Tipo A
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Específicas |
|
A1 |
Controlar as boas prácticas de seguridade e saúde no traballo. |
|
A2 |
Interpretar e representar correctamente o espazo tridimensional, coñecendo os obxectivos e o emprego de representación gráfica. |
|
A3 |
Interpretar e representar as formas do buque e das súas instalacións. |
|
A4 |
Coñecer e construír as Proxeccións Cartográficas Perspectivas empregadas en Navegación, os seus antecedentes e uso. |
|
A5 |
Interpretación, análise e aplicación práctica dos fundamentos e Institucións de Dereito e Economía para administrar, xestionar e explotar o buque, a empresa marítima, o negocio marítimo e transporte, e a empresa náutico-deportiva. |
|
A6 |
Localizar avarías sistematicamente nun equipo electrónico. |
|
A7 |
Ensamblar e realizar tarefas básicas de mantemento e reparación de equipos informáticos. Instalar e manexar sistemas operativos e aplicacións informáticas. Instalar e realizar as tarefas básicas de xestión de redes de ordenadores. |
|
A8 |
Modelizar situacións e resolver problemas con técnicas ou ferramentas físico-matemáticas. |
|
A9 |
Avaliación cualitativa e cuantitativa de datos e resultados, así como representación e interpretación matemática de resultados obtidos experimentalmente. |
|
A10 |
Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. |
|
A11 |
Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo. |
|
A12 |
Navegar, con seguridade e respecto ao medioambente, en Buques Tanque. |
|
A13 |
Coñecer o funcionamento e alcance do seguro marítimo no ámbito nacional e internacional. |
|
A14 |
Planificar e dirixir unha travesía, determinar a situación por calquera medio de navegación, e dirixir a navegación. |
|
A15 |
Realizar unha garda de navegación segura. |
|
A16 |
Manter a seguridade da navegación utilizando o radar, a ARPA e os modernos sistemas de navegación para facilitar a toma de decisións. |
|
A17 |
Adoptar as medidas axeitadas en casos de emerxencias. |
|
A18 |
Responder a sinais de socorro no mar. |
|
A19 |
Utilizar as frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés falado e escrito. |
|
A20 |
Transmitir e recibir información mediante todo tipo de sinais. |
|
A21 |
Manobrar e gobernar o buque en todas as condicións. |
|
A22 |
Cargar, manipular e estibar do xeito axeitado as diferentes mercadorías transportables nun buque. |
|
A23 |
Asegurar o cumprimento das prescricións sobre prevención da contaminación. |
|
A24 |
Manter a navegabilidade do buque. |
|
A25 |
Operar os sistemas de Prevención, control e loita contraincendios a bordo. |
|
A26 |
Operar os dispositivos de salvamento. |
|
A27 |
Controlar o cumprimento das prescricións lexislativas. |
|
A28 |
Planificar e controlar a derrota meteo-oceanográfica. |
|
A29 |
Responder correctamente ás diferentes situacións de emerxencia. |
|
A30 |
Utilizar os telemandos das instalacións de propulsión e dos sistemas e servizos de maquinaria. |
|
A31 |
Transporte de cargas perigosas. |
|
A32 |
Controlar o asento, a estabilidade e os esforzos. |
|
A33 |
Protexer o medio mariño e aplicar criterios de sostibilidade ambiental ao transporte marítimo. |
|
A34 |
Manter a seguridade e protección do buque, da tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade. |
|
A35 |
Organizar e dirixir a tripulación aplicando técnicas de liderazgo e de traballo en equipo. |
|
A36 |
Organizar, administrar e prestar os coidados médicos a bordo. |
|
A37 |
Usar correctamente os diferentes aparatos de navegación e radiocomunicacións. |
|
A38 |
Ser capaz de identificar, analizar e aplicar os coñecementos adquiridos nas distintas materias do Grao, a unha situación determinada formulando a solución técnica máis axeitada dende o punto de vista económico, ambiental e de seguridade. |
|
A39 |
Ser capaz de inspeccionar y elaborar informes sobre defectos y daños a los espacios de carga, escotillas y tanques de lastre. |
|
A40 |
Capacidad para identificar daños y defectos en la estructura del buque. |
|
A41 |
Capacidad para identificar evidencias ante casos de accidentes y siniestros marítimos. |
|
A42 |
Capacidad para recabar información objetiva en las entrevistas personales. |
|
A43 |
Capacidad para llevar a cabo labores de inspección en relación al cumplimiento de los convenios y códigos internacionales relacionados con el ámbito marítimo. |
|
A44 |
Capacidad para redactar informes técnicos. |
|
A45 |
Capacidad para la gestión, dirección y control de empresas y actividades relacionadas con el ámbito marítimo. |
|
A46 |
Conocer la normativa nacional e internacional aplicable a las actividades relacionadas con el transporte marítimo y las operaciones portuarias. |
|
A47 |
Capacidad para identificar, analizar y valorar averías y daños a la carga del buque y elaborar los informes correspondientes. |
|
A48 |
Capacidad para la planificación de inspecciones, auditorías internas y externas y elaboración de los correspondientes informes. |
|
A49 |
Conocimiento y destreza en el manejo de los equipos y sistemas de navegación, radiocomunicaciones y servicio de control del tráfico marítimo. |
|
A50 |
Conocimiento y aplicación de la terminología comercial del ámbito marítimo en inglés. |
|
A51 |
Capacidad para interpretar y redactar informes y documentos comerciales en inglés. |
|
A52 |
Conocimiento y aplicación de la normativa y técnicas en materia de gestión de la seguridad del transporte marítimo y la protección del medio marino. |
|
A53 |
Capacidad para elaborar planes de contingencia de abordo y de instalaciones portuarias. |
Tipo B
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais |
|
B1 |
Aprender a aprender. |
|
B2 |
Resolver problemas de xeito efectivo. |
|
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
B4 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
|
B5 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
B6 |
Traballar de forma colaboradora. |
|
B7 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B8 |
Aprender en ámbitos de teleformación. |
|
B9 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
|
B10 |
Versatilidade. |
|
B11 |
Capacidade de adaptación a novas situacións. |
|
B12 |
Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
|
B13 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
|
B14 |
Capacidade de análise e síntese. |
|
B15 |
Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. |
|
B16 |
Organizar, planificar e resolver problemas. |
|
B17 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
|
B18 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
B19 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
B20 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
B21 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
B22 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
B23 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
B24 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
B25 |
CB1 - Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar nun nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
|
B26 |
CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
|
B27 |
CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
|
B28 |
CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
|
B29 |
CB5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
Tipo C
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
|
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
C9 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser originais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
C10 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplas (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
C11 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
C12 |
Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
|
C13 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |