Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Licenciado en Psicopedagoxía
 Asignaturas
  Psicoloxía da Educación
   Contidos
Temas Subtemas
Primeira Parte: Psicoloxía da educación e práctica psicopedagóxica.
Tema 1. Contexto e desenvolvemento da asignatura. Segunda Parte: Variables persoais e práctica educativa escolar.
Tema 2: Desenvolvemento cognitivo e aprendizaxe escolar: as suas diferentes concepcións.
Tema 3: Os componentes afectivos e a aprendizaxe escolar
Tema 4: As diferencias individuais e o seu tratamento educativo. educativas.
Terceira Parte: O proceso de ensinar e aprender.
Tema 5: O Proceso educativo: a educación formal e informal.
Tema 6: A aprendizaxe constructivista: actividade, acción e interacción como orixe da aprendizaxe escolar
Cuarta Parte: Os contextos de aprendizaxe e o desenvolvemento de apoios e atención educativa.
Tema 7: O sociocomunitario e a aprendizaxe escolar: .
Tema 8: A inclusión educativa: contextos de aprendizaxe e de ensino.
Tema 9: Autodeterminación e calidade de vida. Prácticas. No seu momento presentarase o programa de prácticas que serán realizadas na clase, asesoradas e dirixidas polo profesor.
1.1Definición de obxectivos e contidos a desenvolver ó longo da asignatura así como da metodoloxía a seguir, os criterios de avaliación da aprendizaxe.
1.2.Psicoloxía, psicoloxía educativa e educación. Consideración para coa práctica educativa da psicoloxía educativa. A concepción constructivista como instrumento para a análise das prácticas educativas escolares.
2.1.Desenvolvemento cognitivo e aprendizaxe escolar.
2.2. Cultura, escolarización e cambeo cognitivo. A educación escolar e a modificabilidade cognitiva. Conclusións e implicacións educativas.
3.1.O papel afectivo na atribución do sentido e significado da aprendizaxe escolar.
3.2. Función. motivo e necesidade como principios na aprendizaxe escolar e o desenvolvemento persoal.
4.1. Conceptualización de diferencias individuais. O ensino adaptativo e a aprendizaxe de significados. 4.2. Entorno e aprendizaxe inclusivo.
4.3. As diferencias e a sua contemplación na aprendizaxe escolar e o desenvolvemento persoal.
4.4. Os programas de desenvolvemento persoal.
5.1.Características do marco sociocultural no proceso educativo.
5.2. Carácter sistémico e constructivista da educación escolar.
6.1. Saber ensinar-saber aprender. O proceso de ensino e aprendizaxe: características e funcións.
7..1.Características, funcións, Técnicas de intervención. O Deseño dun Programa de Intervención Psicopedagógica sociocomunitaria.
7.2. Contextos de aprendizaxe e inclusión. Os principios de normalización e desenvolvemento
8.1. Inclusión e integración. Os contextos de inclusión.
8.2. Aprender nun mundo de todos/as e para todos/as
9.1. Calidade de servicios e calidade de vida: un mundo para todos e todas.
9.2. Ética profesional e calidade profesional: o profesional que queremos.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes