Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativa
 Asignaturas
  Investigación-acción e innovación
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral A2 A8 A12 B2 B9 B12 B13 B14 B15 B17 C4 Presentación apoiada en documentos de formato múltiple para amosar os resultados do traballo tutelado. 30
Traballos tutelados A10 A11 A12 B2 B8 B9 B12 B16 C4 Estudo de caso múltiple que consiste na análise de experiencias, proxectos ou iniciativas que fagan uso de metodoloxias de investigación participativas, similares a investigacióm-acción e persigan innovacións auténticas en prol da xustiza social nas súas múltiples formas. 70
 
Observacións avaliación

Integridade académica:

Os contidos incluidos nos
traballo deben estar apropiadamente referenciados ao longo do texto e no
apartado de referencias usando as normas APA 6ª edición. O texto literal debe
declararse usando as normas APA 6ª edición. No parafraseo deben figurar as
fontes orixe das ideas que se reelaboran. A presenza de fontes no traballo é un
signo de credibilidade que é requisito imprescindible para demostrar excelencia
académica.

Recoméndase consultar:

www.suagm.edu/umet/biblioteca/pdf/GuiaRevMarzo2012APA6taEd.pdf

http://www.ugr.es/~plagio_hum/0401Prevencion.htm

Política antiplaxio:

As citas e
referencias a calquera tipo de texto deben declararse. O uso de texto literal
ou ideas de outros autores ou autoras parafraseadas sen declarar a fonte supón
o suspenso do traballo en aplicación do artígo 14.4 da normativa académica de
avaliacións, cualificacións e reclamacións, aprobada polo Consello de Goberno
do 19 de decembro de 2013, na que se indica que “na realización de traballos, o
plaxio e a utilización de material non orixinal, incluído aquel obtido a través
de internet, sen indicación expresa da súa procedencia e, se é o caso, o
permiso do seu autor/a, poderá ser considerada causa de cualificación de
suspenso na actividade".

Debe consultarse:

http://www.ugr.es/~plagio_hum/

http://blogbibliotecas.mecd.gob.es/2015/01/22/plagio-academico

Prazo de
Admisión de propostas para o traballo tutelado:

Non serán admitidas
propostas para o traballo de estudo de caso unha vez rematado o prazo de
admisión fixado na documentación complementaria que será entregará na clase.

Composición dos grupos e
traballo:

Nas tarefas en grupo, incluído o
traballo tutelado, a avaliación de cada membro variará en función da asistencia
a clase, as sesións obrigatorias de seguimento e en función da implicación no
proceso. Ao longo da realización do traballo e nas diversas convocatorias de
avaliación ponde darse variacións na composición dos grupos e no número de
compoñentes se, a criterio da profesora, así se asegura a elaboración apropiada
do mesmo. 

Asistencia:

Cunha asistencia inferior o 80%
das clases presenciais non contará a nota da aprendizaxe colaborativa. 

É obrigatoria a
asistencia do alumnado ao 80% das sesións. Se non alcanza dito porcentaxe e non
realiza a proba de exame nin o estudo de caso a cualificación final do
estudante na primeira oportunidade será NON PRESENTADO.

Se realiza o exame sen superar o
requisito de asistencia, a cualificación final del alumnado será de 50% para o
exame e 50% para o traballo de estudo de caso. Nestos casos o alumnado ten que
falar coa profesorado sobre as condicións de realización do traballo.

Dispensa académica de
exención de asistencia:

Aqueles alumnos/as con dispensa académica de exención de
asistencia serán avaliados a través de traballo e exame individual, igual que
aqueles que non cumpran a asistencia do 80% das clases. A nota final será de
50% para o exame e 50% para o traballo de estudo de caso. Será
necesario unha nota igual ou superior a 5 sobre 10 para aprobar a materia.
Nestos casos o alumnado ten que falar coa profesorado sobre as condicións de
realización do traballo.

Linguaxe
non discriminatoria:

É
obrigatorio o uso dunha linguaxe correto, respectuoso e inclusivo, evitando
termos discriminatorios relativos a xénero, a etnia, a procedencia social, a
diversidade funcional, a orientación sexual, etc. O non cumplimento deste
requisito acarreará consecuencias negativas na nota de ata un punto menos.

Transversalidade
de xénero e interculturalidade:















































Será valorada positivamente a consideración de
cuestións inclusivas en materia de xénero e interculturalidade.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes