Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
1 Mestrado Universitario de Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Experimentais
 Asignaturas
  Didáctica da física e química
   Contidos
Temas Subtemas
1. A Física e Química no contexto da Educación Secundaria.
1.1 Os obxectivos de ensino da Física e Química. A súa contribución á adquisición de competencias básicas.
1.2 O currículo oficial como referente.
2. Selección e secuenciación de contidos 2.1 Qué ensinar de Física e Química.
2.2 A necesaria concreción curricular: Delimitación do contido escolar. Exemplificacións.
3. Problemas de aprendizaxe dos contidos de Física e Química.
Factores que condicionan a aprendizaxe científica: dificultades de aprendizaxe e recomendacións didácticas

4. Recomendacións didácticas e recursos específicos para a ensinansa-aprenizaxe da Física e Química Cómo promover a aprendizaxe a través de actividades, prácticas ( indagación, modelización, etc.), cuestións, problemas, saídas de campo, museos, etc. e outros recursos. Ejemplificaciones

5. Deseños de propostas de ensino en Física e Química. Tomando decisións sobre qué e cómo avaliar. Análise e elaboración de propostas de ensino sobre: os estados da materia, substancias e mesturas, estrutura e propiedades das substancias, cambios químicos e físicos, interaccións mecánicas, tipos e transformacións enerxéticas, mecanismos de transferencias, etc.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes