Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
2 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Tecnoloxía
 Asignaturas
  Didáctica da matemática para profesorado de educación secundaria
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Didáctica da matemática para profesorado de educación secundaria Código 652602223
Titulación
2 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Tecnoloxía
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial Anual
Primeiro Obrigatoria 4
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Pedagoxía e Didáctica
Coordinación
Naya Riveiro, Maria Cristina
Correo electrónico
cristina.naya@udc.es
Profesorado
Naya Riveiro, Maria Cristina
Santamaría Recio, María Celina
Correo electrónico
cristina.naya@udc.es
celina.santamaria@udc.es
Web http://http://www.educacion.udc.es/masteres/secundaria/
Descrición xeral Iniciar a formación do estudante das distintas titulacións para optar a ser profesor de secundaria para tecnoloxía mediante a Didáctica da Matemática. Coñecer e reflexionar sobre os contidos máis relevantes das Matemáticas, obxecto de ensinanza nos distintos niveis da Educación Secundaria.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Non se realizan cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Todas coa salvedade de que a presencialidade cambia hacia unha canle virtual. *Metodoloxías docentes que se modifican Sesións maxistrais, prácticas de laboratorio e a presentación oral: se non se poden realizar de forma presencial realizaranse a través da ferramenta de Microsoft TEAMS. Proba mixta: realizarase mediante unha proba online mediante a plataforma do curso virtual en Moodle. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas, etc. – Moodle: Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros virtuais” da materia, para formular as consultas necesarias sobre os contidos, as actividades ou as tarefas asignadas da materia. – Teams: sesións en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade ou en horario de titorias das docentes. 4. Modificacións na avaliación *Observacións de avaliación: Ningunha, excepto que as probas presenciais serán con caracter virtual ou online. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realiza.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes