Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Subjects
  Developmental Psychology (0 to 6 years olds)
   Contents
Topic Sub-topic
1. O DESENVOLVEMENTO NA EDUCACIÓN INFANTIL

1. A Psicoloxía do Desenvolvemento
1.1. Obxecto de estudo da Psicoloxía do Desenvolvemento
1.2. Procesos e etapas do desenvolvemento durante a vida
1.3. Determinantes do desenvolvemento
1.4. Deseños básicos para a investigación evolutiva
2. A educación infantil
2.1. Fins e obxectivos da educación infantil
2.2. O currículo na educación infantil
2.3. As competencias básicas en educación infantil

2. DESENVOLVEMENTO PSICOMOTOR
1. Introdución
2. O desenvolvemento físico
3. Desenvolvemento psicomotriz na primeira infancia
3.1. Sistemas para actuar no mundo: Os reflexos
3.2. Sistemas para recibir información: Os sentidos
3.3. Sistemas para transmitir información: O pranto e o sorriso
3.4. A motricidade
4. Desenvolvemento psicomotriz na segunda infancia
4.1. Progresos na psicomotricidade grosa
4.2. Progresos na psicomotricidade fina
4.3. Estabelecemento da preferencia lateral
4.4. O corpo como esquema
4.5. O ton muscular
4.6. A estruturación do espazo e do tempo

3. DESENVOLVEMENTO COGNITIVO 1. Introdución
2. O desenvolvemento cognitivo na primeira infancia
2.1. O Desenvolvemento da atención
2.2. O Desenvolvemento da memoria
2.3. O Desenvolvemento da intelixencia
3. O desenvolvemento cognitivo na segunda infancia
3.1. Desenvolvemento da atención
3.2. Desenvolvemento da memoria
3.3. Desenvolvemento da intelixencia
4. Implicacións educativas para a etapa
4. ADQUISICIÓN E DESENVOLVEMENTO DA LINGUAXE 1. Introdución
2. Adquisición e desenvolvemento da linguaxe nos dous primeiros anos
2.1. Etapa prelingüística
2.2. Etapa lingüística
2.3 . Aspectos que favorecen a adquisición da linguaxe
3. Desenvolvemento da linguaxe a partir dos dous anos
3.1. Introdución
3.2. Adquisición dos sons da lingua: desenvolvemento fonolóxico
3.3. Adquisición do significado das palabras: desenvolvemento semántico
3.4. Adquisición das regras de organización das palabras: desenvolvemento morfosintáctico
3.5. O coñecemento acerca da linguaxe
4. Implicacións educativas para a etapa
5. DESENVOLVEMENTO AFECTIVO-EMOCIONAL E DA PERSONALIDADE 1. Introdución
2. Desenvolvemento persoal, afectivo-emocional e social na primeira infancia
2.1. A construción da identidade persoal
2.2. O desenvolvemento afectivo-emocional
2.3. O desenvolvemento social
3. Desenvolvemento persoal, afectivo-emocional e social na segunda infancia
3.1. A construción da identidade persoal
3.2. O desenvolvemento emocional e moral
3.3. O desenvolvemento social
4. Implicacións educativas para a etapa

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes