Guía DocenteCurso
Escola Técnica Superior de Arquitectura
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Arquitectura
 Asignaturas
  Proxectos Avanzados
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A5 A6 A7 A8 A9 A10 Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe - tanto autónomo coma colaborativo - dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos, profesionais e competitivos). Está referida prioritariamente á aprendizaxe de "como facer as cousas". Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe.

Se exige la asistencia al 80% de las sesiones interactivas
La valoración de la práctica obligatoria del taller no se restringe a los contenidos, también, se constata la autoría de la misma
50
Portafolios do alumno B5 B7 C1 C3 C8 O resultado final dos traballos realizados na materia plasmarase no portafolios persoal do alumno, físico e dixital, dispoñible físicamente en papel e accesible a través da ferramenta informática para a docencia Moodle.

Avalíanse os resultados, pero a través dun proceso docente tutelado e guiado, onde o esforzo persoal e a evolución intelectual do alumno deberán aparecer reflectidos na documentación final.

Se exige la asistencia al 80% de las sesiones interactivas
La valoración de la práctica obligatoria del taller no se restringe a los contenidos, también, se constata la autoría de la misma
50
 
Observacións avaliación

Os exercicios a realizar na asignatura provirán, principalmente de tres fontes: 1ª - Necesidades reais en contornos existentes dun alto grao de complexidade. Novas propostas ou recuperación-rehabilitación de edificios públicos, conxuntos residenciais, áreas de cidade ou territoriais, lugares en transformación, paisaxes vulnerables... condicións que esixen unha coidadosa análise e síntese  multifactorial. A proposta terá competencia como proxecto básico profesional.    2ª - Concursos de arquitectura. Convocados por administracións públicas ou organismos privados, nacionais ou internacionais. O alumnado, organizado en grupos, analizará a conveniencia e posibilidades de presentar propostas a estas convocatorias, baixo a tutela do profesorado. A incorporación dunha persoa a un equipo, no que asumirá un rol especializado, no que as condicionantes administrativas, de prazos e orzamentos son determinantes, situarán a persoa e ao seu equipo nun entorno real e competitivo, que lles permitirá conectar coa realidade profesional nun amplo espectro de actividade. 3ª - Propostas de intervención. O alumnado, organizado en equipos, poderá propoñer, ademais, intervencións sobre demandas e contornas reais, que aporten solucións a espazos e disfuncións urbanas detectadas nas análises das actividades iniciais do curso.

A avaliación terá en conta os resultados alcanzados na elaboración e posible tramitación das propostas.

Se exige la asistencia al 80% de las sesiones interactivas
La valoración de la práctica obligatoria del taller no se restringe a los contenidos, también, se constata la autoría de la misma
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes