Tipo A
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Específicas |
|
A1 |
Asegurar o cumprimento das prescricións sobre prevención da contaminación, a nivel operacional. |
|
A2 |
Emprego do inglés escrito e falado, a nivel operacional. |
|
A3 |
Facer funcionar os dispositivos de salvamento, a nivel operacional. |
|
A4 |
Manter a navegabilidade do buque, a nivel operacional. |
|
A5 |
Manter os sistemas de maquinaria naval, incluídos os sistemas de control, a nivel operacional. |
|
A6 |
Operar alternadores, xeradores e sistemas de control, a nivel operacional. |
|
A7 |
Operar a maquinaria principal e auxiliar e os sistemas de control correspondentes, a nivel operacional. |
|
A8 |
Operar os sistemas de bombeo e de control correspondentes, a nivel operacional. |
|
A9 |
Prestar primeiros auxilios a bordo, a nivel operacional. |
|
A10 |
Prevención, control e loita contra incendios a bordo, a nivel operacional. |
|
A11 |
Realizar unha garda de máquina segura, a nivel operacional. |
|
A12 |
Utilizar as ferramentas apropiadas para as operacións de fabricación e reparación que soen efectuarse a bordo do buque, a nivel operacional. |
|
A13 |
Utilizar as ferramentas manuais e o equipo de medida para o desmantelado, mantemento, reparación e montaxe das instalacións e o equipo de abordo, a nivel operacional. |
|
A14 |
Utilizar as ferramentas manuais e o equipo de medida e proba eléctrico e electrónico para a detección de avarías e as operacións de mantemento e reparación, a nivel operacional. |
|
A15 |
Vixiar o cumprimento das prescricións lexislativas, a nivel operacional. |
|
A16 |
Adopción de medidas inmediatas o producirse un accidente ou outro tipo de emerxencia médica. |
|
A17 |
Comprender as ordes e facerse entender en relación coas tarefas de a bordo. |
|
A18 |
Contribuír a que as relacións humanas a bordo do buque sexan boas. |
|
A19 |
Controlar as operacións de loita contra incendios a bordo. |
|
A20 |
Dispensar coidados médicos a persoas enfermas ou feridas mentres permanezan a bordo. |
|
A21 |
Dispensar primeiros auxilios os superviventes. |
|
A22 |
Dispensar primeiros auxilios en caso de accidente ou enfermidade a bordo. |
|
A23 |
Facerse cargo dun bote de rescate rápido durante e despois da súa posta a flote. |
|
A24 |
Facerse cargo dunha embarcación de supervivencia ou bote de rescate durante e despois da posta a flote. |
|
A25 |
Inspeccionar e manter os sistemas e o equipo de detección e extinción de incendios. |
|
A26 |
Investigar e recompilar informes sobre incendentes nos que produzan incendios. |
|
A27 |
Loitar contra incendios e extinguilos. |
|
A28 |
Manexar o motor dun bote de rescate rápido. |
|
A29 |
Manexar o motor dunha embarcación de supervivencia. |
|
A30 |
Observar os procedementos de emerxencia. |
|
A31 |
Observar prácticas de seguridade no traballo. |
|
A32 |
Organizar aos superviventes e a embarcación de supervivencia tras abandonar o buque. |
|
A33 |
Organizar e formar cuadrillas de loita contra incendios. |
|
A34 |
Reducir o mínimo os riscos de incendio e manter un estado de preparación que permita responder en todo momento a situacións de emerxencia nas que se produzan incendios. |
|
A35 |
Supervivencia no mar en caso de abandono do buque. |
|
A36 |
Tomar precaucións para previr a contaminación do medio mariño. |
|
A37 |
Utilizar os dispositivos de localización incluídos os aparellos de comunicación e sinalización e as sinais pirotécnicas. |
|
A38 |
Participar nos planos de coordinación da asistencia médica a bordo dos buques. |
|
A39 |
Interpretar e representar correctamente o espazo tridimensional, coñecendo os obxectivos e emprego dos sistemas de representación gráfica. |
|
A40 |
Interpretar e representar as formas do buque e das súas instalacións. |
|
A41 |
Interpretar e representar o Debuxo Industrial (debuxo, simboloxía, convencionalismos....). |
|
A42 |
Levar a cabo automatizacións básicas de procesos industriais. |
|
A43 |
Manexar correctamente a información provinte da instrumentación e sintonizar controladores. |
|
A44 |
Realizar operacións de optimización enerxética das instalacións de a bordo utilizando convenientemente os equipos de medida, a nivel operacional. |
|
A45 |
Localizar averías aislando, identificando e corrixindo sistematicamente fallos nun circuitos ou sistema dixital. |
|
A46 |
Ensamblar, manter e reparar equipos informáticos e manexar sistemas operativos e aplicacións informáticas. |
|
A47 |
Optimizar as características mecánicas nas instalacións de abordo, utilizando convenientemente os equipos de medida, a nivel operacional, co fin de obter larga vida nas máquinas e suaves funcionamentos. |
|
A48 |
Regular e controlar sistemas e procesos, a nivel operativo. |
|
A49 |
Modelizar situacións e resolver problemas con técnicas ou ferramentas físico-matemáticas. |
|
A50 |
Avaliación cualitativa e cuantitativa de datos e resultados, así coma representación e interpretación matemáticas de resultados obtidos experimentalmente. |
|
A51 |
Redacción e interpretación de documentación técnica. |
|
A52 |
Emprego do inglés escrito e falado a nivel operacional, aplicado a maquinaria, instalacións, servizos e mantemento do buque que permita ao oficial utilizar as publicacións en inglés sobre maquinaria naval e desempeñar as súas funcións ao respecto. |
|
A53 |
Operar, reparar, manter, reformar, optimizar a nivel operacional as instalacións industriais relacionadas coa enxeñaría marítima, coma motores alternativos de combustión interna e subsistemas; turbinas de vapor, caldeiras e subsistemas asociados; ciclos combinados; propulsión eléctrica e propulsión con turbinas de gas. |
|
A54 |
Operar, manter, seleccionar, e reparar os equipos eléctricos, electrónicos, e de regulación e control do buque. |
|
A55 |
Operar, reparar, substituír e optimizar a nivel operacional as instalacións auxiliares do buque, tales coma instalacións frigoríficas, sistemas de goberno, instalacións de aire acondicionado, plantas potabilizadoras, separadores de sentinas, grupos electróxenos, etc. |
|
A56 |
Operar, reparar, manter e optimizar as instalacións auxiliares dos buques que transportan cargas especiais, tales coma quimiqueiros, LPG, LNG, petroleiros, cementeiros, etc. |
|
A57 |
Coñecer o balance enerxético xeral, que inclúe o balance termo-eléctrico do buque, o sistema de mantemento da carga, así coma a xestión eficiente da enerxía respectando o medio ambiente. |
|
A58 |
Diagnose e supervisión de tódolos equipos que compoñen a planta propulsora dun buque utilizando as ferramentas adecuadas. |
|
A59 |
Saber especificar os parámetros de operación dos sistemas de seguridade a bordo e os relacionados coa protección ambiental. |
|
A60 |
Coñecer as características e limitacións dos materiais utilizados para a reparación de buques e equipos. |
Tipo B
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais |
|
B1 |
Aprender a aprender. |
|
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
B4 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
|
B5 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
B6 |
Traballar de forma colaborativa. |
|
B7 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B8 |
Aprender en contornos de teleformación. |
|
B9 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos en outras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
|
B10 |
Versatilidade. |
|
B11 |
Capacidade de adaptación a novas situacións. |
|
B12 |
Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
|
B13 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
|
B14 |
Capacidade de análise e síntese. |
|
B15 |
Capacidade para acadar e aplicar coñecementos. |
|
B16 |
Organizar, planificar e resolver problemas. |
Tipo C
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
|
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |