Tipo A
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Específicas |
|
A1 |
Controlar o asento, a estabilidade e os esforzos, a nivel de xestión |
|
A2 |
Detectar e definir a causa dos efectos de funcionamento das máquinas e reparalas. a nivel de xestión. |
|
A3 |
Efectuar as operacións de combustible e lastre, a nivel de xestión. |
|
A4 |
Elaborar planos de emerxencias e de control de avarías, e actuar eficazmente en tales situacións, anivel de xestión. |
|
A5 |
Garantir a observación das prácticas de seguridade no traballo, a nivel de xestión. |
|
A6 |
Facer arrincar e parar a máquina propulsora principal e a máquina auxiliar, incluídos os sistemas correspondentes, a nivel de xestión. |
|
A7 |
Facer funcionar o equipo eléctrico e electrónico, a nivel de xestión. |
|
A8 |
Facer funcionar a máquina, controlar, vixiar e avaliar o seu rendemento e capacidade, a nivel de xestión. |
|
A9 |
Manter a seguridade dos equipos, sistemas e servizo da maquinaria, a nivel de xestión. |
|
A10 |
Manter a seguridade e protección do buque, a tripulación e o pasaxe, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios d demais sistemas de seguridade, a nivel de xestión. |
|
A11 |
Organizar procedementos seguros de mantemento e reparacións, a nivel de xestión. |
|
A12 |
Organizar e dirixir a tripulación, a nivel de xestión. |
|
A13 |
Planificar e programar as operacións, a nivel de xestión. |
|
A14 |
Probar o equipo eléctrico e electrónico, detectar avarías e mantelo en condicións de funcionamento ou reparalo, a nivel de xestión. |
|
A15 |
Utilizar os sistemas de comunicación interna, a nivel de xestión. |
|
A16 |
Vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativa e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar e a protección do medio mariño, a nivel de xestión. |
|
A17 |
Realizar operacións de optimización enerxética das instalacións de abordo utilizando convenientemente os equipos de medida, a nivel de xestión. |
|
A18 |
Optimizar as características mecánicas de montaxe e posta a punto, e as vibracionais nas instalacións de abordo, utilizando convenientemente os equipos de medida, a nivel de xestión. |
|
A19 |
Regular, controlar, diagnosticar e supervisar sistemas e procesos, a nivel de xestión. |
|
A20 |
Xestionar inventarios. |
|
A21 |
Planificar e programar un proxecto no ámbito da investigación operativa, así coma controlar a súa execución. |
|
A22 |
Modelizar situacións e resolver problemas con técnicas ou ferramentas físico-matemáticas. |
|
A23 |
Avaliación cualitativa e cuantitativa de datos e resultados, así coma representación e interpretación matemática de resultados obtidos. |
|
A24 |
Redacción e interpretación de documentación técnica. |
|
A25 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos en outras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
|
A26 |
Correcta utilización do idioma Inglés na elaboración de informes técnicos e correspondencia comercial. |
|
A27 |
Operar, reparar, manter, reformar e optimizar a nivel de xestión as instalacións industriais relacionadas coa enxeñaría marítima, coma motores alternativos de combustión interna e subsistemas; turbinas de vapor, caldeiras e subsistemas asociados; ciclos combinados; propulsión eléctrica e propulsión con turbina de gas. |
|
A28 |
Operar, manter, seleccionar, deseñar e reparar os equipos eléctricos, electrónicos, e de regulación e control do buque. |
|
A29 |
Operar, reparar, substituír, optimizar, seleccionar, deseñar, e xestionar as instalacións auxiliares do buque, tales como instalacións de aire acondicionado, plantas potabilizadoras, separadores de sentinas, grupos electróxenos, etc. |
|
A30 |
Operar, reparar, manter, optimizar, deseñar, seleccionar e xestionar as instalacións auxiliares dos buques que transportan cargas especiais, tales como quimiqueiros, LPG, LNG, petroleiros, cementeiros, etc. |
|
A31 |
Estimar a potencia propulsor dun buque, definir e especificar os parámetros de funcionamento da planta propulsora, tendo en conta o perfil operativo e os costos de mantemento e operación durante o ciclo de vida. |
|
A32 |
Estimar e coñecer o balance enerxético xeral, que inclúe o balance termo-eléctrico do buque, o sistema de mantemento da carga, así coma a xestión eficiente da enerxía respectando o medio ambiente. |
|
A33 |
Coñecer e calcular os costos globais derivados da explotación do buque, definir e especificar as condicións óptimas de explotación en condicións de seguridade. |
|
A34 |
Diagnose e supervisión de tódolos equipos que compoñen a planta propulsora dun buque utilizando os equipos axeitados. |
|
A35 |
Saber especificar os parámetros de operación dos sistemas de seguridade a bordo e os relacionados coa protección ambiental. |
|
A36 |
Ser capaces de estimar a influencia das condicións de operación e mantemento do buque nos costos de explotación durante o ciclo de vida. |
|
A37 |
Comprobar que a selección dos materiais utilizados na fabricación e reparación que adoitan efectuarse a bordo dos buques é a axeitada. |
Tipo B
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais |
|
B1 |
Aprender a aprender. |
|
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
|
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
|
B8 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos en outras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
|
B9 |
Versatilidade. |
|
B10 |
Capacidade de adaptación a novas situacións. |
|
B11 |
Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
|
B12 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
|
B13 |
Capacidade de análise e síntese. |
|
B14 |
Capacidade para acadar e aplicar coñecementos. |
|
B15 |
Organizar, planificar e resolver problemas. |
Tipo C
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
|
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |