Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
 Asignaturas
  Intervención nas alteracións da aprendizaxe da lecto-escritura e aportacións das TIC
   Contidos
Temas Subtemas
Dra. Mercedes I. Rueda
1. Un modelo de intervención multiaxial nas dificultades de aprendizaxe da lecto-escritura
Análisis de DAL
Análisis de DAE
2. Desenvolvemento dunha sesión de intervención Pasos a seguir
3. Análise de casos. Evaluación
Diagnóstico
Intevención
Dra. Pilar Vieiro
4. Análise dos procesos lingüísticos implicados no desenvolvemento da linguaxe escrita
Análisis estrutural e funcional
5. Procesos executivos: O papel da memoria Análisis funcional y estructural
6. O experto lecto-escritor Caractarísticas funcionales
7. Intervención funcional nos trastornos da lecto-escritura Evaluación funcional
Dra. M. A. Garrido)
8. A nosa tarefa como lectores
. A nosa tarefa como lectores
. Cando a tarefa de ler se leva a cabo con dificultade
. A tarefa do que escribe
9. Como avaliar as dificultades na lingua escrita? Algunhas pautas para a intervención
. Avaliación funcional das dificultades na lingua escrita:
. Diagnóstico diferencial: dificultades de tipo global, atraso lector, de tipo adaptativo, dificultades específicas (as denominadas dificultades de tipo disléxico)
. Aspectos a considerar na intervención con nenos con dificultades de lectura
10. O modelo PASS e as dificultades de lectura . Algunhas razóns que xustifican o estudo deste modelo
. Aproximación teorico-práctica aos procesos que implica: planificación, atención, procesamento sucesivo, procesamento simultáneo
. Achegas no campo das dificultades de lectura
Dr. Manuel Peralbo e D.Fernando Iglesias Amorín
11. As ferramentas TIC na aprendizaxe da lectoescritura
- Relacionadas co procesamento léxico, sintáctico, semántico e pragmático
- Relacionadas co proceso de avaliación
- Relacionadas cos trastornos da comunicación
12. TIC e alfabetización temperá Herramientas TIC
13. Tecnoloxía de recoñecemento de voz e lecto-escritura: o seu papel no tratamento das dificultades de aprendizaxe Análisis técnicas voz
14. As aplicacións multimedia Clasificación e efectos sobre a aprendizaxe da lecto-escritura
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes