Guía DocenteCurso
Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Tecnoloxías Mariñas
 Asignaturas
  Informática
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Coñecer cómo se garda e manipula a información nunha computadora A15
B2
C3
Evaluar expresións lóxicas usando o Álxebra de Boole A13
A15
B2
C3
Identificar as diferentes compoñentes hardware dunha computadora A16
C3
Ser capaz de ensamblar unha computadora a partires das suas compoñentes A16
A46
A67
B2
B5
B8
Ser capaz de instalar varios Sistemas Operativos e aplicacións software nunha computadora A16
A67
B2
B5
B8
Ser capaz de instalar e configurar unha rede wi-fi A16
A67
B2
B5
B8
Deseñar correctamente as táboas dunha Base de Datos B5
B9
C3
Ser capaz de efectuar diferentes tipos de consultas nunha Base de Datos B2
B5
B9
C3
C13
Coñecer o funcionamento básico e as utilidades das follas de cálculo C3
Ser capaz de programar unha folla de cálculo para resolver diferentes tipos de problemas matemáticos A14
A17
B2
B5
B8
C3
C10
C11
Ser capaz de representar gráficamente e interpretar os resultados dunha folla de cálculo A14
A20
B2
B5
B8
C3
C11
C12
Coñecer os aspectos básicos da planificación dun proxecto C3
Ser capaz de planear un proxecto usando unha ferramenta informática A2
A17
A20
B2
B5
B8
C3
Coñecer diferentes ferramentas e aplicacións de software cartográfico A18
A20
C3
Ser capaz de planear unha travesía por mar usando aplicacións cartográficas A18
A20
B2
B5
B8
C3
Ser capaz de resolver os diferentes problemas de xestión que poidan xurdir ao longo dunha travesía por mar usando as ferramentas informáticas vistas ao longo do curso A2
A17
A20
B2
B5
B8
C3
C9
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes