Type A
|
Code |
Study programme competences / results - Specific |
|
A1 |
Coñecementos básicos e específicos sobre as distintas disciplinas que ten que impartir no exercicio do seu labor profesional un mestre de Educación Primaria. |
|
A2 |
Coñecementos psicolóxicos, pedagóxicos, epistemolóxicos, didácticos e sociais que lle permitan o axeitado desenvolvemento da súa profesión. |
|
A3 |
Coñecer as características das organizacións educativas que atenden os nenos e nenas de 6-12 anos. |
|
A4 |
Comunicación correcta, coherente e axeitada, oral e escrita para aplicala á aula e fóra dela (colegas, pais, nais, etc.). |
|
A5 |
Coñecementos de novas tecnoloxías e a súa aplicación ao ámbito educativo. |
|
A6 |
Adquisición de destrezas para adoptar metodoloxías activas, participativas e creativas, desenvolver o currículo a partir de situacións significativas para o alumnado, asumir un papel de orientador, facilitador e guía da aprendizaxe, procurar a motivación e o interese do alumnado de Educación Primaria pola aprendizaxe. |
|
A7 |
Planificar as materias no contexto social en que se van impartir tomando as decisións axeitadas canto á selección de obxectivos, á organización de contidos, ao deseño de actividades ou aos criterios de avaliación. |
|
A8 |
Capacidade para interpretar as dificultades e os problemas propios da profesión docente e tomar decisións axeitadas para a súa solución. |
|
A9 |
Capacidade para tomar decisións fundamentadas ao organizar, ao planificar e ao realizar intervencións educativas, tendo en conta a análise do contexto educativo da etapa 6-12 anos. |
|
A10 |
Capacidade para investigar sobre a propia práctica, introducindo propostas de innovación encamiñadas á mellora. |
|
A11 |
Capacidade para empregar recursos diversificados que contribúan a mellorar a experimentación e a aprendizaxe do alumnado de educación primaria. |
|
A12 |
Capacidade para observar e avaliar de forma continua, formativa e global o desenvolvemento e a aprendizaxe do alumnado de 6-12 anos, introducindo as medidas educativas necesarias para atender as súas peculiaridades persoais. |
|
A13 |
Capacidade para ser sensible á nova realidade social, plural, diversa e multicultural e desenvolver estratexias para a inclusión educativa e social. |
|
A14 |
Capacidade para colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno. |
|
A15 |
Coñecer a organización dos centros de educación primaria e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. |
|
A16 |
Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución de hábitos saudables e na contribución á sustentabilidade. |
|
A17 |
Desempeñar as funcións de titoría e de orientación cos alumnos e coas súas familias. |
|
A18 |
Planificar, desenvolver e avaliar procesos de ensino e de aprendizaxe de linguas axustados á diversidade cultural e lingüística do alumnado. |
|
A19 |
Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais contidos no currículo escolar. |
|
A20 |
Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa. |
|
A21 |
Asumir, desde unha perspectiva crítica, que o exercicio da función docente ten que ir perfeccionándose e adpatándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida, o que implica a necesdidade da formación continua. |
Type B
|
Code |
Study programme competences / results - Basic / General |
|
B1 |
Aprender a aprender. |
|
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
|
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. |
|
B8 |
Capacidade para elaborar discursos coherentes e organizados loxicamente. |
|
B9 |
Capacidade para expoñer as ideas elaboradas, de forma oral e na escrita. |
|
B10 |
Capacidade de expresión oral e escrita en varias linguas (cando menos nunha lingua estranxeira). |
|
B11 |
Capacidade de comprensión dos distintos códigos audiovisuais e multimedia e manexo das ferramentas informáticas. |
|
B12 |
Capacidade de selección, de análise, de avaliación e de utilización de distintos recursos na rede e multimedia. |
|
B13 |
Lectura e interpretación de imaxes. |
|
B14 |
Capacidade para traballar en equipo de forma cooperativa, para organizar e planificar o traballo, tomando decisións e resolvendo problemas, tanto de forma conxunta como individual. |
|
B15 |
Capacidade para utilizar diversas fontes de información, seleccionar, analizar, sintetizar e extraer ideas importantes e xestionar a información. |
|
B16 |
Capacidade crítica e creativa na análise, planificación e realización de tarefas, como froito dun pensamento flexible e diverxente. |
|
B17 |
Capacidade de análise e de autoavaliación tanto do propio traballo como do traballo en grupo. |
|
B18 |
Compromiso ético para o exercicio das tarefas docentes. |
|
B19 |
Capacidade de adaptarse a novas situacións nunha sociedade cambiante e plural. |
|
B20 |
Relación con diversos interlocutores sociais. |
Type C
|
Code |
Study programme competences / results - Transversal / Nuclear |
|
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |