Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
 Asignaturas
  Dificultades na Aprendizaxe das Matemáticas. Enfoque Práctico 
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Dificultades na Aprendizaxe das Matemáticas. Enfoque Práctico  Código 652534010
Titulación
Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Pedagoxía e Didáctica
Coordinación
Soneira Calvo, Carlos
Correo electrónico
carlos.soneira@udc.es
Profesorado
Soneira Calvo, Carlos
Torre Fernandez, Enrique de la
Correo electrónico
carlos.soneira@udc.es
enrique.torref@udc.es
Web
Descrición xeral Preséntase unha panorámica das principais dificultades e erros de aprendizaxe das matemáticas escolares. Préstase especial atención a aquelas relativas á resolución de problemas e á relación entre distintas linguaxes. Relacionado tamén coas dificultades en matemáticas, mais tamén como xeito eficaz de desenvolver a competecia matemática, adícase un tema á metacognición e ao seu traballo efectivo na aula.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Non existen 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Prácticas a través das TIC Análise de fontes documentais *Metodoloxías docentes que se modifican A metodoloxía ”Aprendizaxe colaborativa”, que se refire ao traballo dos estudantes para realizar traballos que han de presentar na aula, será substituído por traballo dende os seus domicilios, traballando en grupo, polos medios telemáticos de que dispoñen. As discusión dirixida realizarase por medio da aplicación Teams. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado A atención personalizada realizarase por medio do teléfono, correo electrónico e reunión individual ou en grupos por medio da plataforma Teams. 4. Modificacións na avaliación Non se precisan *Observacións de avaliación: Non se precisan 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non hai modificacións
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes