Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
 Asignaturas
  Avaliación e intervención psicolóxica en dificultades de aprendizaxe
   Contidos
Temas Subtemas
1. O PROCESO DE ANALISE DE VARIABLES CONTEXTUAIS E PSICOLOXICAS INTERVINTES NAS DIFICULTADES DE APRENDIZAXE. 1.1. Concepto e características das dificultades de aprendizaxe
1.2. Niveis de explicación e variables definitorias

2. CATEGORIAS, FACTORES XERAIS INCIDENTES, PROCESO XERAL DE AVALIACION E INTERVENCION PSICOLOXICA NAS DIFICULTADES DE APRENDIZAXE.
2.1. O proceso de avaliación e internvención e concepcións actuais nas dificultades de aprendizaxe.
2.2. Concepcións actuais e contemporáneas da intervención nas dificultades de aprendizaxe.
3. PRÁCTICAS EN TRASTORNOS OU DIFICULTADES DE APRENDIZAXE: OS CONTEXTOS DE APRENDIZAXE E A ELABORACIÓN DE PROPOSTAS DE CALIDADE 3.1. Principios actuais de avaliación e atención nos trastornos de aprendizaxe.
3.2 Aplicación destes principios e avaliación continuada.
3.3. A elaboración de informes psicolóxicos.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes