Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía |
Subjects |
Socio-educational politics and legislation |
Learning aims |
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Socio-educational politics and legislation | Code | 652511207 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Estamateria está deseñada para que o alumnado poida coñecer a estructura da administración educativa, tanto no plano estatal como autonómico, así como os órganos de deción política relacionados con ambas administracións e os conceptos básicos sobre a lexislación educativa actual sobre os que se rexen.o alumnado | BC2 |
||
A6 Dominar o marco lexislativo que regula o funcionamento das diversas institucións e adoptar un marco teórico de referencia que ampare os criterios de selección dos diferentes instrumentos e estratexias de diagnóstico, intervención e avaliación. | AJ6 |
||
Deseñar, implementar e avaliar prácticas educativas, programas e servizos que dean resposta ás necesidades das persoas, organizacións e colectivos específicos, promovendo a presenza, participación e éxito de todo o alumnado en contornos educativos e sociolaborais. | AJ2 |
||
Redactar, presentar, defender informes e outros documentos básicos que contribúan a unha óptima comunicación en contextos multidisciplinares | BC12 |
||
Aprender a aprender | BC1 BC2 |
||
Capacidade para expoñer as ideas elaboradas, de forma oral e escrita | BC9 |
||
Traballar de forma colaborativa | BC11 |
||
Comprender a necesidade de incorporar o enfoque de xénero e deseñar propostas de orientación profesional que integren esta dimensión | BC8 |
||
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma | AJ11 |
BC12 |
CC1 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común | CC1 CC4 CC6 CC7 |
||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse | AJ8 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida | BC3 |
|