|
Tipo A
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Específicas |
| |
A1 |
Realizar tarefas de orientación educativa, persoal e profesional dos alumnos. |
| |
A2 |
Promover a inclusión do alumnado con necesidades educativas especiais. |
| |
A3 |
Detectar e diagnosticar os problemas de aprendizaxe que se presentan no ambiente escolarizado e non escolarizado. |
| |
A4 |
Asesorar os centros, os profesionais, as familias e as institucións co fin de axudar a resolver problemas educativos. |
| |
A5 |
Comprender os modelos teóricos da psicoloxía educativa e da pedagoxía contemporáneas. |
| |
A6 |
Comprender os factores que permitan a mellora dos procesos educativos. |
| |
A7 |
Coordinar e incentivar a acción titorial do profesorado. |
| |
A8 |
Coordinar, facilitar e impulsar a utilización de medios e recursos didácticos. |
| |
A9 |
Orientar sobre os materiais didácticos e recursos educativos favorecedores da atención á diversidade. |
| |
A10 |
Avaliar programas, proxectos, servizos e políticas dirixidos ao desenvolvemento persoal, profesional e institucional. |
| |
A11 |
Asesorar o profesorado na adaptación do currículo ás necesidades do alumnado. |
| |
A12 |
Organizar e apoiar programas de axuda a persoas ou colectivos excluídos ou en risco de exclusión. |
| |
A13 |
Diagnosticar as diferentes dimensións, áreas e ámbitos de intervención psicopedagóxica. |
| |
A14 |
Deseñar e levar a cabo proxectos de investigación aplicados aos diferentes campos e aspectos da intervención educativa. |
| |
A15 |
Colaborar no deseño, na aplicación e na avaliación de auditorías de calidade nos procesos educativos. |
| |
A16 |
Planificar accións, programas e servizos de intervención para a mellora das persoas, dos grupos e das organizacións. |
| |
A17 |
Aplicar técnicas e instrumentos de diagnóstico, de identificación e de avaliación de necesidades e de capacidades das persoas, grupos ou institucións. |
| |
A18 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención e de investigación sobre a incidencia e os efectos psicopedagóxicos da introdución de determinados medios, materiais e tecnoloxías no ensino. |
| |
A19 |
Organizar e xestionar accións, programas e servizos orientados á promoción da calidade. |
| |
A20 |
Comprender a xenealoxía e o significado dos sistemas educativos e a súa configuración actual. |
| |
A21 |
Potenciar a utilización de estratexias favorecedoras do ensino cooperativo. |
| |
A22 |
Coñecer as políticas e a lexislación que regulan o funcionamento das institucións escolares. |
| |
A23 |
Fomentar a investigación-acción nos centros educativos. |
| |
A24 |
Potenciar a xustiza curricular mediante o uso de estratexias didácticas respectuosas coa diversidade social, cultural e ambiental. |
| |
A25 |
Desenvolver aptitudes e competencias que favorezan o traballo en contornos multiculturais. |
|
Tipo B
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais |
| |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
| |
B2 |
Aprender a aprender. |
| |
B3 |
Capacidade de resolución de problemas. |
| |
B4 |
Capacidade de aplicar coñecementos na práctica. |
| |
B5 |
Capacidade de adaptación a situacións novas. |
| |
B6 |
Preocupación pola calidade. |
| |
B7 |
Habilidades para localizar e analizar información de fontes diversas. |
| |
B8 |
Traballar de forma autónoma e con iniciativa. |
| |
B9 |
Traballar de forma colaborativa. |
| |
B10 |
Capacidade de organización e planificación. |
| |
B11 |
Rigor profesional. |
| |
B12 |
Apertura á formación continua. |
| |
B13 |
Creatividade. |
| |
B14 |
Sensibilización sobre a diversidade cultural. |
| |
B15 |
Capacidade de crítica e autocrítica. |
| |
B16 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
| |
B17 |
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. |
| |
B18 |
Apertura á innovación psicopedagóxica. |
|
Tipo C
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
| |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
| |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
| |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
| |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
| |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |