Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Diplomado en Educación Social
 Subjects
  Métodos de Avaliación de Progr. e Servizos en E.s.
   Contents
Topic Sub-topic
1. A Investigación Avaliativa - As políticas públicas do Estado do Benestar: Programas e Servizos Socioeducativos.
- Precisións terminolóxicas na Avaliación.
- Avaliación: Información, valoración, decisión
•Información e Xuízos de valor na Avaliación
•A toma de decisións
2. Modelos ou perspectivas de Avaliación -Perspectivas metodolóxicas en avaliación
-Introdución histórica da Avaliación de Programas.
-Avaliación centrada en obxectivos: Tyler
-Avaliación libre de obxectivos: Scriven
-A avaliación como “accountability” (rendición de contas)
-Avaliación para a toma de decisións: modelo CEPP
-Modelos de negociación. Avaliación democrática deliberativa
3. Conceptualizacións da Calidade -Problemática na conceptualización da calidade no ámbito educativo.
-Evolución do concepto de calidade.
-Calidade nos Servizos Públicos
4. Fases Avaliativas -Avaliación de necesidades: suficiencia
-Avaliación do deseño: pertinencia
-Avaliabilidade do programa/servizo.
-Execución, seguimento e cobertura.
-Avaliación de resultados, económica e do impacto.

5. Deseños da avaliación. -Os deseños da avaliación
-Técnicas de recolleita da información
-As análises da Información
6. Indicadores da Calidade -Dos conceptos aos índices
-Características dos indicadores
-Indicadores de rendemento: Eficacia, Eficiencia, Economía
7. Normas Internacionais de Avaliación de Programas e Informe de Avaliación -Normas de Utilidade
-Normas de Viabilidade
-Normas de Adecuación
-Normas de Precisión
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes