TypeA
|
Code |
|
|
Compound |
|
AC1 |
Controlar o asento, a estabilidade e os esforzos, a nivel de xestión. |
|
AC2 |
Detectar e definir a causa dos defectos de funcionamento das máquinas e reparalas, a nivel de xestión. |
|
AC3 |
Efectuar as operacións de combustible e lastre, a nivel de xestión. |
|
AC4 |
Elaborar plans de emerxencias e de control de avarías, e actuar eficazmente en tales situacións, a nivel de xestión. |
|
AC5 |
Garantir que se observan as prácticas de seguridade no traballo, a nivel de xestión. |
|
AC6 |
Facer arrancar e parar a máquina propulsora principal e a maquinaria auxiliar, incluídos os sistemas correspondentes, a nivel de xestión. |
|
AC7 |
Facer funcionar o equipo eléctrico e electrónico, a nivel de xestión. |
|
AC8 |
Facer funcionar a máquina, controlar, vixiar e avaliar o seu rendemento e capacidade, a nivel de xestión. |
|
AC9 |
Manter a seguridade dos equipos, sistemas e servizos da maquinaria, a nivel de xestión. |
|
AC10 |
Manter a seguridade e protección do buque, a tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade, a nivel de xestión. |
|
AC11 |
Organizar procedementos seguros de mantemento e reparacións, a nivel de xestión. |
|
AC12 |
Organizar e dirixir a tripulación, a nivel de xestión. |
|
AC13 |
Planificar e programar as operacións, a nivel de xestión. |
|
AC14 |
Probar o equipo eléctrico e electrónico, detectar avarías e mantelo en condicións de funcionamento o reparalo, a nivel de xestión. |
|
AC15 |
Utilizar os sistemas de comunicación interna, a nivel de xestión. |
|
AC16 |
Vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar e a protección do medio mariño, a nivel de xestión. |
|
AC17 |
Coñecer e ser capaz de aplicar os códigos, normas e regulamentos relativos á operación de buques e artefactos relacionados coa explotación dos recursos mariños, prestando especial atención aos sistemas de seguridade abordo e á protección ambiental. |
|
AC18 |
Planificar e programar un proxecto no ámbito de investigación operativa e controlar a súa execución e futuro mantemento estimando a influencia dos costos de explotación durante o ciclo de vida para especificar as condicións óptimas de eficiencia e seguridade. Xestionar inventarios. |
|
AC19 |
Regular, controlar, diagnosticar e supervisar sistemas, procesos e máquinas para a toma de decisións en condución e operación. |
|
AC20 |
Capacidade para desenrolar tarefas de análise e síntese de problemas teórico-prácticos en base a conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
|
AC21 |
Operar, reparar, manter, reformar, deseñar e optimizar a nivel de xestión as instalacións industriais relacionadas coa enxeñaría mariña. |
|
AC22 |
Capacidade para desenrolar métodos e procedementos para gañar competitividade na industria marítima. |
|
AC23 |
Capacidade de autoformación, creatividade e investigación en temas de interese científico e tecnolóxico. |
|
AC24 |
Capacidade para detectar necesidades de mellora e innovar sistemas enerxéticos buscando alternativas viables aos sistemas convencionais e implementar cos métodos, técnicas e tecnoloxías emerxentes máis eficientes para o apoio, asistencia e supervisión da Enxeñaría Mariña. |
|
AC25 |
Correcta utilización do idioma Inglés na elaboración de informes técnicos e correspondencia comercial. |
TypeB
|
Code |
|
|
Compound |
|
BC1 |
Aprender a aprender. |
|
BC2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
BC3 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
|
BC4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
BC5 |
Traballar de forma colaborativa. |
|
BC6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
BC7 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
|
BC8 |
Versatilidade. |
|
BC9 |
Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que lle doten dunha gran versatilidade para adaptarse a novas situacións. |
|
BC10 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
|
BC11 |
Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas. |
|
BC12 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
BC13 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
BC14 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
BC15 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
|
BC16 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
TypeC
|
Code |
|
|
Compound |
|
CC1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CC2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CC3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CC4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CC5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CC6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CC7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CC8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
CC9 |
Falar ben en público |