Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa
 Asignaturas
  Educación matemática e compoñentes sociais e culturais do currículo.
   Fontes de información
Bibliografía básica BISHOP, A.J. (1999). Enculturación matemática. La educación matemática desde una perspectiva cultural. Barcelona. Paidós
SECADA, W.G. - FENNEMA, E. - ADAJIAN, L.B. (eds.) (1997). Equidad y enseñanza de las matemáticas: nuevas tendencias. Madrid. Morata
SKOVSMOSE, O. (1999). Hacia una filosofía de la Educación Matemática Crítica. Bogotá. Ed. una empresa docente
ERNEST, P. (1994). Mathematics, Education and Philosophy: An International Perspective. London. Falmer Press
ERNEST, P. (1991). MatThe Philosophy of Mathematics Education. London. Falmer Press

Bibliografía complementaria SHAN, S-J. - BAILEY, P. (1991). Multiple factors: Classroom Mathematics for equality and justice. London. Trentham Books
FREIRE, P. ( (1988). Pedagogía del Oprimido. Madrid. Siglo XXI

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes