Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
 Asignaturas
  Avaliación da Lectura en Xordos. Cara a unha Educación Inclusiva
   Contidos
Temas Subtemas
Prof. Jesús Alegría Introdución: Bases téoricas para a evaluacion da lectura nos xordos
Prof. María A. Mayor
Tema 1.- As persoas xordas e as lingua escrita
Tema 2.- -Estratexias de lectura e escritura das persoas xordas
Tema 3.- Fonoloxía e aprendizaxe da lectura en persoas xordas
Prof. Isabel Pérez Tema 4.- Estratexias de lectura dos alumnos con xordeira no ensino obrigatorio. Propostas de avaliación Nivel de lectura dos alumnos con xordeira no ensino obrigatorio.
Estratexias que utilizan no acceso á lingua escrita.
Diferenzas entre os alumnos oíntes, e alumnos xordos con e sen axudas técnicas.
Propostas de avaliación e intervención.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes