Teaching GuideTerm Higher Technical University College of Architecture |
Mestrado Universitario en Arquitectura da Paisaxe Juana de Vega |
Subjects |
Landscape Management |
Study programme competencies |
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Landscape Management | Code | 630478014 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A14 | - Ser capaz de analizar, controlar la calidad y definir condiciones de mantenimiento en los trabajos de jardinería y paisajismo. |
A15 | Ser capaz de asesorar en la elaboración de proyectos de protección, ordenación y gestión del paisaje y participar en la formación de equipos pluridisciplinares |
A18 | Ser capaz de aplicar a normativa vixente relacionada coa xardinaría e a paisaxe. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|