competencias
  A74 RAC2.2. - Deseñar proxectos e solucións, identificando retos emerxentes, e aplicalos ás necesidades reais da contorna social e económica TIPO: Coñecementos ou contidos
  A75 RAC2.4. - Analizar as evidencias recollidas na resolución dun problema aplicando o método científico. TIPO: Habilidades ou destrezas
  A76 RAC3.1. - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e a comunicación (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión. TIPO: Coñecementos ou contidos
Tipo B Código Competencias / Resultados del título - Básicas / Generales
  B1 Conocer y poseer la metodología y estrategia necesaria para el aprendizaje en las ciencias de la actividad física y del deporte.
  B2 Resolver problemas de forma eficaz y eficiente en el ámbito de las ciencias de la actividad física y del deporte.
  B3 Trabajar en los diferentes contextos de la actividad física y el deporte, de forma autónoma y con iniciativa, aplicando el pensamiento crítico, lógico y creativo.
  B4 Trabajar de forma colaboradora, desarrollando habilidades, de liderazgo, relación interpersonal y trabajo en equipo.
  B5 Comportarse con ética y responsabilidad social como ciudadano.
  B6 Dinamizar grupos en los diferentes ámbitos del ejercicio profesional.
  B7 Gestionar la información.
  B8 Desarrollar hábitos de excelencia y calidad en los diferentes ámbitos del ejercicio profesional.
  B9 Comprender la literatura científica del ámbito de la actividad física y el deporte en lengua inglesa y en otras lenguas de presencia significativa en el ámbito científico.
  B10 Saber aplicar las tecnologías de la información y comunicación (TIC) al ámbito de las Ciencias de la Actividad Física y del Deporte.
  B11 Desarrollar competencias para la adaptación a nuevas situaciones y resolución de problemas, y para el aprendizaje autónomo.
  B12 Conocer los principios éticos necesarios para el correcto ejercicio profesional y actuar de acuerdo con ellos.
  B13 Conocer y aplicar metodologías de investigación que faciliten el análisis, la reflexión y cambio de su práctica profesional, posibilitando su formación permanente.
  B14 Comprender y aplicar la legislación vigente relativa al marco de las actividades físicas y deportivas en los distintos ámbitos: educación, deporte, gestión, ocio y salud.
  B15 Comprender y saber utilizar las importantes posibilidades que la educación física y el deporte tienen para generar hábitos sociales y valores democráticos (coeducación de géneros, respeto a la diversidad social y cultural, cooperación, competición respetuosa, compromiso con el entorno…).
  B16 Dominar habilidades de comunicación verbal y no verbal necesarias en el contexto de la actividad física y el deporte.
  B17 Promover y evaluar actividades de ampliación curricular, referentes a la creación de hábitos autónomos de actividad física y deporte.
  B18 Comprometerse e involucrarse socialmente con su profesión y en concreto, con la situación actual de la actividad física y el deporte en la educación formal; con la gestión del centro educativo; con sus compañeros (trabajo cooperativo) y con aquellos a los que educa.
  B19 Ejercer la profesión con responsabilidad, respeto y compromiso.
  B20 Conocer, reflexionar y adquirir hábitos y destrezas para el aprendizaje autónomo y el trabajo en equipo a partir de las prácticas externas en alguno de los principales ámbitos de integración laboral, en relación a las competencias adquiridas en el grado que se verán reflejadas en el trabajo fin de grado.
Tipo C Código Competencias / Resultados del título - Transversales / Nucleares
  C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma.
  C2 Dominar la expresión y la comprensión de forma oral y escrita de un idioma extranjero.
  C3 Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida.
  C4 Desarrollarse para el ejercicio de una ciudadanía abierta, culta, crítica, comprometida, democrática y solidaria, capaz de analizar la realidad, diagnosticar problemas, formular e implantar soluciones basadas en el conocimiento y orientadas al bien común.
  C5 Entender la importancia de la cultura emprendedora y conocer los medios al alcance de las personas emprendedoras.
  C6 Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para resolver los problemas con los que deben enfrentarse.
  C7 Asumir como profesional y ciudadano la importancia del aprendizaje a lo largo de la vida.
  C8 Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes