Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
 Subjects
  Intervention on the Reading and Writing Disorders and Contributions ICT
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2018/19
Subject (*) Intervention on the Reading and Writing Disorders and Contributions ICT Code 652498035
Study programme
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 9
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Pedagoxía e Didáctica
Psicoloxía
Coordinador
Vieiro Iglesias, Maria del Pilar
E-mail
pilar.vieiro@udc.es
Lecturers
Gomez Taibo, Maria Luisa
Iglesias Amorin, Fernando
Peralbo Uzquiano, Manuel
Vieiro Iglesias, Maria del Pilar
E-mail
luisa.gomez.taibo@udc.es
f.amorin@udc.es
manuel.peralbo@udc.es
pilar.vieiro@udc.es
Web
General description Os obxectivos desta materia poden resumirse nos seguintes: Proporcionar un coñecemento básico sobre a dimensión estrutural, funcional e procesual dos principais trastornos da linguaxe escrita. Analizar o papel da memoria no funcionamento lingüístico e cognitivo en tarefas de lecto-escritura. Deseñar actividades reintervención funcional para un bo desenvolvemento lecto-escritor. Que establezan relacións entre os procesos implicados na lingua escrita e os diferentes tipos de dificultades que poden presentar os nenos nesta tarefa Que deduzan o bo uso e/ou as dificultades que encontran os nenos na lingua escrita a partir da análise funcional das tarefas realizadas por estes Que estuden que información e que variables debemos coñecer para entrar no diagnóstico diferencial entre o atraso lector (dificultades globales,…) e as dificultades específicas Que tomen conciencia de que na intervención, os obxectivos deben ser coherentes coa valoración funcional levada a cabo. Que coñezan o modelo PASS (planificación, atención, procesamento sucesivo, procesamento simultáneo) e a relación destes procesos coa lectura Ademais, nesta materia preténdese que o estudante coñeza os diferentes procedementos tecnolóxicos deseñados dende as TIC para facilitar a aprendizaxe da lecto-escritura, tratar as dificultades de aprendizaxe neste dominio e mellorar a nosa capacidade tecnolóxica para investigar os procesos que interveñen na comprensión lectora
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes