Guía DocenteCurso
Facultade de Fisioterapia
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Fisioterapia
 Asignaturas
  FISIOTERAPIA ABDOMINO-PELVI-PERINEAL
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) FISIOTERAPIA ABDOMINO-PELVI-PERINEAL Código 651G01022
Titulación
Grao en Fisioterapia
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas
Coordinación
Martinez Bustelo, Sandra
Correo electrónico
s.martinez1@udc.es
Profesorado
Martinez Bustelo, Sandra
Correo electrónico
s.martinez1@udc.es
Web
Descrición xeral Adquirir os coñecementos teórico-prácticos para abordar á muller desde o punto de vista fisioterápico durante o período preparto, parto e posparto.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos: NON SE REALIZARON CAMBIOS 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen: -Sesión maxistral -Prácticas de Laboratorio *Metodoloxías docentes que se modifican: -Traballos tutelados -Casos clínicos -Proba mixta: non se realiza, e a evaluación de estes coñeceimentos pasa á modalidade de "Traballos tutelados". 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: seguimento do alumno semanal a través das ferramentas "moodle" e "TEAMS". 4. Modificacións na evaluación: a continuación se detallan as Metodoloxías que se verían modificadas, o seu Peso na calificación, e unha breve descripción de cada unha de elas; *Casos clínicos 30 %; o alumno diseñará un Programa de Exercicio terapéutico de carácter grupal para determinados casos propostos representativos de situaciones clínicas profesionais reais. Este Plan de exercicios deberá de estar razoado según a información proporcionada no caso clínico; establecerá primeiro os obxetivos do programa, en base a os cales, se propondrá unha serie de exercicios específicos xustificados. *Traballos tutelados 50 % Ao finalizar o vídeo de cada sesión maxistral, se propondrá ao alumno unha actividad relacionada cos conceptos expostos. Estas preguntas ou actividades servirán para consolidar o coñecemento y para garantir que o alumno adquira as competencias correspondentes a cada tema. As respostas de esta actividad tendrán que ser colgadas polo alumno en Moodle para que o profesor poida evalua-las. Se limitará o tiempo de entrega a unha semana para garantir que finaliza a actividad antes da siguinte clase teórica e evitar o solapamento final de traballos con outras asignaturas. *Prácticas de laboratorio 20 %; se realizan sesións prácticas en formato vídeo MP4 colgadas en Moodle seguindo a temporalización prevista no calendario académico. Estas sesións prácticas teñen como obxetivo poñer en práctica os coñecementos adquiridos durante as sesións maxistrais, executando métodos específicos e analizando as distintas modalidades de exercicio terapéutico. O alumno deberá executar a práctica seguindo as indicacións do vídeo. Ao finalizar a práctica deberá de responder a unha serie de cuestións que teñen como obxetivo desenrolar a capacidade de análise e razoamento do alumno. O alumno colgará as respostas de esta actividade en Moodle antes de unha semana para a corrección por parte do profesor. Observacións da avaliación: Aqueles alumnos que non teñan asistido a ningunha clase práctica presencial ao principio do curso e non presentaran os casos tutelados e os casos clínicos, deberán realizar unha proba oral a través da plataforma TEAMS na data que marcará o calendario académico para o examen desta materia. Esta avaliación supondrá o 100% da nota. Aqueles alumnos que en primeira convocatoria teñan sido avaliados en formato non presencial mediante avaliación continuada, e suspendan a materia, seguirán sendo avaliados mediante avaliación continuada en segunda convocatoria. 5. Modificacións da bibliografía o webgrafía: o alumno dispón de toda a información necesaria para o estudio da materia a través dos enlaces e archivos facilitados a través de moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes