Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
 Subjects
  Psychological and educational Intervention in Developmental Disorders
   Contents
Topic Sub-topic
1. Factores e características do desenvolvemento humán: implicacións actuais e contemporáneas: principais rasgos diferenciais do desenvolvemento humán
2. Concepto e niveis de explicación dos Trastornos do Desenvolvemento, caracteroloxía, factores desencadeantes, tipoloxía e investigacións contemporáneas así como clasificación internacional.
3. A investigación actual e principais hipótesis de traballo acerca da casuística e afectación nas persoas con Trastornos do Desenvolvemento
4. O nivel de explicación psicolóxica dos Trastornos do Desenvolvemento. Tipos de caracteríticas dos trastornos, niveis de incidencia e casuística
5. A intervención psicopedagóxica nos trastornos do desenvolvemento:
Paradigmas e Principios contemporáneos
1.1 Flexibilidade e organización da información.
1.2. Neuroplasticidade do cerebro humán
1.3. Funcionalidade e sentido na construcción de coñecemento
1.4. O social e o cultural do desenvolvemento humán
1.5. A modificabilidade cognitiva 2.1. Historia dos trastornos do desenvolvemento
2.2. Caracteroloxía
2.3. Factores e niveis de explicación actual
2.4. Clasificación e caracteristicas diferenciais
2.5. O estado da investigación actual Características diferenciais dos trastornos do DesenvolvementoNiveis de análise en canto á sua explicación 3.1. Causas comúns e factores implícitos
3.2. Explicacións e hipótesis de investigación
3.3. Analise diferencial dos Trastornos
3.4. Modelos e teorías explicativas
3.5. Un factor común explicativo
4. 1. Teoría da Mente
4.2. A intersubxectividade
4.3. A coherencia central
4.4. A función executiva
4.5. Acerca dunha hipótese de traballo na explicacións dos Trastornos do Desenvolvemento.
4.6. Tipoloxía e clasificación dos Trastornos do Desenvolvemento. 5.1. Atención e intervención psicopedagóxica: concepto e definición
5.2. o princpio de normalización
5.3. paradigma de apoios e paradigma de coidados
5.4. A calidade de vida e a vida autodeterminada
5.5. Concepción actual da discapacidade intelectual
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes