Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Licenciado en Psicopedagoxía
 Asignaturas
  Intervención Psicopedagóxica nos Trastornos do Desenvolvemento
   Contidos
Temas Subtemas
1. Factores e características do desenvolvemento humán: implicacións actuais e contemporáneas: principais rasgos diferenciais do desenvolvemento humán 1.1 Flexibilidade e organización da información.
1.2. Neuroplasticidade do cerebro humán
1.3. Funcionalidade e sentido na construcción de coñecemento
1.4. O social e o cultural do desenvolvemento humán
1.5. A modificabilidade cognitiva
2. Concepto e niveis de explicación dos Trastornos do Desenvolvemento, caracteroloxía, factores desencadeantes, tipoloxía e investigacións contemporáneas así como clasificación internacional. 2.1. Historia dos trastornos do desenvolvemento
2.2. Caracteroloxía
2.3. Factores e niveis de explicación actual
2.4. Clasificación e caracteristicas diferenciais
2.5. O estado da investigación actual Características diferenciais dos trastornos do DesenvolvementoNiveis de análise en canto á sua explicación
3. A investigación actual e principais hipótesis de traballo acerca da casuística e afectación nas persoas con Trastornos do Desenvolvemento 3.1. Causas comúns e factores implícitos
3.2. Explicacións e hipótesis de investigación
3.3. Analise diferencial dos Trastornos
3.4. Modelos e teorías explicativas
3.5. Un factor común explicativo
4. O nivel de explicación psicolóxica dos Trastornos do Desenvolvemento. Tipos de caracteríticas dos trastornos, niveis de incidencia e casuística 4.1 a A teoría da mente
4.2. A intersubxectividade
4.3. A coherencia central
4.4. A función executiva
4.5. Acerca dunha hipótese de traballo na explicacións dos Trastornos do Desenvolvemento.
4.6. Tipoloxía e clasificación dos Trastornos do Desenvolvemento.
5. A intervención psicopedagóxica nos trastornos do desenvolvemento:
Paradigmas e Principios contemporáneos
5.1. Atención e intervención psicopedagóxica: concepto e definición
5.2. o princpio de normalización
5.3. paradigma de apoios e paradigma de coidados
5.4. A calidade de vida e a vida autodeterminada
5.5. Concepción actual da discapacidade intelectual
6. A avaliación psicopedagóxica diferencial nos trastornos do desenvolvemento: o seu diagnóstico 6.1. O rigor científico e profesional na avaliación.
6.2. Identificación de apacidades e dificultades
6.3. factores contextuais na aprendizaxe. ·
6.4. Avaliación do entorno de desenvolvemento e aprendizaxe
6.5. O diagnóstico de calidade
6.6. Elaboración do informe.
7. A atención psicopedagóxica nos Trastornos do Desenvolvemento 7.1. Avaliación inicial e determinacións das necesidades educativas de apoio e demanda
7.2. Determinación e organización do apoio
7.3.Os programas de desenvolvemento persoal
7.4. A importancia de partir e centrarse na persoa
7.5. A avaliación para a millora
8.Estratexias de atención e intervención psicopedagóxica 8.1. A importancia de delimitar as áreas de intervención
8.2. o rigor profesional e científico nas clasificacións internacionais
8.3. As habilidades intelectuais
8.4. o comportamento adaptativo
8.5. As habilidades de interacción e relación social
8.6. A saúde física e mental
8.7. O entorno social e comunitario
8.8 A importancia de centrarse no contexto e non na persoa
9. Áreas de intervención na consecución dunha vida independente e autodeterminada: a calidade de vida das persoas con trastornos do desenvolvemento 9.1. Comunicación e comportamento
9.2. O desenvolvemento de habilidades intelectuais
9. 3. O desenvolvemento de habilidades sociais e de interacción
9.4. A construcción de entornos inclusivos e de calidade.
9.5. A normalización como principio de atención e o desenvolvemento de apoios
9.6. Calidade de vida, calidade de servicios e calidade de atención
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes