Guía DocenteCurso
Facultade de Fisioterapia
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Discapacidade e Dependencia (plan 2015)
 Asignaturas
  Intervención Familiar na Discapacidade
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Intervención Familiar na Discapacidade Código 651516013
Titulación
Mestrado Universitario en Discapacidade e Dependencia (plan 2015)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Psicoloxía
Coordinación
López Larrosa, Silvia
Correo electrónico
silvia.lopez.larrosa@udc.es
Profesorado
López Larrosa, Silvia
Correo electrónico
silvia.lopez.larrosa@udc.es
Web
Descrición xeral Esta asignatura se ocupa da familia, do impacto da discapacidade e a enfermedade na familia e de cómo abordar a intervención familiar, tanto dende un punto de vista terapéutico como psicoeducativo. Benvenidos.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos. Non se modifican os contidos. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Examen Discusión dirixida Lecturas Portafolios Sesión maxistral: será virtual Actividades iniciais virtuais *Metodoloxías docentes que se modifican Simulación: se sustituye por estudios de caso e documentos escritos ou traballos visuais donde reflexen qué actuaciones levarían a cabo. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Correo electrónico, Moodle e Teams. Procedemento: individual, grupal, programada ou baixo demanda. 4. Modificacións na avaliación Sin cambios para o alumnado asistente. Alumnado semi presencial: a simulación sustituida por documentos escritos ou traballos visuais e estudos de caso valdría 20%. A participación en discusións virtuais mantén a súa porcentaxe (20%) e o exame suma a o seu valor porcentual o 10% da asistencia, polo tanto, o exame vale 50%. A relación de lecturas cambiaría e valdría 20%. Alumnado con dispensa sen cambios. *Observacións de avaliación: O exame se fará a través de Moodle. A información sobre qué entra no examen está na plataforma Moodle. Si se suspende en xuño, na seguinte convocatoria, a avaliación do alumnado asistente dependerá do exame. Non obstante, se terán en conta as calificacións obtindas nos outros apartados: xogo de roles, portafolio e participación. Os criterios de avaliación na convocatoria extraordinaria serán: os mismos de xuño para o alumnado semipresencial e os mismos de xuño para o alumnado con dispensa. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Non
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes