Composición Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición
Coordinación
Pérez Sanchez, Yolanda
Correo electrónico
yolanda.perez@udc.es
Profesorado
Pérez Sanchez, Yolanda
Correo electrónico
yolanda.perez@udc.es
Web
Descrición xeral
A materia Arte e Paisaxe divídese en dúas partes:
- A primeira expón o concepto de paisaxe dende unha perspectiva histórico-estética, que abrangue a orixe e natureza da relación entre paisaxe e arquitectura na Antigüidade e a Idade Media, así como unha introdución á historia do xardín occidental, insistindo na súa dimensión social, simbólica e artística.
- A segunda parte da materia céntrase na paisaxe como tema e obxecto da práctica artística, dende o comezo da súa representación na historia da arte occidental, ata a súa inclusión en diversos procesos creativos da arte contemporánea
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Sesión maxistral
- Discusión dirixida
- Exposición oral (computa na avaliación)
- Proba práctica (computa na avaliación)
- Traballos tutelados (con atención personalizada) (computa na avaliación)
*Metodoloxías docentes que se modifican
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico: de luns a venres. De utilidade para facer consultas, solicitar titorías, resolver dúbidas e facer un seguimento de traballos supervisados.
- Moodle: de luns a venres. Utilízase para a comunicación co grupo, así como para poñer a disposición dos estudantes material relativo ao seguimento das clases e para a entrega de tarefas.
- Equipos: 1 sesión semanal para o avance de contidos teóricos na franxa horaria asignada á materia no calendario de clases da facultade. Outra sesión semanal en pequeno grupo (ata 6 persoas), para o seguimento e apoio na realización do "traballo supervisado" e exposición oral. Esta dinámica permite un seguimento axustado ás necesidades de aprendizaxe do alumnado para desenvolver o traballo da materia.
4. Modificacións na avaliación
Avaliación continua (50%), distribuída esta porcentaxe do seguinte xeito:
- Traballos tutelados (25%)
- Presentación oral (Equipos) (25%)
Proba obxectiva (exame final, 50%): cuestionario mediante Microsoft Forms
*Observacións de avaliación:
REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA:
1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase.
2. Realiza todas as actividades de avaliación continua (obrigatorio).
3. Entregar e presentar os traballos na data indicada.
4. A segunda oportunidade consistirá nunha proba obxectiva (exame), e nas probas de avaliación continua realizadas no período lectivo, e que non se poden repetir.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
- Non se realizarán cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías